Forum Miłośników Polskich Dostawczaków
https://www.forum.polskiedostawczaki.pl/

Nysa 325 4x4 1980
https://www.forum.polskiedostawczaki.pl/viewtopic.php?f=1&t=198
Strona 9 z 10

Autor:  Sati [ 04 maja 2011, 21:24 ]
Tytuł: 

Sry za odkopanie tematu ale mam pytanie ogólne do Autora : jak wyglądało to spotkanie z Patrykiem Mikiciukiem? Sam się zgłosiłeś do programu czy jak? A ta nyska 522 to była jego? Po za tym jak tam 325?;D

Autor:  Julo [ 05 maja 2011, 00:08 ]
Tytuł: 

Patryk roztaczał wokół siebie wiosnę, wszystko było jakieś lepsze, lepiej pachniało, aż spodnie same prasowały się w kancik.
Nie, dotarł do mnie przez kogoś tam no i sie dogadalismy. Nysa jest z muzeum w niepolomicach

Autor:  Sati [ 05 maja 2011, 09:06 ]
Tytuł: 

Aha no to w porządku.8) Tak z tego co widać po programach "Legendy PRL" to koleś jest obyty i obeznany a przy tym bardzo miły , sam wspominał ze ma małą kolekcje aut only PRL :D pozdro

Autor:  Marian [ 05 maja 2011, 16:55 ]
Tytuł: 

Małą? Przecież ma całe Otrębusy - kolekcja aut nie tylko PRL... Co do osoby Pana Mikiciuka i wymienionej instytucji, jaką jest Muzeum w Otrębusach to lepiej nie zaczynać dyskusji, bo znowu się obudzi 10000 osób, każda będzie miała odmienną opinię..... 8)

Autor:  Airrescue [ 12 czerwca 2011, 11:50 ]
Tytuł: 

Muzeum w Niepołomicach jeszcze długo nie będzie otwarte, Nysa ładnie się prezentuje po remoncie chyba jeden z lepiej zachowanych towosów w Polsce ;)

Obrazek

Autor:  Julo [ 19 października 2012, 19:38 ]
Tytuł: 

Podkarpacie zawitało w Cywilizacji i od razu zaczęło się dziać :) Magyster się napalił na zabawę, więc dzisiaj zabraliśmy się do roboty, zdemontowaliśmy wreszcie przednie błotniki i drzwi przednie i boczne (tylne niestety trzeba będzie jakoś sposobem targnąć, bo śruby to tam dramat) i przede wszystkim wytargaliśmy silnik i skrzynię. Było nieco zabawy, ale dzięki temu wiadomo już jak sprawa rdzy ma się w komorze silnika. Niestety, im wyżej, tym gorzej...


Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek

Autor:  Marian [ 20 października 2012, 18:30 ]
Tytuł: 

Dobrze dobrze! Niech się dzieje! :) Chcę zobaczyć ten prototyp odremontowany i jeżdżący jeszcze za życia :mrgreen:

Autor:  Julo [ 20 października 2012, 22:27 ]
Tytuł: 

Czyjego? :P

Autor:  Marian [ 21 października 2012, 09:56 ]
Tytuł: 

Mojego :twisted:

Poczytaj sobie moje wypociny o prototypach, może będziesz chciał jeszcze zbudować repliki innych prototypów :mrgreen: Chętnie udostępnię materiały ;)

Historia prototypów Nysy

Autor:  Julo [ 21 października 2012, 14:57 ]
Tytuł: 

Wstępnie we środę jadę do Opola grzebać w archiwum

Uwagi przekazałem na priv.

Wyglada na to, ze bogly byc 2 egzemplarze 325 4x4. Jedna ta o ktorej piszesz, 3235, ktorej rysunki sa w artykule, a druga "moja" 325 z nr podwozia 321/002P. Tam i się kołacze ze względu na rozmieszczenie i ilość kogutów na dachu i ślady po montażu "piątego koła" tam gdzie widać je na zdjęciach.

Autor:  Marian [ 21 października 2012, 20:45 ]
Tytuł: 

Ale Twoja ma ślady po montażu tego piątego koła, tak? W takim razie to na 90% jest ten egzemplarz. Chyba, że Twój testowano gdzie indziej, co jest niewykluczone, bo numery podwozia wskazują jednoznacznie. Mogły być dwa egzemplarze.. mogło nawet być tak, że były budowane na bazie Nysy 25, ale trzeba by przeanalizować dokładniej rysunku, wymiary... Nikt przecież nie powiedział, że to musiały być prototypy zbudowane od zera. Jeśli będziesz w archiwum, to ja bym miał do Ciebie prośbę. Na PW nic nie dostałem, odezwij się na maila najlepiej - marcinwar@gmail.com

Autor:  Julo [ 21 października 2012, 23:48 ]
Tytuł: 

Mam w tylnym zderzaku "wolne" dziury w miiejscach, gdzie widac na foto 5 koło. Dla mnie to dość jednoznaczny sygnał :)

Autor:  Marian [ 21 października 2012, 23:56 ]
Tytuł: 

No tak... To teraz pytanie, dlaczego do dokumentacji z badań prototypu o numerze podwozia 3235-1/84 są dołączone zdjęcia Nysy, z piątym kołem, o numerze rejestracyjnym XOP 9020, czyli takim, jak ta, którą wszędzie podajesz, że to Twoja. Może mieszali coś z tymi numerami, albo faktycznie powstały więcej niż jedna w tej wersji... Tylko skąd do cholery Twoja ma numery 321/002P ?

:roll: Znowu się syf robi... Ciekawe, czy kiedyś dojdziemy prawdy z tymi prototypami...

Byłoby łatwiej, gdyby żaden się nie zachował :mrgreen: :devil: :devil:

Autor:  Julo [ 22 października 2012, 01:06 ]
Tytuł: 

mojemu juz malo zostalo do stanu niezachowania sie :P

Autor:  Julo [ 01 lutego 2013, 21:49 ]
Tytuł: 

UWAGA! Moja Nysa NIE JEST z 1980 roku :)

Do rzeczy - posprzątaliśmy dziś w środku i zdemontowane elementy poukładaliśmy jako-tako sensownie. Następną czynnością obsługową był demontaż podsufitki.
Efekty - nie ujawniono nowych wykwitów korozyjnych, więc przynajmniej dach jest OK. Poza tym po demontażu podsufitki odało się ustalić, że nysa jest wyprodukowana PO listopadzie 1981.
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Jakby ktoś nie zczaił - panele podsufitki wykonane są z zalaminowanych gazet, wzmocnionych po środku pasem tkaniny (ale nie wiem czy szklanej :P) - Życie Warszawy, Trybuna Ludu i Klakson - zakładowa gazeta ZSD Nysa.

Jeszcze rzut oka na artystycznie pomalowany dach :P
Obrazek Obrazek Obrazek

Strona 9 z 10 Strefa czasowa UTC+1godz.
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/