Forum Miłośników Polskich Dostawczaków https://www.forum.polskiedostawczaki.pl/ |
|
Lublin Holden 2.2 chyba sie polubimy https://www.forum.polskiedostawczaki.pl/viewtopic.php?f=22&t=5135 |
Strona 1 z 4 |
Autor: | buźka [ 20 kwietnia 2021, 17:51 ] |
Tytuł: | Re: Lublin Holden 2.2 chyba sie polubimy |
Co to za instrukcja naprawy? Nie chciało by Ci się tego zeskanować i wrzucić? W ostateczności, porobić zdjęcia każdej strony z osobna, tylko tak, żeby było coś widać. Jeśli chodzi o książkę do lublina, to na elektrodzie jest wydanie z WKŁ. Sam to ściągnąłem i nawet wydrukowałem (kupa roboty) Jakoś nie powala, ale bez problemu można się doczytać, a ja drukowałem na szybkim roboczym, z wiadomych względów. W realu ciężko o tą książkę. Nigdzie chyba już tego niema, trzeba by pisać do WKŁ, czy by nie dodrukowali, ale to pewnie trochę sztuk trzeba, żeby im się chciało, jak to w Polsce. Wrzuciłbyś jeszcze zdjęcie zestawu zegarów, bo ciekawi mnie, czy były takie same, jak w dieslu, z obrotkiem napędzanym z alternatora? |
Autor: | Strucelsw [ 20 kwietnia 2021, 19:33 ] |
Tytuł: | Re: Lublin Holden 2.2 chyba sie polubimy |
Pozdrawiam, istny biały kruczek |
Autor: | Klamot [ 20 kwietnia 2021, 20:03 ] | ||||
Tytuł: | Re: Lublin Holden 2.2 chyba sie polubimy | ||||
Nie mam tej instrukcji tylko chcialbym kupic Pytanie co oznaczaja litery DMP na kierownicy? To skrót od: Driftingowe Mistrzostwa Polski
|
Autor: | buźka [ 20 kwietnia 2021, 20:54 ] |
Tytuł: | Re: Lublin Holden 2.2 chyba sie polubimy |
Aha, to myślałem, że masz to z autem. Ja miałem na myśli taką książkę. https://8.allegroimg.com/s1024/0c03c8/f ... 4cf9650008 Skrót DMP, to Daewoo Motor Polska, spółka powstała po przejęciu zakładów w Lublinie przez Daewoo. Zegary wyglądają normalnie, więc pewnie poszli na łatwiznę i dai sygnał do obrotomierza z alternatora. Nie opłacało się pewnie zamawiać innego obrotomierza dla wersji benzynowej, skoro tego niby 100 sztuk tylko wyszło. |
Autor: | Drewniany [ 21 kwietnia 2021, 13:48 ] |
Tytuł: | Re: Lublin Holden 2.2 chyba sie polubimy |
Tak przy okazji - nie wiem czy macie te pozycje biblioteczne (katalog i serwisówka do Lublina): https://drive.google.com/drive/folders/ ... sp=sharing Jeżeli byłby problem z pobraniem to dajcie znać na PW. |
Autor: | buźka [ 21 kwietnia 2021, 16:07 ] |
Tytuł: | Re: Lublin Holden 2.2 chyba sie polubimy |
Ta serwisówka, to chyba ta sama, o której pisałem. Czyli autor tematu, jak najbardziej może skorzystać. Tej literatury wyszło całkiem sporo, ale mało jest w wersji do pobrania, bo jak ludzie coś mają, to przeważnie chcą sprzedać za miliony. Ja, ile moglem znaleźć na necie, to sobie pobrałem. |
Autor: | Klamot [ 21 kwietnia 2021, 16:12 ] |
Tytuł: | Re: Lublin Holden 2.2 chyba sie polubimy |
