Forum Miłośników Polskich Dostawczaków
https://www.forum.polskiedostawczaki.pl/

Była Nysa 521 T
https://www.forum.polskiedostawczaki.pl/viewtopic.php?f=1&t=372
Strona 2 z 2

Autor:  AdministratorNysaVan [ 10 grudnia 2008, 23:26 ]
Tytuł: 

Marian15 pisze:
popatrzylem jeszce raz na foty i chyba jednak najbardziej bliska prawdzie jest koncepcja właściciela - chłodnia, przy tych drzwiach bocznych widac, urwane uszczelki, chlodnia te drzwi boczne miala mniejsze, wiec moze ktos wycial reszte i wstawil te nieoryginalne wlasnie drzwi od n59, okna mogl sam wstawiac biorac pod uwage fantazje rozmieszcenia.. :D A ta nagrzewnice, to tez sobie ktos mogl sam wstawic potem i ta szybke w sciance dorobic :) Myśle ze mamy tu do czynienia z czyms a la chlodnia przerobiona na furgon...

PS i pasuje jeden wywietrznik, chlodnie mialy wlasnie jeden wywietrznik :)


Marian !! uszczelki drzwi od ,,lodówki,, były mniejsze niz te z normalnych modeli . masz foto i znajdz coś co je łączy, poza tym że to nysy 521 :D pozdr...

Obrazek

Marian15 pisze:
Dla mnie chlodnia odpada, bo na tylnych drzwiach widac nitowana blache, ktora miala zdaje sie zakryc okino, jesli widac slady po drzwiach suwanych, to dla mnie to jest towos, bo scainka dzialowa mi na nieoryginalna wyglada, a w furgonach zdaje sie nie robili az do sufitu... wiem,m że fabryka robiła na zamowienie, ale to mi nie wygląda na fabryke, ta ścianka.


To że ją poprawił Dziadek Nit nie oznacza zę dany element jest oryginalny . Zaś ścianka jest na 100% oryg . :D

Obrazek

Nawet gdyby ona faktycznie kiedyś była chłodnią to co z tego ? zostanie taką jaka jest ,bo niemożliwe jest odbudowanie C521 w 100% na oryginał.
Robo fajnie że dzieki tobie sie Nyska uchowa . Masz plany wobec niej ? renowacja czy jazda na codzień taka właśnie pogiętą ?
pozdr...

Autor:  nysanek [ 11 grudnia 2008, 10:16 ]
Tytuł: 

to jest chlodnia 522 , mysle ze pod koniec produkcji 521 tez takie dzwi montowali ktore otwieraly sie w prawo , ta nysa chlodnia wyzej co amadeo wstawil jest jedna z pierwszych anno 1968-69 ,na rysunku dolnym widac ten szerszy slupek miedzy dzwiami pasazera a tymi malymi dzwiami do lodowki , ale nikt by tez niewstawial takiej scianki dzialowej z taka szybka ,lub wycinal dziure zeby zamontowac taka szybke , jezeli by przerabial chlodnie na furgon :) w praktyce dawnych lat PRLu zreszta teraz tez tak jest ,nikt niebawil sie dlugo w jakies wycinania okienek w takiej sciance dzialowej itd. takie auto ma byc ladowne.

Obrazek

Autor:  Robo [ 12 grudnia 2008, 10:34 ]
Tytuł: 

wiem że to chłodnia od faceta który ją przerabiał,a był to jej pierwszy właściciel. Temat więc skończony.

Autor:  nysanek [ 12 grudnia 2008, 12:23 ]
Tytuł: 

:F :pale: :'( :< :pukel: ok juz nic niemowimy na ten temat :)

Autor:  AdministratorNysaVan [ 12 grudnia 2008, 18:44 ]
Tytuł: 

amadeo pisze:
Nawet gdyby ona faktycznie kiedyś była chłodnią to co z tego ? zostanie taką jaka jest ,bo niemożliwe jest odbudowanie C521 w 100% na oryginał.


:D Robo a może się skusisz kiedyś z nią powalczyc o powrót do C521 ?

Autor:  Marian [ 12 grudnia 2008, 20:04 ]
Tytuł: 

no to by było wyzwanie, ale podejrzewam, że do zrealizowania przy odrobinie samozaparcia.. :D Ale zdaje sie w priorytecie 501ka czeka.. ;)

Autor:  PARZUŚ [ 24 grudnia 2008, 21:40 ]
Tytuł: 

Kużwa zaś Nyse kupił :mrgreen: Pięknie pięknie !

Autor:  Robo [ 05 lutego 2009, 15:23 ]
Tytuł: 

nyski już ni mom-w dobre ręce poszła do kolegi Nysomana z forum. Ostatnia fotka znaleziona w zbiorach:
Obrazek

Strona 2 z 2 Strefa czasowa UTC+1godz.
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/