Krótko o historii żuczka. Benzyna silnik S-21
Żuk w rodzinie od nowości większość czasu jednak stał w garażu teraz wyjazdy są częstsze lecz tez nie można mówić tutaj że żuczek pokonuje nie wiadomo ile km. przebieg to na dzień dzisiejszy nie całe 60tys. km.
ogólnie jakieś 7lat temu żuk przeszedł remont blacharski i zmienił kolor z kawy z mlekiem na obecny.
Od niedawna zacząłem się nim bardziej interesować obecnie tylko ja nim jeżdżę i dlatego czas na remonty głownie mechaniczne ale lekkie poprawki blacharskie też trzeba będzie zrobić.
plany jeśli chodzi o względy wizualne to są następujące:
-przedni zderzak będzie oklejony w chrom
-kołpaki chrom
-wycieraczki i ramiona chrom
-lusterka w chrom dodatkowo montaż lusterka wewnętrznego też chrom
-obwódki przednich lamp chrom
większość rzeczy pewnie będzie kombinowana z innych pojazdów produkcji polskiej
-poprawki blacharskie
-wymiana przednich relfektorów
mechanika:
-wyregulowanie gaźnika -
zrobione-wymiana docisku tarczy docisku i łożyska wałka sprzęgłowego
w trakcie-malowanie i konserwacja ramy
-wyeliminowanie wszelkiego rodzaju luzów
-wyeliminowanie wycieków z silnia
-wymiana oleju i filtra oleju/powietrza
-eliminacja wycieku z kolumny kierowniczej
Jak coś dojdzie to dopiszę.
Zdjęcia:
Zdjęcia ogólnie są z obecnych prac nad wymianą docisku tarczy docisku i łożyska wałka sprzęgłowego(w kole zamachowym)
A tutaj winowajca tego zamieszania które słychać tutaj w tym filmie:
https://www.youtube.com/watch?v=i3PFP210t5M&feature=youtu.be http://files.tinypic.pl/i/00531/ku2b2mxemgm9.pngi bliżej:
i oczyszczone elementy które trzeba było zdemontować brak na zdjęciu wału (podpora silnika wylądowała dziś na mojej twarzy i nabiła trochę siniaków :/) :
jutro jadę po ściągacz do łożysk wewnętrznych i składam do kupy żuczka