Bardzo dziękuje za te instrukcje, pobrały się bez problemu. Trochę już porobione. Świece, przewód podciśnienia i działa serwo. Co ciekawe przewód podciśnienia nie pęknięty a na całości przepuszcza jak sito Podnośnik szyby i teraz trzeba jeździć tylko za dnia bo lampy nie maja odbłyśników - dopisuje do listy Będę wymieniał tłumik. Na razie jest wstawiony od Fiata ale dużo mniejszej średnicy. Według instrukcji powinny być dwa za katalizatorem, środkowy i tylny. Oczywiście, co mnie nie dziwi do Holdena nie ma, czy środkowy od Lublina z Andoria i tylny to będzie to samo? Za katalizatorem i tak wstawie łącznik /elastyczny?/ bo tam rzeźba jest z fiatowskim tlumnikiem... Jaka jest srednica rury w zwykłym Lublinie? Sorry, każdy Lublin jest Niezwykły Rzeźba musi być Zna się ktoś na LPG? Nie ma u mnie przy butli elektrozaworu. Czy to dopuszczalne rozwiązanie? Chyba nie.... No cóż do gazownika chyba się trzeba będzie wybrac.... |
Autor: | Klamot [ 25 kwietnia 2021, 20:01 ] |
Tytuł: | Re: Lublin Holden 2.2 chyba sie polubimy |
Pytanie do znawców Holdena? Czy jest to kolizyjny silnik? Rozrząd pasek wygląda ładnie i tak zastanawiam się czy wymieniać od razu. Sporo jest jeszcze do zrobienia żeby przywrócić go do stanu pełnej sprawnosci.... Dziś nowe lampy przód i uruchomiona regulacja automatyczna, fajne to. I powalczyłem z gazem ale raczej skończy się na nowej instalacji i butli w kole.... |
Autor: | nazarbajev [ 25 kwietnia 2021, 22:54 ] |
Tytuł: | Re: Lublin Holden 2.2 chyba sie polubimy |
hejka DMP to skrót od DAEWOO MOTOR POLAND czyli kierownica z czasów po przejęciu firmy przez daewoo. Kiedys miałem mocną zajawkę na holdena z racji tego że ogólnie bardziej preferuję (silniki)benzyny a jeszcze z lpg to już super temat ale odpuściłem ze względu na krytycznie niską ilość tych lublinów na rynku co również wiąże się z ciężka dostępnością części zamiennych (mówię o silniku rzecz jasna bo reszta jest taka sama jak w zwykłych lublinach) ps. jeśli chodzi o silnik holdena to w oplach omega 2-gen ( a także zafira 1 gen)występowały silniki 2,2 benz( do koncernu opel należy vauxhall - na wyspach brytyjskich i holden - w australii) mam podejrzenie że mogą to byc współwymienne silniki jednak można to stwierdzić w 100 % tylko porównując organoleptycznie - ty masz już 50% trudności za sobą, możesz spróbować zdobyć silnik z omegi i przedstawić wyniki testu tutaj - ku potomności. ps 2 jeśli chodzi o instalację lpg to jak nie ma je w papierach można podjechac do ogarniętego gazownika i za kilka $$$ w ramach regulacji może ''zamontować'' instalację w samochodzie- pod warunkiem że legalizacja na zbiornik jest aktualna, jeśli jest to już ''wiekowa'' lub zbiornik nie ma legalizacji lub co gorsza jest skorodowany to może lepiej wymienić go na płaski (lub 2 szt)'' w koło'' i dać po auto ale to takie moje przemyślenia |
Autor: | Klamot [ 28 kwietnia 2021, 07:23 ] |
Tytuł: | Re: Lublin Holden 2.2 chyba sie polubimy |
Dobry temat jak bede mial czas Ktoś wie gdzie wchodzi rurka odpowietrzenia zbiornika? Ta przy wlewie? I czy są dwie? Czy czujnik poziomu paliwa w benzynie jest inny niż w diesel i gdzie to kupić? Przewody mam 5 Pin i jeszcze 2 Pin obok? Odkrywam coraz więcej rzeźby A konstrukcja schowka w desce rozdzielczej to inżynierski majstersztyk |
