Dzisiaj jest 08 maja 2024, 22:36


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Post: 22 lutego 2008, 11:58 
witam wraz z kolega (Pib84) który już zadawał pytania u was na forum odnośnie felg, mamy zamiar przerobić trochę żuczka. Mianowicie zmiana silnika na 2,9 V6 z manualna skrzynia MT75 (wszystko fordowskie czeka już w garażu). następnie obniżenie zawieszenia jeszcze nie wiemy o ile zobaczymy jak to wyjdzie. Obniżenie dachu zmiana wyglądu wnętrza. Co do koloru jeszcze się nie zdecydowaliśmy narazie skupimy się na przerobieniu ramy zawieszenia itp. a poźniej sprawy kosmetyczne. Do projektu posłuzy nam to autko
Obrazek

wstępny projekt naszego customa wygląda tak:

Obrazek

lub cos takiego tylko ze koncowa paka nie metal ale drwno

Obrazek

po dwóch dniach roboty :) buda i paka tylna ściągnięte.
Obrazek

pewnie będziemy mieli sporo pytań natury technicznej :) i liczymy na pomoc posiadaczy żuków.

Obecnie poszukujemy mostu od wolgi m24
felgi od wołgi lub warszawy z mocowaniami dekli


Na górę
  
 
 Tytuł:
Post: 22 lutego 2008, 13:59 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5078
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
Mi się przeróbki nie podobają, a już szczególnie tych starych aut. One powinny być odremontowane na oryginał. Oryginał bardziej mi się podoba, ale to jest tylko moje zdanie :)

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 22 lutego 2008, 15:11 
Mi się pomysł podoba. :)
Druga wizja jest lepsza wg mnie.


Na górę
  
 
 Tytuł:
Post: 23 lutego 2008, 01:15 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lipca 2007, 00:46
Posty: 2839
Lokalizacja: Ostrów Wlkp
Osobiście też uważam drugi projekt za "lepszy" - bardziej mi się podoba :D W pierwszym gryzie sie cholernie łaczenie starego Żuka z nowym - ta ramka od tsrszego typu ejst jakby wciśnieta na siłę... Takie moje zdanie - ale Wasz projekt i decyzje :) moja sugestia byłaby taka, że albo przód stary - z obłymi błotnikami, albo nowy, kanciaty - bez półśrodków.
Pozdrawiam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 25 lutego 2008, 10:57 
moze taki projekt rosyjskiego konstruktora by wam odpowiadal?

Obrazek


Na górę
  
 
 Tytuł:
Post: 25 lutego 2008, 14:33 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 26 grudnia 2007, 19:06
Posty: 175
Lokalizacja: Gliwice
Widzę pewien element z Zaporożca :compress: .


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 25 lutego 2008, 20:54 
Fanatyk Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 29 lipca 2007, 19:20
Posty: 1089
Lokalizacja: Bytom
Kurde ci to mają wyobrażnie :wink:

_________________
ŻUK SERVICE


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 04 marca 2008, 23:30 
wiec tak rama stoi osobno i kabinka osobno jak widać, na dniach zakupujemy most od wołgi co by wytrzymał, autko otrzyma także felgi 14 cali poszerzone od wołgi z kołpaczkami których jeszcze szukam :). Na chwile obecną zaczynamy od obniżenia zawieszenia na ramie już plan jest tak że przechodzimy do działania na dniach. Trochę roboty jest i kombinacji zastanawiamy się nad wspomaganiem bo w sumie mamy magiel od scporpio tylko trzeba by było go podpasywać pod zawieszenie. Narazie tyle z budowy :) taki jest plan na najbliższe tygodnie :). Po zawieszeniu przyjdzie czas na dopasowanie silnika a później obniżenie dachu i mnóstwo roboty przy wykończeniu i spasowaniu wszystkiego.


