Dzisiaj jest 16 czerwca 2024, 16:25


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 144 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10  Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: 08 lutego 2008, 23:29 
Miłośnik Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sierpnia 2007, 00:01
Posty: 253
Lokalizacja: Kraków
no Polonezem to mysle, ze tak pod 100 metrow :)

_________________
Wszelkich informacji o Nysie 325 poszukuję.
Kupię zgnitego na śmierć Honkera 1500/1600.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 06 maja 2008, 23:05 
Miłośnik Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sierpnia 2007, 00:01
Posty: 253
Lokalizacja: Kraków
Żeby nie było, że nic się z Nysą nie dzieje, to napiszę, że dzisiaj postanowiłem zreanimować przełącznik zespolony. Wyszło tak:
ObrazekObrazek
Jutro lutowanie, zmiana konektorków na właściwe, izolacja połączeń. Najważniejsze, że wszystkie funkcje zostały zidentyfikowane i wszystko powinno działać :)

_________________
Wszelkich informacji o Nysie 325 poszukuję.
Kupię zgnitego na śmierć Honkera 1500/1600.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 19 maja 2008, 17:10 
Miłośnik Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sierpnia 2007, 00:01
Posty: 253
Lokalizacja: Kraków
Nówki sztuki lampy tylne do Nysy. Promot LT-10.
Obrazek

_________________
Wszelkich informacji o Nysie 325 poszukuję.
Kupię zgnitego na śmierć Honkera 1500/1600.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 19 maja 2008, 21:15 
Fanatyk Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 29 lipca 2007, 19:20
Posty: 1089
Lokalizacja: Bytom
No to powoli do przodu ;)

_________________
ŻUK SERVICE


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 11 listopada 2008, 23:16 
Miłośnik Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sierpnia 2007, 00:01
Posty: 253
Lokalizacja: Kraków
Dzisiaj spędziłem wieczór pod Nysą :) Wywaliłem butle z gazem. No more :) No i bak też. 5 litrów wachy w nim było, ale nie wlał bym tego do. O, właśnie, wleje do garbusa :)
Próbowałem opanować elektrykę, ale nie udało się. Tzn wiem że klakson działa i jak go uruchomić no i potrafię już na 4 sposoby sprawić, żeby na desce rozdzielczej zapaliła się kontrolka świateł długich. Niestety same światła nie świecą :P

Tu bez wielkich zmian
ObrazekObrazek

Bak na podłodze. Spore to w sumie :) Powiem szczerze, że byłem mocno zdziwiony tym, że nakrętki na opaskach baku nie stawialy zadnego oporu mimo ze wygladaly na tragiczne
ObrazekObrazek

Wreszcie wyleciała. Jakiś czas temu nie mogłem zakręcić gazu - tak mi się wydawało. Dzisiaj - po prostu wszystko rozkręciłem i już, a w butli jeszcze gaz jest. Póki działa, to nie wnikam :)
ObrazekObrazek

Jeszcze tylko ścianka po prawej i mocowania ścianki z lewej i po szafce na butlę nie będzie śladu. Bosko.
ObrazekObrazek

BTW co mnie ucieszyło, w ramie jest wielkie mocowanie reduktora skladajace sie z 2 płyt ok 20x40cm :) i jakieś chyba resztki wąsów do mocowania silnika, które wypadają mniej więcej nigdzie przy silniku z UAZa. Generalnie tu i tam trzeba będzie ciąć, ale wszystko widać co jest dorobione, a co nie. Rama jest w stanie bardzo dobrym, nie ma na niej zadnej korozji, nawet powierzchniowej. Przynajmniej tak na 1 rzut oka. Może coś się znajdzie później, ale raczej nic strasznego. Bak jak widać bajka. Z fiatów zdejmowałem po stokroć gorsze :)

