Forum Miłośników Polskich Dostawczaków https://www.forum.polskiedostawczaki.pl/ |
|
Nysa 325 4x4 1980 https://www.forum.polskiedostawczaki.pl/viewtopic.php?f=1&t=198 |
Strona 9 z 10 |
Autor: | Sati [ 04 maja 2011, 21:24 ] |
Tytuł: | |
Sry za odkopanie tematu ale mam pytanie ogólne do Autora : jak wyglądało to spotkanie z Patrykiem Mikiciukiem? Sam się zgłosiłeś do programu czy jak? A ta nyska 522 to była jego? Po za tym jak tam 325?;D |
Autor: | Julo [ 05 maja 2011, 00:08 ] |
Tytuł: | |
Patryk roztaczał wokół siebie wiosnę, wszystko było jakieś lepsze, lepiej pachniało, aż spodnie same prasowały się w kancik. Nie, dotarł do mnie przez kogoś tam no i sie dogadalismy. Nysa jest z muzeum w niepolomicach |
Autor: | Sati [ 05 maja 2011, 09:06 ] |
Tytuł: | |
Aha no to w porządku. Tak z tego co widać po programach "Legendy PRL" to koleś jest obyty i obeznany a przy tym bardzo miły , sam wspominał ze ma małą kolekcje aut only PRL pozdro |
Autor: | Marian [ 05 maja 2011, 16:55 ] |
Tytuł: | |
Małą? Przecież ma całe Otrębusy - kolekcja aut nie tylko PRL... Co do osoby Pana Mikiciuka i wymienionej instytucji, jaką jest Muzeum w Otrębusach to lepiej nie zaczynać dyskusji, bo znowu się obudzi 10000 osób, każda będzie miała odmienną opinię..... |
Autor: | Airrescue [ 12 czerwca 2011, 11:50 ] |
Tytuł: | |
Muzeum w Niepołomicach jeszcze długo nie będzie otwarte, Nysa ładnie się prezentuje po remoncie chyba jeden z lepiej zachowanych towosów w Polsce |
Autor: | Marian [ 20 października 2012, 18:30 ] |
Tytuł: | |
Dobrze dobrze! Niech się dzieje! Chcę zobaczyć ten prototyp odremontowany i jeżdżący jeszcze za życia |
Autor: | Julo [ 20 października 2012, 22:27 ] |
Tytuł: | |
Czyjego? |
Autor: | Marian [ 21 października 2012, 09:56 ] |
Tytuł: | |
Mojego Poczytaj sobie moje wypociny o prototypach, może będziesz chciał jeszcze zbudować repliki innych prototypów Chętnie udostępnię materiały Historia prototypów Nysy |
Autor: | Julo [ 21 października 2012, 14:57 ] |
Tytuł: | |
Wstępnie we środę jadę do Opola grzebać w archiwum Uwagi przekazałem na priv. Wyglada na to, ze bogly byc 2 egzemplarze 325 4x4. Jedna ta o ktorej piszesz, 3235, ktorej rysunki sa w artykule, a druga "moja" 325 z nr podwozia 321/002P. Tam i się kołacze ze względu na rozmieszczenie i ilość kogutów na dachu i ślady po montażu "piątego koła" tam gdzie widać je na zdjęciach. |
Autor: | Marian [ 21 października 2012, 20:45 ] |
Tytuł: | |
Ale Twoja ma ślady po montażu tego piątego koła, tak? W takim razie to na 90% jest ten egzemplarz. Chyba, że Twój testowano gdzie indziej, co jest niewykluczone, bo numery podwozia wskazują jednoznacznie. Mogły być dwa egzemplarze.. mogło nawet być tak, że były budowane na bazie Nysy 25, ale trzeba by przeanalizować dokładniej rysunku, wymiary... Nikt przecież nie powiedział, że to musiały być prototypy zbudowane od zera. Jeśli będziesz w archiwum, to ja bym miał do Ciebie prośbę. Na PW nic nie dostałem, odezwij się na maila najlepiej - marcinwar@gmail.com |
Autor: | Julo [ 21 października 2012, 23:48 ] |
Tytuł: | |
Mam w tylnym zderzaku "wolne" dziury w miiejscach, gdzie widac na foto 5 koło. Dla mnie to dość jednoznaczny sygnał |
Autor: | Marian [ 21 października 2012, 23:56 ] |
Tytuł: | |
No tak... To teraz pytanie, dlaczego do dokumentacji z badań prototypu o numerze podwozia 3235-1/84 są dołączone zdjęcia Nysy, z piątym kołem, o numerze rejestracyjnym XOP 9020, czyli takim, jak ta, którą wszędzie podajesz, że to Twoja. Może mieszali coś z tymi numerami, albo faktycznie powstały więcej niż jedna w tej wersji... Tylko skąd do cholery Twoja ma numery 321/002P ? Znowu się syf robi... Ciekawe, czy kiedyś dojdziemy prawdy z tymi prototypami... Byłoby łatwiej, gdyby żaden się nie zachował :devil: :devil: |
Autor: | Julo [ 22 października 2012, 01:06 ] |
Tytuł: | |
mojemu juz malo zostalo do stanu niezachowania sie |
Strona 9 z 10 | Strefa czasowa UTC+1godz. |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |