Forum Miłośników Polskich Dostawczaków https://www.forum.polskiedostawczaki.pl/ |
|
Smar do Nysek ;) https://www.forum.polskiedostawczaki.pl/viewtopic.php?f=6&t=706 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | Marian [ 16 października 2009, 16:38 ] |
Tytuł: | Smar do Nysek ;) |
Witam! Mam pytanie, zwiazane z zamiarem nasmarowania wreszcie nyski. Chodzi o to, jaki smar wciskac w kalamitki przy pedalach, przy przednim zawieszeniu, do krzyzakow walu itd..., ma ktos jakis sprawdzony? Bede wdzieczny za odpowiedz |
Autor: | Leśnowóz [ 16 października 2009, 17:54 ] |
Tytuł: | |
w książce stoi smar STP ale przyłączam się do pytania bo może ktoś zna coś lepszego |
Autor: | nysanek [ 16 października 2009, 18:09 ] |
Tytuł: | |
ja zawsze biore ten w tych wiaderkach polski smar LT 45 , wszystko nim smaruje. Tawotnice nabijam nim |
Autor: | Marian [ 16 października 2009, 18:19 ] |
Tytuł: | |
No tez myslalem o takim podobny wlasnie.. Myslalem ,ze moja koncowka w smarownicy nie bedzie pasowac na kalamitke w Nysie, ale okazalo sie ze jednak pasuje, wiec jak kupie smar, to Nysa bedzie ociekac smarem na zime A takie pytanie troche z innej beczki, wiem, ze powinno sie konserwowac profile zamkniete nadwozia, na FPMie czytalem rozne rozwiazania, ale tata mi powiedzial, ze najlepiej i najprosciej zakonserwowac starym olejem, podobno dziadek wszystkie swoje samochody tak konserwowal i byly nireruszone przez rdze Chce tak zrobic na zime, jako, ze na blacharke Nyska bedzie musiala poczekac, i pytanie, gdzie sa otwory do konserwacji,np szkieletu nadwozia lub ramy? |
Autor: | nysanek [ 16 października 2009, 18:55 ] |
Tytuł: | |
w ksiazce podane chyba sa te otwory , ja nic nierobilem takiego bo jezdze latem tylko , a jak jakies szczeliny widzialem ze mozna czyms zapryskac to zapryskalem takim woskiem i tyle , a smarowniczki sa standardowego rozmiaru przynajmniej w calej europie zreszta w koparkach amerykanskich CAT tez wszystko pasuje , jedynie maja inne rozmiary srub na cale tam jakos to jest. |
Autor: | AdministratorNysaVan [ 16 października 2009, 19:08 ] |
Tytuł: | |
Jeżeli blacharkę bedziesz robić to co za sens zalewać i konserwować Nysę ? No chyba że tą blacharę bedziesz robić za 100 lat bo inaczej blachorz sie zamęczy z usuwaniem tego shitu . |
Autor: | Marian [ 16 października 2009, 19:11 ] |
Tytuł: | |
nie za sto lat ale za co najmniej jedna zime pod chmurką.. :/ A raczej blacharz w profile zamkniete chyba zagladac nie bedzie, bo i nie ma jak.. |
Autor: | AdministratorNysaVan [ 16 października 2009, 20:15 ] |
Tytuł: | |
Nie bedę dyskutowac ,sam robie blacharkę wiec wiem jak takie mażidło potrafi być upierdliwe . Dla mnie jakąkolwiek konserwację shit mazidłem robi sie po skończonej blacharce tj wyspawana i zapodkładowana karoseria . houk |
Autor: | Marian [ 16 października 2009, 20:22 ] |
Tytuł: | |
tak wodzu Aha, no ok, jesli specjalista tak twierdzi, to ok W każdym razie wracajac do tematu kalamitki wszystkie dostana jeść Dziękuję |
Autor: | Robo [ 19 października 2009, 10:20 ] |
Tytuł: | |
Są preparaty specjalne do profili zamkniętych w dobrych sklepach motoryzacyjnych w sprayu z taką rurką co się ją wtyka w otwór. One pod ciśnieniem tam w środku się rozpylają, a jak chcesz żeby olej tam wszędzie się rozlał gdzie trzeba? To niemożliwe. Musiał byś jakoś go tam rozpylić w środku, ale jak... |
Autor: | Leśnowóz [ 21 października 2009, 21:36 ] |
Tytuł: | |
a tak przy okazji, co się czai w garażu smar STP i ŁT-43 Kiedy przestała istnieć CPN |
Autor: | Robo [ 22 października 2009, 11:49 ] |
Tytuł: | |
jakieś 12 lat temu.... Twoje smary to klasyki |
Autor: | patron [ 22 października 2009, 12:55 ] |
Tytuł: | |
ŁT-43 jest do kupienia w Warszawie przy Stawki 3 |
Autor: | Marian [ 22 października 2009, 17:44 ] |
Tytuł: | |
ŁT 43 jest do kupienia wszędzie ale STP!!!! To jest kąsek, juz nieprodukuja tego, a taki zalecala fabryka |
Autor: | patron [ 22 października 2009, 19:48 ] |
Tytuł: | |
ok nie znam się i nigdy tego nie ukrywałem |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa UTC+1godz. |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |