Forum Miłośników Polskich Dostawczaków https://www.forum.polskiedostawczaki.pl/ |
|
żuk a07 kwidzyński artefakt https://www.forum.polskiedostawczaki.pl/viewtopic.php?f=16&t=4163 |
Strona 5 z 5 |
Autor: | Strucelsw [ 01 stycznia 2024, 10:18 ] |
Tytuł: | Re: żuk a07 kwidzyński artefakt |
duzo pracy, oby zostal skonczony, dzialal jak trzeba i szybko sie nie znudzil |
Autor: | wojtas032 [ 23 stycznia 2024, 23:24 ] | ||
Tytuł: | Re: żuk a07 kwidzyński artefakt | ||
[opis usunięty przez moderatora]
|
Autor: | wojtas032 [ 10 lutego 2024, 13:09 ] | |||||||
Tytuł: | Re: żuk a07 kwidzyński artefakt | |||||||
Dzisiaj poruszę ciekawy wątek przeróbki układu kierowniczego. Pierwszą kwestą było obrócenie maglownicy, tak aby wielofrez od kolumny był skierowany w przód auta. Dzięki temu uniknę niepotrzebnego komplikowania układu przekładniami kątowymi. Tutaj sprawa była prosta, wystarczyło odciąć oryginalne mocowania w belce i przespawać je w nowe miejsce. Takie rozwiązanie przyniosło jednak inny problem. Mianowicie teraz maglownica częściowo znajduje się w miejscu pompy wspomagania. Ale tutaj też miałem na to pomysł, potrzeba było "tylko" przesunąć samą pompę. Pochwalić należy inżynierów z bmw, bo najwidoczniej przewidzieli taką okoliczność:) Sama pompa jest przykręcona do dwóch uchwytów, przez co ułatwiło mi to przeprowadzenie przeróbki. Tylny uchwyt posłużył jako mocowanie pompy, a przedni za podporę łożyska. Złożyłem zamówienie w lokalnym warsztacie cnc aby dorobili wałek, zabierak oraz dysk na podporę łożyska(policzyli za to w sumie 150€, więc całkiem znośnie jak na Holandię) Potem już przyszedł czas na montaż. Wszystko szło zgodnie z planem do momentu gdy wciskałem na prasie zabierak koła pasowego, troszkę mnie poniosło i poszedł po skosie, w rezultacie pękł No cóż, trzeba się będzie skombinować drugi :/ ciąg dalszy nastąpi...
|
Strona 5 z 5 | Strefa czasowa UTC+1godz. |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |