Dzisiaj jest 01 listopada 2024, 00:59


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Post: 20 lipca 2009, 12:54 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lipca 2009, 20:48
Posty: 28
Lokalizacja: Ciechanow - Warszawa
Niby temat o strazackich Zukach juz jest, ale z racji tego, ze przyjal bardziej forme galerii - zakladam nowy, bardziej techniczny.

Mam Zuka A151C z 1979 r. Chcialbym, zeby byl jak najbardziej oryginalny i mial kompletne wyposazenie. W zwiazku z tym prosba i kilka pytan.

1. Jezeli macie jakies prospekty, opisy, instrukcje, schematy do strazackich Zukow (zwlaszcza A151C) to prosze o udostepnienie skanow.
2. Mile widziany kompletny wykaz wyposazenia (weze, motopompa, pradownice...).
3. Jakie wyposazenie elektroniczne mogly miec Zuki w tym okresie? (modulator, stacja itp). Elfir Zura 3?

Poszukuje takze sekcji przelacznikow z wlacznikiem kogutow.

Z gory dziekuje za wszelkie informacje.

_________________
Stado Baranow


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 20 lipca 2009, 12:57 
wstaw fotke tego modelu zuka bo niektorzy wogule niewiedza o jaki model chodzi :wink:


Na górę
  
 
 Tytuł:
Post: 20 lipca 2009, 13:17 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lipca 2009, 20:48
Posty: 28
Lokalizacja: Ciechanow - Warszawa
A prosze bardzo:

Obrazek

_________________
Stado Baranow


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 28 stycznia 2010, 22:15 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 stycznia 2010, 17:28
Posty: 57
Lokalizacja: Jelenia Góra
Mam podobny problem, ba w zasadzie identyczny.

_________________
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 28 stycznia 2010, 22:18 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 stycznia 2010, 12:12
Posty: 2836
Lokalizacja: EU
wstawie tutaj scan prospektu niemieckiego ktory dzisiaj dostalem , za niedlugo :wink:

_________________
FSD - NYSA SERVICE (POLMO)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 29 stycznia 2010, 20:28 
Administrator Nysa Service

Rejestracja: 29 lipca 2007, 11:09
Posty: 1057
Lokalizacja: Polska
wstawiaj wstawiaj Tomek :) liczę na to !

Z katalogu Żuka 1988r

Wyposażenie gaśnicze A151C

Obrazek

1) karnister z polietylenu 20dcm
2) Wąż tłoczny Wu-25 (dł. 20m) 4szt
3) Wąż tłoczny Wu-52 (dł. 2m)
4) Wąż tłoczny Wu-Wu-52 (dł. 15m) 7szt
5) Wąż do wody (zasysacz 25x4)
6) Drabina słupkowa składana
7) Aparat na sprężone powietrze
8.) Przełącznik 52/25
9) Przełącznik 75/52
10) Gaśnica proszkowa GP-6XS 2szt
11) Gaśnica halonowa GH-2 2szt
12) Łom RLLh
13) Klucz do łączników
14) Klucz do hydrantów
15) Prądownica PW-25
16) Prądownica PW-52
17) Zasysacz liniowy Z-2
18) Linka strażacka z torbą dł.20m PL-11
19) Radiotelefon R2432K
20) Stojak hydrantowy 80
21) Agregat proszkowy AP-50
22) Maska ochronna 2szt
....................
Poz. 15-22 nie pokazana na rys.

Wyposażenie gaśnicze A15C

Obrazek

1) Bosak kpl
2) Wąż tłoczny W-52 (dł.20m) 10szt
2) Wąż tłoczny W-75 (dł.20m) 12szt
3) Wąż ssawny 110 (dł. 2,5m) 3szt
4) Drabina nasadkowa 3szt
5) Topór strażacki ciężki
6) Aparat na sprężone powietrze 1) 2szt
7) Pływak
8.) Mostek przejazdowy 52x72x52 2szt
9) Łom RLLh
10) Łopata
11) Oskard kpl
12) Siodełko wężowe
13) klucz do hydrantu 1)
14) Lampa akumulatora 4)
15) Motopompa M8/8E 2)
16) Maska ochronna 1),4) 2szt
17) Prądownica wodno-pianowa
18.) Stojak hydrantowy 1)
19) Smok ssawny 110
20) Kosz do smoka 110
21) Rozdzielacz kulowy 75-52/76/525
22) Zbieracz 2/75-110
23) Prądownica uniwers. 52
24) Prądownica zamykana 52
25) Prądownica zamykana 75
26) Przełącznik 110/75
27) Przełącznik 75/52 2szt
28.) Wąż do spalin (dł 2m)
29) Linka fi10 (dł.2m)
30) Radiotelefon 1),3)
31) Torba mechanika z narzędziami kpl
32) Karnister do benzyny 20dm3
33) Klucz do łączników pożar. 2szt
34) Torba wężowego z wyposażeniem
........................
1) stosowane tylko na kraj
2) częsci zamienne wg. katalogu motopompy
3) Dostarczany wg. kontraktu
4)wyposaża użytkownik we własnym zakresie

Samochody exportowe wyposaża w sprzęt FSC Lublin wg. kontraktu


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 29 stycznia 2010, 20:41 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 stycznia 2010, 17:28
Posty: 57
Lokalizacja: Jelenia Góra
Podziękował.

