Cześć,
wygasły zdjęcia z pierwszego postu, a myślę, ze warto żeby się zachowały "dla potomnych" także poniżej reupload oraz najświeższe wieści z frontu robót.
Tak wyglądał zaraz po zakupie:
Załącznik:
19A279CE-7F5D-4D8C-BF64-F334CC38D894.png [ 922.11 KiB | Przeglądany 4337 razy ]
Załącznik:
zm1.jpg [ 143.43 KiB | Przeglądany 4335 razy ]
Załącznik:
zm2.jpg [ 135.09 KiB | Przeglądany 4335 razy ]
Załącznik:
zm9.jpg [ 130.97 KiB | Przeglądany 4335 razy ]
A tutaj aktualny stan rzeczy:
Załącznik:
zm19.jpg [ 107.41 KiB | Przeglądany 4335 razy ]
Załącznik:
zm20.jpg [ 90.33 KiB | Przeglądany 4335 razy ]
Załącznik:
zm21.jpg [ 85.15 KiB | Przeglądany 4335 razy ]
Załącznik:
zm22.jpg [ 220.22 KiB | Przeglądany 4335 razy ]
Załącznik:
zm23.jpg [ 221.53 KiB | Przeglądany 4335 razy ]
Załącznik:
zm24.jpg [ 105.91 KiB | Przeglądany 4335 razy ]
Załącznik:
zm25.jpg [ 126.65 KiB | Przeglądany 4335 razy ]
Załącznik:
zm26.jpg [ 185.46 KiB | Przeglądany 4335 razy ]
Aktualnie cały czas walczę z elektryką. Jeszcze przed rozpoczęciem projektu moje zdolności elektryczne kończyły się na wymianie żarówki lub bezpiecznika. Także to, że Żuk odpala i działają w nim światła, wycieraczki i licznik na instalacji wygrzebanej z mercedesa uważam za duże osiągnięcie
chociaż zajmuje mi to dużo czasu.