Forum Miłośników Polskich Dostawczaków https://www.forum.polskiedostawczaki.pl/ |
|
T4RPAN S237K https://www.forum.polskiedostawczaki.pl/viewtopic.php?f=23&t=5351 |
Strona 2 z 3 |
Autor: | Qbaty [ 13 lipca 2023, 21:17 ] | ||
Tytuł: | Re: T4RPAN S237K | ||
Pierwsze jazdy zaprocentowały też ciekawymi znaleziskami, jak na przykład przyczepa D233 do T4RPAN u znajomego. Żal byłoby nie kupić jeśli brakuje w niej tylko zaczepu reszta trochę zbutwiala ale kpl. Podobno przez cały swój żywot 2 x była na giełdzie że sliwkami. Technicznie tylko panele podłogi do wymiany, oraz nowa plandeka. Plan jest w zimę wypiaskować całą, ramę i stelaż w proszku a nadwozie do lakiernika. Na początek będzie ładniejsza niż auto.
|
Autor: | Strucelsw [ 13 lipca 2023, 22:12 ] |
Tytuł: | Re: T4RPAN S237K |
z tym piaskowaniem tobym nie przesadzal. wiele aut zostalo zniszczonych tym zabiegiem, bo sie pogieło... |
Autor: | Qbaty [ 13 lipca 2023, 22:23 ] |
Tytuł: | Re: T4RPAN S237K |
Piaskowanie ramy, sodowanie góry, lub mam też możliwość skorzystania z lasera u kolegi. |
Autor: | Qbaty [ 23 lipca 2023, 19:25 ] |
Tytuł: | Re: T4RPAN S237K |
Nowa wykładzina i kpl pasów na 5 osób ze zwijaczami |
Autor: | Qbaty [ 23 lipca 2023, 19:26 ] |
Tytuł: | Re: T4RPAN S237K |
Załącznik:
|
Autor: | Qbaty [ 23 lipca 2023, 19:28 ] |
Tytuł: | Re: T4RPAN S237K |
Załącznik: Skrzynka narzedziowa YATO jako podręczny schowek |
Autor: | Qbaty [ 24 lipca 2023, 07:40 ] |
Tytuł: | Re: T4RPAN S237K |
Wielka prośba do forumowiczów - potrzebuje skan dowodu rejestracyjnego do przyczepy D233!! Na dotychczasowym dowodzie rejestracyjnym są rażące błędy (DMC 500kg, dopuszczalna ładowność 300kg i nic więcej nie ma ) a chciałbym to po prostować. Ze względu na rejestrację w 84r CEPiK jest pusty. |
Autor: | Qbaty [ 03 sierpnia 2023, 07:30 ] | ||
Tytuł: | Re: T4RPAN S237K | ||
Pierwsze rodzinne wakacje z T4RPAN em. Pozdrawiamy z mazur, wybieramy się 6.08. Na zlot do Lubawy
|
Autor: | Qbaty [ 03 grudnia 2023, 19:40 ] | ||
Tytuł: | Re: T4RPAN S237K | ||
W sezonie dokupione trochę gratów, zima za oknem więc czas na serwis. Na początek hamulce tarczowe od LUBLIN II 2,9.
|
Autor: | Qbaty [ 03 grudnia 2023, 19:52 ] | ||
Tytuł: | Re: T4RPAN S237K | ||
Teraz walczę, jak zmieścić kolumnę kierownicza ze wspomaganiem w miejsce fabrycznej. Na oko wychodzi ze powinna się zmieścić, silnik elektryczny ma wejść w wolna przestrzeń za rura od ogrzewania. Do podcięcia wspornik od kierownicy, oraz przerobienie mocowania sprężynek od cofania pedałów. Ponieważ pedaliera na zewnątrz, to będzie jeszcze dospawany układ górnego pedału gazu od LUBINA 3. Jak to już będzie ogarnięte to chyba czas na uporządkowanie elektryki, niby działa ok ale trzeba ją uporządkować, zwłaszcza że będzie mocno rozbudowana.
|
Autor: | Qbaty [ 03 grudnia 2023, 19:54 ] |
Tytuł: | Re: T4RPAN S237K |
Szukam nakładki HARDTOP do T4RPAN- gdyby ktoś coś to ja chętnie . |
Autor: | Qbaty [ 03 grudnia 2023, 20:24 ] |
Tytuł: | Re: T4RPAN S237K |
W międzyczasie robi się D233 Rama już po piaskowaniu. Załącznik: Kuweta u blacharza bo po czyszczeniu wyszła perforacja Załącznik: Felgi i opony (fabrycznie od niej 1979 i1980) odnowione Załącznik: Os jeszcze się maluje i mam już do niej 5cm dystanse. Załącznik: Kola powinny się zgrać z poszerzonymi z T4RPAN. |
Autor: | Qbaty [ 06 grudnia 2023, 21:01 ] |
Tytuł: | Re: T4RPAN S237K |
Pierwsza przymiarka do pedaliery wspomagania elektrycznego kierownicy. Załącznik: Wspomaganie zakupione z olx 600zl. Kilka problemów małych ale zawsze: - wspornik od środka przycięty Akurat na rowno z podcieciem 2 blachy - zmniejszony skok pedałów w pozycji niewcisnietej ze względu na mój duży wzrost - pasuje mi - sprężynki do odciągania pedałów muszą pójść na zewnątrz Blaszki odcięte będą dospawane odwrotnie na zewnątrz. - elektronika do sterowania fabrycznie dokręcona do silnika nie mieści się, Będzie przytwierdzona do pedaliery nad wspomaganiem, jest miejsce - obudowa od wspomagania musi mieć przycięte 1 mocowanie. Ps. Robię zdjęcia, jak skończę umieszczę wraz z opisem w dziale patenty . |
Autor: | Qbaty [ 22 stycznia 2024, 23:26 ] |
Tytuł: | Re: T4RPAN S237K |
Wspomaganie już w aucie, kręci się dużo łatwiej pomimo mniejszej kierownicy. Załącznik: Jeśli więcej informacji - proszę zerknąć w dziale Patenty jest opis co i jak. Teraz jeszcze do zrobienia: 1. Elektryka pod dodatkowe obwody - jeszcze do modyfikacji Załącznik: 2. Podwieszany pedal gazu z Lublina 3 (czekam na linkę od poloneza) Załącznik: pobrane.jpeg [ 3.82 KiB | Przeglądany 1059 razy ] 3. Montaz stacji multimedialnej pod dachem. Załącznik: 4. Montaz obudowy filtra od wersji z gaźnikiem JIKOV. Załącznik:
|
Strona 2 z 3 | Strefa czasowa UTC+1godz. |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |