Forum Miłośników Polskich Dostawczaków
http://www.forum.polskiedostawczaki.pl/

Zuczek 151B Strażak w UK
http://www.forum.polskiedostawczaki.pl/viewtopic.php?f=16&t=3813
Strona 8 z 8

Autor:  hakin1 [ 12 marca 2018, 17:18 ]
Tytuł:  Re: Zuczek 151B Strażak w UK

Piasta wymieniona, smaru napchane, przy okazji klocki ham wyregulowane a co najwazniejsze- wszelkie stuki zniknely, o ktorych wspominalem wczesniej. Operacja udana, a sama wymiana piasty 10min..

Autor:  hakin1 [ 02 maja 2018, 09:51 ]
Tytuł:  Re: Zuczek 151B Strażak w UK

Wczoraj mialem mile spotkanie :-) Karol postanowil wyruszyc prosto z poludnia Polski do Szkocji I wraz z naszym angielskim forumowiczem ZukUk dotarli po 2 dniach na wyspy, zahaczajac o moj dom..
Sprzet pierwsza klasa, mnostwo modyfikacji wewnatrz, typowy camper.
To teraz sie przyznac- kto z Was nim wczesniej jezdzil :-) Ogolnie nowy nabywca bardzo zadowolony!

Załączniki:
IMG_3406.JPG
IMG_3406.JPG [ 112.09 KiB | Przeglądany 3601 razy ]
IMG_3404.JPG
IMG_3404.JPG [ 150.25 KiB | Przeglądany 3601 razy ]
IMG_3403.JPG
IMG_3403.JPG [ 151.67 KiB | Przeglądany 3601 razy ]

Autor:  hakin1 [ 15 czerwca 2018, 15:30 ]
Tytuł:  Re: Zuczek 151B Strażak w UK

Czolem! Tym razem zabralem sie za przednie kola, bo okazalo sie, ze bieznik jest lekko zdarty zewnetrznie na lewym I wewnetrznie na prawym, tzn ze kola sa przechylone rownoczenie lekko na bok. Moj "znajomy" polski mechanic powiedzial mi, ze sprobuje to ustawic bez przyrzadow, ze podobnie bylo w 125p I ze w Zuku ustawia sie kat pochylenia ujemny. Czy moglibyscie to potwierdzic? Czy moze nie warto ryzykowac I lepiej pojechac do normalnej stacji na "lasery"? Pozdro Mirek

Autor:  Strucelsw [ 15 czerwca 2018, 20:43 ]
Tytuł:  Re: Zuczek 151B Strażak w UK

nie wiem kto jeździł żukiem wcześniej, ale Karola znam z 15 lat od strony trabantowej:)
pochylenie ma być w lekkim negatywie, równe po obu stronach, wystarczy poziomica albo duzy winkiel i miarka

Autor:  hakin1 [ 03 grudnia 2018, 15:38 ]
Tytuł:  Re: Zuczek 151B Strażak w UK

Postanowilem, ze "udoskonale" z lekka mojego tygrysa I wstawie mu wyciagarke. Czytalem troche na necie, zeby wyciagarka spelniala swoje zadanie w 100% musi miec uciag 3x masa samochodu. Znajomy w LandRover zalozyl 13000lbs, ja niestety z braku funduszy przed swietami wybralem opcje 3500lbs (co daje 1600kg). Mam tez na przyczepce do mojego dniepra wyciagarke 2000lbs I daje sobie rade.
Wyciagarke traktuje jako pomoc w 'lekkim' zakopaniu, a nie w ugrzeznieciu po osie w blocie..
Przednie widoczne rolki sa umocowane do zderzaka, ale za nim jest rowniez stalowy element, wiec nie ma mozliwosci na wyrwanie zderzaka. Silnik przyczepiony jest do ramy glownej.. Jeden wlacznik mam w kabinie na stale, a drugi bezprzewodowy w razie prac na zewnatrz. Koszt calego zestawu 300zl.. Czy ktos z Was mial juz za soba montowanie wyciagarki? Jezeli tak, dajcie zdjecia !!

Załączniki:
IMG_4349.JPG
IMG_4349.JPG [ 92.42 KiB | Przeglądany 3398 razy ]
IMG_4348.JPG
IMG_4348.JPG [ 106.68 KiB | Przeglądany 3398 razy ]
IMG_4347.JPG
IMG_4347.JPG [ 105.53 KiB | Przeglądany 3398 razy ]
IMG_4346.JPG
IMG_4346.JPG [ 100.62 KiB | Przeglądany 3398 razy ]

Strona 8 z 8 Strefa czasowa UTC+1godz.
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/