Autor: | Klamot [ 28 kwietnia 2021, 19:50 ] |
Tytuł: | Re: Lublin Holden 2.2 chyba sie polubimy |
Już wiem, pewnie Lublinek dlugo stal i nie mogli go odpali... bo pompa nie podawała paliwa a jest w baku w smoku. Wiec do czyszczenia baku najprościej było uciąć wszystkie przewody od odpowietrzania i pozaślepiać je śrubami Potem pewnie wywalal im czek to obcięte są przewody od czujnika paliwa. A przyczyna jest usmażona wtyczka od wiązki przewodów koło kolektora, wypadła z mocowania.... Jakos to ogarnę, mam nadzieje ze czujnik paliwa jest sprawny bo ciezko to kupic ojoj... Urwalem tez dzis linke prędkościomierza ale pasuje od zwykłego Lublina. Smarowanie zwrotnic na górze obie nie puściły, jutro pozamieniam kalamidki. Tarcze hamulcowe tez do wymiany oj zbiera sie Reduktor i wielozawor tez w przyszłym tygodniu wymiana. Dziś nakręcone trochę koło komina, mógłbym jeździć tym na Daily ale nie zima i nie w srodku lata |
Autor: | buźka [ 29 kwietnia 2021, 15:09 ] |
Tytuł: | Re: Lublin Holden 2.2 chyba sie polubimy |
Na zimową jazdę, to najlepsza jest wersja z zamkniętą kabiną, bo szybko się nagrzeje. A co do lata, to trafiały się lubliny z klimatyzacją, ale to już wypas totalny. Zawsze można coś ogarnąć uniwersalnego, czy dopasować z innych aut. |
Autor: | Strucelsw [ 05 maja 2021, 19:23 ] |
Tytuł: | Re: Lublin Holden 2.2 chyba sie polubimy |
rura w lublinie 50mm, końcowy powinien pasowac do kazdego, w razie czego mozesz uzyc końcowego od któregoś transita-podobny, ale na rurze 55 jak pamietam |
Autor: | Klamot [ 11 maja 2021, 06:22 ] |
Tytuł: | Re: Lublin Holden 2.2 chyba sie polubimy |
Dzieki. Rura poza pierwsza częścią z katalizatorem pasuje od zwykłego. Ciekawe bo ta duża bańka ma przewężenie w środku pierw myślałem ze to jakaś wada... Już zrobione na oryginalnych, jest cicho I po wymianie wydechu z Fiatowskiego uregulowały się obroty, czyli po odpaleniu parę minut jest pod 2000 a potem spada na wolnych do około 900. Wcześniej była loteria i długo nie spadały tylko trzyma 2000 kilkanaście kilometrów /na wolnych/ .... Linka licznika rożni się tylko mniejsza średnica mocowania do skrzyni, zanim znalazłem nowa od Holdena to wkleiłem gwint ze starej linki do nowej zwyklej Lublinowej i działa elegancko. Jednak widzę ze Lublinek postawiony na kolach 16 przekłamuje sporo dystans a prędkościomierz pokazuje dokładna prędkość bez zawyżania .... Lista do zrobienia się rozrosła i powoli ogarniam.... Teraz hamulce regeneracja i wymiana przewodów - to chyba najpilniejsze Ciekawostka co było robione bo buda była od ramy odkręcona na dwóch poduszkach??? Śrubki drobnozwojne znalazłem w kieszeni drzwi.... A Lublin piszczy na rondach , czy to specyfika zawieszenia czy zbieżność. Patrzyłem metrówka to mam kola przód zbieżne tak 2-3 mm... Najgorzej ze w Berlingo i Favoritce od czasu jak mam Lublina śmigam tylko do 4 biegu |
Strona 1 z 4 | Strefa czasowa UTC+1godz. |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |