Dzisiaj jest 10 listopada 2024, 20:43


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Post: 14 stycznia 2019, 19:28 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 2068
Lokalizacja: Swędów LDZ
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
tak z głowy-0,2-0,5mm. kilka mm jest po odkreceniu koła, jak dokrecisz je powinno być ok 0,3mm. brak luzu z kolei to ryzyko uszkodzenia koła(wyrwanie zebów wskutek zwiększonych oporów)

_________________
Strucelserwis był, Żuk został.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 14 stycznia 2019, 20:11 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 28 kwietnia 2015, 20:25
Posty: 54
Pojazd: Gaz 69 z sercem S-21
Czyli ok, bo luz jest na zdjętym kole.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 18 stycznia 2019, 10:39 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 28 kwietnia 2015, 20:25
Posty: 54
Pojazd: Gaz 69 z sercem S-21
A podpowie mi ktoś czy jest wątek o ustawianiu zapłonu?
Jest opis na stronie, ale dosyć ogólny.
Rozrząd mam już poskładany, ale aparat jest wyjęty.
Jak to złożyć, żeby silnik odpalił?
Dokładną regulację zapłonu mogę zrobić później.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 18 stycznia 2019, 18:48 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 2068
Lokalizacja: Swędów LDZ
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
najpierw zajrzyj do książki żuka i sprawdź ustawienie pompy oleju, dopiero poźniej wg tej książki zapłon, a później na słuch

_________________
Strucelserwis był, Żuk został.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 19 stycznia 2019, 02:07 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 28 kwietnia 2015, 20:25
Posty: 54
Pojazd: Gaz 69 z sercem S-21
W tej czarnej ksiązce nie znalazłem, ale jutro jeszcze przysiądę.
Dzisiaj poskładałem całość na "logikę" i nie przewidziałem, że aparat jest zależny od ustawienia wałka.
Efekt jest taki, że palec obrócony jest o 180 stopni.
Dobrze kombinuję, że wystarczy przełożyć przewody WN?

EDYCJA: Ustawienie pompy oleju jest na stronie 347 w czarnej książce


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 20 stycznia 2019, 18:05 
Gość Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 28 stycznia 2018, 18:03
Posty: 10
Pojazd: inny
Poncki pisze:
Efekt jest taki, że palec obrócony jest o 180 stopni.
Dobrze kombinuję, że wystarczy przełożyć przewody WN?

Bardzo dobrze myślisz zamień 1z4 i 2z3.
Pozdrawiam


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 22 stycznia 2019, 14:28 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 28 kwietnia 2015, 20:25
Posty: 54
Pojazd: Gaz 69 z sercem S-21
Trochę mi to zajęło, ale ostatecznie się udało :)
Przestudiowałem książkę Żuka i bardzo dużo się z niej dowiedziałem.
Jeśli ktoś ma problemy ze zrozumieniem zasady działania silnika, to jest to lektura obowiązkowa.
Na bank poświęcony czas zwróci się przy pierwszej naprawie.

Części kompletowałem około tygodnia.
Niby wszystko jest dostępne, ale nie wszystko w jednym miejscu.
Brak jednej śruby potrafi skutecznie zablokować prace.
Wbrew pozorom zakup jakościowej śruby w Warszawie nie jest taką prostą sprawą.
Szczególnie jeśli pracuje się 9-17.

Jak już wszystko uzbierałem, to zacząłem się zastanawiać jak to poskładać.
W tym przypadku też nie jest kolorowo.
Czasami problem pojawia się w trakcie walki np. o 23:30.
No i prace stają na kolejny dzień.

Bardzo dziękuję za powyższe komentarze oraz pomoc w innych wątkach!

Najbardziej efektownym momentem prac było ustawianie zapłonu.
Robiłem to w garażu podziemnym o 1 w nocy.
Ponieważ samochód był na maksa rozgrzebany musiałem dopilnować wielu rzeczy.
Jak nie trudno się domyślić część zawaliłem :)
W efekcie doprowadziłem do efektownej eksplozji w tłumiku.
Nie mam na myśli strzału z wydechu... to było coś dużo mocniejszego...

Po wielu próbach, regulacjach i rozpoczynaniu pracy od zera silnik odpalił!
Wydech nadaje się już tylko do śmieci więc pracuje jak traktor.
Ale przyjemność z jazdy nie do przecenienia.

Nic tylko zabierać się za kolejne elementy do regeneracji...
Never ending story :)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net