Na górę
  
 
 Tytuł:
Post: 26 marca 2008, 23:19 
a wiec tak rama po wstepnym obnizeniu o 9,5 cm wyglada tak

Obrazek Obrazek Obrazek

a co do jeszcze niższej gleby to zejdzie jeszcze bo felgi przyjda 14 a nie 16 i nie beda staly na takich balonach, tak ze powinno byc dobrze, na dniach beda felgi (ale najpierw pojada na poszerzenie) a pozniej do przymiarki na autko. Obecnie jestesmy na etapie poszukiwania mostu od wolgi. ale to juz chyba nie dlugo zeby nie stac z robota czas dopasowywac pocisk (silnik :)) zalozenie tarcz hamulcowych z lublina 2,9t ktore prawie juz zdobylismy. no i mozliwe ze wspomaganie dopasowane bedzie tez od scorpio tak jak silnik. narazie to tyle :)


Na górę
  
 
 Tytuł:
Post: 17 kwietnia 2008, 14:01 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 lipca 2007, 13:03
Posty: 2604
Lokalizacja: Kołobrzeg
Pojazd: Nysa 522W, 522S,Autosan H6 ZK
Jak dalsze prace popiszcie i na który projekt sie zdecydowaliście?
powodzenia!!

_________________
nysomani wszystkich krajów-łączcie się!!!!!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 17 kwietnia 2008, 17:10 
wiec tak prace ciągle postępują do przodu, ostatnio wyczyściliśmy ramę i pomalowana została podkładem a później farba chlorokauczukową, no i tutaj zamieszczam fotki po pomalowaniu (troche kiepskie bo ciemno w garazu i ponura pogoda :()
Obrazek Obrazek Obrazek

Obecnie walczymy z układem wspomagania i ciągle poszukujemy tarcz i zacisków. Felgi będą 14 od wołgi i poszły już do poszerzenia na 7,5 lub 8 cali :). Mamy mały problem z transportem mostu bo u nas w okolicy nikt nie posiada mostu od wołgi. :(. Ale coś się wykombinuje to tyle jak coś się ruszy to będzie kolejna relacja :)


Na górę
  
 
 Tytuł:
Post: 18 kwietnia 2008, 09:47 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 lipca 2007, 13:03
Posty: 2604
Lokalizacja: Kołobrzeg
Pojazd: Nysa 522W, 522S,Autosan H6 ZK
nie wiem czy chlorokauczuk jest dobry-ja zastosowałem to a teraz całą ramę po 3 latach szlifowałem, podkład i dałem takie cos co się UBS nazywa, jak smoła jest i tyle tego że aż ścieka ze spodu pod autem. Dla mnie auto jest dobrze zakonserwowane tylko wtedy jak w gorącym dniu kapie z niego czarna maź konserwująca i jak odjedzie to jest pod nim taki ciemny prostokątny ślad :wink:

_________________
nysomani wszystkich krajów-łączcie się!!!!!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 18 kwietnia 2008, 14:13 
Fanatyk Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 29 lipca 2007, 19:20
Posty: 1089
Lokalizacja: Bytom
W moim lublinie rama była oczyszczona wiertarką ze szczotką potem podkładem (minia) i na to czarna farba olejna i minął już rok a jeszcze żadnej rdzy nie widać nic a nic, może dlatego że lublin tylko w garażu stoi :D

_________________
ŻUK SERVICE


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 18 kwietnia 2008, 19:17 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 grudnia 2007, 20:03
Posty: 26
Lokalizacja: Gliwice
Ja nieprzepadam za konserwacjami "żeby kapało" dlatego rame mam pomalowaną podkładem i dwiema warstwami lakieru renowacyjnego.mineło 8 lat i żadnej rdzy,jedynie gdzie były robione jakieś "poprawki" np. z mocowaniami tłumika są ogniska rdzy bo już mi sie nie chciało :wink:


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 21 lipca 2008, 20:04 
zbychu77 pisze:
Widzę pewien element z Zaporożca :compress: .
To u nas bardzo popularny "tuning". Spotyka się wszędzie - od KAMAZ do FORD. Chociaż ilu lat minęło, ale jednak. :D :D :D


Na górę
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net