Dzisiaj jest 06 maja 2024, 11:14


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł: mój zuk;)
Post: 18 stycznia 2009, 16:29 
witam wszystkich otóż chciałem się pochwalić moim nowym nabytkiem;) Zuk skrzyniowy 97rok z kat;) jest w stanie bardzo dobrym 50tys przebiegu trochę zaniedbany ale to sie zrobi:) docelowo bedzie na nim kontener zukowski tez


Na początek lakierowanie:) nowy pas wspawany zrobione dzwi podłoga w paru miejscach połatana troszke szpachli:) i docieranie pod lakier

Obrazek

teraz lakier;) w okolicy nie mogłem kupic dwóch jednakowych puszek autorenolaku wiec kupiłem dwie puszki inne jedna lazurowa jasny błekit druga ciemny niebieski i wszystko zmieszane razem wyszło cos podobnego do oryginału:) jakby ktos malował kiedys to podpowiem poszło mi
    dwa litry lakieru renolak to był dokłanie chyba do tego dwa utwardzacze 0,4 litra i rozpuszczalnika ok 0,4litra wiec w sumie ok 2,8 litra tego wszyło. bez problemu starczyło na całą kabine wneki w srodku podstawy foteli progi i podłoge plus atrapa z obu stron maska z obu stron
    na upartego 1 litra lakieru starczy na cała bude z wierzchu.



Obrazek


A teraz czeka sobie na wiosne zeby do dotrzeć pasta TEMPO żeby się ładnie błyszczał:) A w miedzy czasie wymiana uszczelki pod głowica i mały remont głowicy przy okazji na wiosne paka pojdzie na handel:) i przekładka kontenera z drugiego mojego zuka i wymiana tylnych opon na terenowe 215 zeby mi sie nie slizgał na błocie :)
:wink:


Na górę
  
 
 Tytuł:
Post: 18 stycznia 2009, 19:16 
Administrator Nysa Service

Rejestracja: 29 lipca 2007, 11:09
Posty: 1057
Lokalizacja: Polska
Witam miłosnika Żuków :D , ciszę sie że masz ładnego Żuka i że go remontujesz :) . masz może wiecej fotek z remontu ? A tego drugiego masz na części czy też będziesz go reanimować ? pozdr.... :D


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 18 stycznia 2009, 20:43 
Witam witam;) no właśnie nie ma fotek więcej:( ale zrobie jakies nowe jutro;) a drugi żuk jest 91r. i sobie jeździ ciągle i nie ma zamiaru przestać;) ale jest juz troche zmeczony zyciem;) ale jak na zuka trzyma sie jeszcze dzielnie i na wiosne bedzie przekładka kontenera z tego starego na nowego a tamten chyba na złom;( teoretycznie a w praktyce to chodzi tylko o papier zeby go wyrejestrowac a zostanie na czesci;) tylko problem jest załatwic taki papier :twisted: p.s a ten na foto podobno 120km/h rozwija taki mi mówił jeden co nim jeździł na zakładzie :wink: czy to mozliwe wogóle :?:


Na górę
  
 
 Tytuł:
Post: 18 stycznia 2009, 20:55 
czesc :)

mozliwe jest wszystko i nawet jazda zukiem 120 km/h tylko naco :?: :x szybciej sie wykancza taki silnik , pisales cos o tym ze glowica do naprawy w tym zuku to sa wlasnie tego skutki. Mozesz temu panu podziekowac za pare razy 120 km/h zukiem :D


Na górę
  
 
 Tytuł:
Post: 18 stycznia 2009, 21:34 
hehe byc może dlatego uszczelek wydmuchało ;) ale chodził jak zegarek ten silnik;) głowice już zdjąłem tylko poskładać trzeba teraz no właśnie to będzie trudniejsze niż demontaż :oops: ale damy rade;) jeden zawór leje tylko wiec nie jest tak zle;)


Na górę
  
 
 Tytuł:
Post: 18 stycznia 2009, 21:55 
jaki masz problem ze zlozeniem glowicy ? kolejnosc dokrecenia jest wazna to znajdziesz w ksiazce napraw , praktycznie wszystkich aut ktore mialy silniki S21 montowane , blok silnika i glowice musisz dokladne oczyscic , ja biore zawsze taki kamien do rownania powierzchni , i nim obydwie czesci starannie wyszlifuje :wink: jak przejedziesz 500 km to zaleca sie sprawdzenie srub mocowania glowicy czy niesa za luzne , tak dla swietego spokoju.


