Dzisiaj jest 08 maja 2024, 13:55


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł: Nysa Seria 500
Post: 19 kwietnia 2010, 13:08 
Gość Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 19 kwietnia 2010, 13:05
Posty: 2
Lokalizacja: Warszawa
Witam

jestem nowy na forum oraz "zielony" w kwestiach Nys.

Chce kupic to o to Nyse

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C12511591

warto ?

dziekuje ze rady/odpowiedzi


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 19 kwietnia 2010, 16:05 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5078
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
warto?
Odpowiedz na to pytanie zasadniczo zależy od Ciebie. Czego oczekujesz?
Czy Nysy do jazdy na co dzień, czy Nysy do remontu, czy chcesz ją doprowadzić do oryginału.. itd.
Ta Nysa wymaga blacharki, nie wiadomo w jakim stanie jest silnik, bo jest zagazowany, co dla jednych może być zaletą, a dla innych potężną wadą.
Jeśli głowica jest po remoncie to znaczy pewnie gaz dał jej po d****, ale może dali jej nowe gniazda i zawory "twarde" - do benzyny bezołowiowej - wowzas jeszce troche pociagnie ten silnik na gazie... Na zdjęciach wygląda w miare kompletna i oryginalnie zachowana jedynie zniszczona troche, zresztą jak wiele Nys.
Powiedz lepiej, czego oczekujesz od Nysy, a my powiemy Ci, czy ta jest odpowiednia :D

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 19 kwietnia 2010, 16:24 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 lipca 2007, 13:03
Posty: 2604
Lokalizacja: Kołobrzeg
Pojazd: Nysa 522W, 522S,Autosan H6 ZK