Dzisiaj jest 29 marca 2024, 00:16


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Most Lubin 3
Post: 11 listopada 2022, 19:09 
Gość Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 11 listopada 2022, 18:52
Posty: 1
Pojazd: Lubln 3
Posiadam Lublina 3 z 2003r
most w lublinie strasznie buczy, mechanik polecił wymianę na inny most numer mostu to 35022401012, znalazłem most w dobrym stanie lecz jego końcówka numeru jest inna natomiast początek jest ten sam.
Czy most może pasować jeśli końcówka numeru jest inna.
Jeśli miałby Ktoś może jakiś używany most lub zna Fachowca który podjąłby się naprawy to byłbym wdzięczny. Województwo Wilekopolskie.
Pozdrawiam


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 12 listopada 2022, 16:26 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 września 2016, 17:54
Posty: 49
Lokalizacja: Chojnów (DLE)
Pojazd: Trabant 601 (1989) :)
Nie znam się. Ale jeśli wał będzie pasował i przełożenie będzie to samo to brałbym ten most. Tylko pytanie czy inny używany most będzie lepszy niż Twój.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 12 listopada 2022, 19:37 
Fanatyk Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 15 stycznia 2011, 13:09
Posty: 1208
Lokalizacja: Świętokrzyskie
Pojazd: Żuk A07J 1996/Żuk A06H 1995
Po pierwsze, DMC samochodu, czyli 2.9 lub 3.5 tony i dopiero wtedy szukasz mostu. Były dwa różne przełożenia przekładni głównej i dwie różne szerokości mostów. W wersji 3,5T był szerszy, przełożenie powinien mieć 9/43 i koła 16". Już nie pamiętam, czy przełożenia były wybite na dole obudowy mostu, pod pokrywą tylną (jak w polonezach) czy tylko na kole talerzowym. Najlepiej zmierzyć jego szerokość. Jeśli będzie taka sama jak u ciebie, to powinno być ok. W lublinach 3, były już chyba tylko te szersze mosty, choć głowy nie dam. Ale pomierz sobie oba mosty. Sprawdź też przy okazji, czy wał ci się wysuwa ładnie na końcówce wielowypustowej, bo jeśli będzie zatarty/zardzewiały, to na załadowanym aucie, będzie napierał na końcówkę mostu i przez wałek atakujący, na koło talerzowe, powodując przedwczesne zużycie łożysk i przekładni. Znam taki przypadek.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 30 listopada 2022, 18:01 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 19 maja 2019, 17:57
Posty: 48
Pojazd: Lublin 3 2.4td
różnice w mostach z L3 vs L2
szerszy vs węższy
bębny w L3 szersze ponieważ są szersze szczęki hamulcowe od L2 (ok.1cm)
inne przełożenia ( w L3 koła 16C w L2 15C)
chyba były tez szersze resory w L3 ale to musiałbym sprawdzić a teraz mam zawalony gratami most do L2 i nie dam rady zmierzyć


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net