Na górę
  
 
 Tytuł:
Post: 18 stycznia 2009, 22:09 
i chyba moment dokrecania tez... wazny:) ale zawory trzeba rozpiac uszczelniacze wymienic na wszelki wypadek no i to poskładać później to wyzsza technika jest :wink: a głowicy nie bede planował tylko papierkiem przelecę a pytanko jaki olej zalewacie do zuka;) superol wydaje mi sie troszke badziewny juz:) moze lotos mineralny :) starego zuka zalewam wszystkim co sie da nawet syntetyk przepał albo połsyntetyk czysty jak od osobówki zostanie;)


Na górę
  
 
 Tytuł:
Post: 18 stycznia 2009, 22:50 
moment dokrecenia 110-120 Nm , radze tobie kupic ksiazke napraw tam wszystko opisane jest i kolejnosc srub, ja osobiscie wlewam olej castrol high mileage 15W/40 , wlewalem tez ten lotos city niejest zlym olejem , ale wole castrol wlewac , poprostu mniej ma wyciekow i mniej spala tego oleju i wylacznie mineralne oleje lac do silnika S-21, w dzisiejszych czasach we wszystkich olejach sa juz jakies dodatki tak ze prawie ten mineralny to polsyntetyk ulepszony.


Na górę
  
 
 Tytuł:
Post: 18 stycznia 2009, 22:52 
Administrator Nysa Service

Rejestracja: 29 lipca 2007, 11:09
Posty: 1057
Lokalizacja: Polska
tu polecam ci temat do poczytania :D http://forum.polskiedostawczaki.pl/uszczelka- ... vt328.html na pewno pomoże :)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 19 stycznia 2009, 00:04 
dzieki za rady jutro coś po majstruje:) przy niej i fotki wstawie jakies :)


Na górę
  
 
 Tytuł:
Post: 19 stycznia 2009, 14:41 
a to silnik;) jakby ktoś nie widział go bez głowicy;)
Obrazek


A to jest drugi żuk na wymianę kontenera który pójdzie do niebieskiego :wink: Obrazek


Na górę
  
 
 Tytuł:
Post: 21 stycznia 2009, 21:40 
jak masz juz zdjeta glowice to radze tobie sprawdz te szpilki do ktorych sie kolektor ssacy i wydechowy trzyma :!: umnie bylo tak ze jak dokrecalem kolektor to szplki sie powyciagaly z glowicy bo to aluminiowy odlew mieki, i przez to niemoglem dokrecic kolektora na fest :x , przez lata ludzie dokrecali te kolektory az u ktoregos kiedys niewytrzyma tak jak umnie , dokrecac bedziesz i wyrwie gwint , ja wszystkie szpilki wykrecilem i naprawilem te gwinty wstawiajac taki stalowy gwint naprawczy , w glowicy masz normalny gwint M 10 x 1,5 a ten co dokrecasz kolektor jest drobny 1,25 wiec jak juz to masz zdjete to lepiej naprawic gwinty bo jak bedziesz dokrecac kolektor zebys niemial uczucia ze dokrecasz pol godziny jedna nakretke a tu nadal luzne , naprawde polecam to naprawic potem duzo grzebaniny sie ma z tym dostep itd. To powinno przejsc w standard jak zdjeta glowica silnika S-21 naprawic te gwinty i mozna slonia wieszac na tych szpilkach , poprostu masz pewnosc ze dokrecony ten kolektor na fest i nieciagnie lewego powietrza silnik niemasz przedmuchow spalin w kabinie :arrow: mniejszy bol glowy :D


Na górę
  
 
 Tytuł:
Post: 24 stycznia 2009, 23:56 
ee za dużo komplikacji silnik jest nominał nic przy nim nie było robione nigdy wiec nie miał kto zerwać gwinty:) na razie to głowica poszła do mechanika bo trzeba jedno gniazdo frezować... i przy okazji splanuje ja deko dla pewnosci


Na górę
  
 
 Tytuł:
Post: 25 stycznia 2009, 13:17 
Fanatyk Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 29 lipca 2007, 19:20
Posty: 1089
Lokalizacja: Bytom
Witaj popolg no no żuczki całkiem całkiem :wink: szkoda tylko że tego pomarańczowego chce oddać na złom.
powodzenia w pracach

_________________
ŻUK SERVICE


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 31 lipca 2010, 09:19 
Gość Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 31 lipca 2010, 06:10
Posty: 3
Lokalizacja: Nitra Slowacia
popolg pisze:
a to silnik;) jakby ktoś nie widział go bez głowicy;)
Obrazek


A to jest drugi żuk na wymianę kontenera który pójdzie do niebieskiego :wink: Obrazek


To jest moj silnik, a kde okolo Bialej kupit uscielky na caly silnik, i do pompy wode? moze me ktoz poradit dobry sklep motorizacii, sorry for my PL typing,


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net