_________________
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 29 stycznia 2010, 23:00 
Administrator Nysa Service

Rejestracja: 29 lipca 2007, 11:09
Posty: 1057
Lokalizacja: Polska
Jak znajdę czas to uzupełnię wyposażenie :) pozdr...


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 29 stycznia 2010, 23:50 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 stycznia 2010, 17:28
Posty: 57
Lokalizacja: Jelenia Góra
Tylko że to jest do nowego 151 C produkowanego jakoś od 75r a ja mam 73r Prawdę mówiąc to nie jestem pewien czy to na 100% oryginalnie wóz strażacki.

_________________
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 30 stycznia 2010, 10:21 
Miłośnik Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 września 2009, 21:11
Posty: 333
Lokalizacja: Kalisz
Ja się nie znam na strażakach ale masz chyba te przetłoczenia na dachu pod koguty, co dla mnie jest jednoznaczne że to strażak.

_________________
Jeśli wierzysz, że się uda, znajdziesz każdą "nieosiągalną" część!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 30 stycznia 2010, 13:09 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 stycznia 2010, 17:28
Posty: 57
Lokalizacja: Jelenia Góra
Tez tak pomyślałem.

_________________
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 05 lutego 2010, 17:14 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 stycznia 2010, 12:12
Posty: 2836
Lokalizacja: EU
z prospektu niemieckiego ,w orginalnym prospekcie widac ze ma kierownice od fiata 125p niewiem czy tu na scanie tak to widac , fotele tez ma jakies luksusowe :) Obrazek

_________________
FSD - NYSA SERVICE (POLMO)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 06 lutego 2010, 23:15 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 stycznia 2010, 17:28
Posty: 57
Lokalizacja: Jelenia Góra
Super prospekcik. Żuka po 1977r

Ja pozwolę sobie rozbić Żuki strażackie/pożarnicze na 3 wersje(taki trochę mój podział)

I) od 1968r do końca 1972r czyli "Smutek" A15
II) od stycznia 1973r A15 z nową budą
III) od 1977 – model A 151 C

Pytanie mam odnośnie kogutów są chyba 3 rodzaje i co najlepsze jest taki chaos ze już nie łapię o co chodzi. RATUNKU :D
Kolejne pytanie odnośnie rozkładanych podnóżków. Widziałem Smutki z nimi i bez nich widziałem nowsze Żuki z nimi i bez nich. Czy wszystkie je miały a może tylko niektóre?

No i pytanko odnośnie drucianych osłon na tylne światła. Problem identyczny jak z podnóżkami.

_________________
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 07 lutego 2010, 21:00 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 13 kwietnia 2009, 19:50
Posty: 66
Lokalizacja: Wrocław
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 19 czerwca 2011, 17:49 
Gość Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2011, 22:59
Posty: 12
Lokalizacja: ur. Lublin, zam. lubuskie
No troszeczkę się to nie zgadza ;)

A15/A15B/A15C to oznaczenie wersji GLM (przede wszystkim GLM-8, ale były tez GLM-4 dla Zawodowych Straży Pożarnych), a wiec tej z motopompa, bez zbiornika. A151 i A151C to oznaczenia wersji ze zbiornikiem na wodę 400 l i motopompą M 4/4 / autopompą A2/12 ("C").

Wg. moich danych przedstawia się to tak:

Seria A15:

1968-72: A15 z przyczepką na węże tłoczne W75.
1973-77 lub 8: A15B z przyczepką na węże tłoczne W75.
od 1978: A15C, bez przyczepki
Lata 90-te: A156.

Seria A151:

Od 1975 wersja A151.
I teraz problem: początek produkcji A151C to albo 1976/7, albo ok. 1982. Źródła są rozbieżne ;)

Jakby co, służę instrukcjami do: A15B, A15C, A151, A151C.

Typów kogutów było co najmniej 3. Wszystkie produkcji krajowej (SI Elektra, Warszawa). Na początku produkcji były obrotowe - te z małym kloszem i dużą podstawa, od ok. polowy lat 70-tych montowano nowsze, z mniejszą podstawą i większym kloszem, a od końcówki lat 80-tych - przede wszystkim stroboskopowe lampy LBX, ale pewnie tez obrotowe LBO. Trzeba pamiętać tez o tym, ze fabrycznie (przynajmniej za PRL-u) montowano po DWIE lampy niebieskie pojedyncze. Wszystko inne (belki zespolone, syreny inne niż dwutonowe "klaksony") to już tylko fantazja użytkowników ;)

_________________
Obiekty zainteresowania: A14, A15, A15B, A15C, A151, A151C & wszystkie czerwone i mrugające niebieskimi światełkami.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net