_________________
Wszelkich informacji o Nysie 325 poszukuję.
Kupię zgnitego na śmierć Honkera 1500/1600.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 30 grudnia 2008, 14:52 
Miłośnik Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sierpnia 2007, 00:01
Posty: 253
Lokalizacja: Kraków
Prawe przy nysie się specjalnie nie posuwają, za to kompletacja części owszem :)
Takie oto zabawki udało mi się ostatnio zakupić
ObrazekObrazekObrazek
ObrazekObrazek
No i drobnica.
Obrazek

W związku z tym, że udało mi się kupić kluczowe części, to zostanie zrealizowany projekt pod tytułem "Nowy silnik do Nysy". Ale jako że będzie budowany w specyfikacji AA lub AB z roku '80, to ten kolektor dolotowy pójdzie won. Chętnie zamienie się na taki starszy, bez pudełka :)

_________________
Wszelkich informacji o Nysie 325 poszukuję.
Kupię zgnitego na śmierć Honkera 1500/1600.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 04 stycznia 2009, 01:03 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lipca 2007, 00:46
Posty: 2839
Lokalizacja: Ostrów Wlkp
AA to wiem, co znaczy ... a AB ? :wink:
Cóż... słaby silnik do nysolota...ale wychodzi, że bedzie prototyp cąłkowicie oryginalny za to? :D W sumie dobrze. Trzymaj się Julo! Wytrwałosći życzę - i niech kasa na remont łatwo przychodzi!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 05 stycznia 2009, 10:58 
Miłośnik Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sierpnia 2007, 00:01
Posty: 253
Lokalizacja: Kraków
AA - zwykle 75KM, AB - wzmocniony, 82KM, inne dysze w gazniku, chyba, acz nie mam zadnej pewnosci, inny wałek, generalnie "lepsza" wersja tego samego silnika. Z zewnątrz do rozpoznania tylko po numerze

_________________
Wszelkich informacji o Nysie 325 poszukuję.
Kupię zgnitego na śmierć Honkera 1500/1600.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 28 stycznia 2009, 16:05 
Miłośnik Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sierpnia 2007, 00:01
Posty: 253
Lokalizacja: Kraków
kontynuując sztukę dla sztuki:
Dzisiaj dotarła paczka z gadżetem znad drzwi kierowcy.
Obrazek
Miłym zaskoczeniem było to, że stan jest lepszy niż wynikało by to ze zdjęć w aukcji, a na dodatek wszystko działa. Obraca się jak trzeba w zakresie ponad 360 stopni, swieci, brakuje tylko jednej srubki do mocowania, ale na szczescie w Nysie mam oryginalne, więc może i jest tam ta śruba :)
ObrazekObrazekObrazek

_________________
Wszelkich informacji o Nysie 325 poszukuję.
Kupię zgnitego na śmierć Honkera 1500/1600.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 28 stycznia 2009, 22:27 
Miłośnik Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 01 grudnia 2007, 15:25
Posty: 226
Lokalizacja: Warszawa
Julo! Tak przyglądam sie twoim tylnym lampom. Chyba one jednak nie są do tego wozu. Prawa tylna wydaje się ok, natomiast lewa napewno nie. Uważam tak, ponieważ jest to lampa do ciężarówek i przyczep z białym podświetleniem tylnej tablicy rejestracyjnej. W Nysce nie ma tam nic, co można by podświetlać. Środkowy element moim zdaniem powinien być cały czerwony, bez białego.
Znam ten problem niejako z autopsji, albowiem w Rolniczce mnie to samo spotkało. Aktualnie bez problemu można kupić lampy ciężarowe, natomiast lewe bez podświetlenia to był problem z jakim walczyłem kilka miesięcy. Nawet proponowano mi zamocowanie lampy prawej "do góry nogami"! No ale to nie to samo, pomimo iz pozornie są symetryczne. Ale mam już dwa komplety lamp na tył Rolniczki.
Tak samo i ty zwróć uwage na ten malutki, ale jednak dość istotny wg mnie szczegół. Pilnie śledzę postęp robót!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 29 stycznia 2009, 00:14 
Miłośnik Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sierpnia 2007, 00:01
Posty: 253
Lokalizacja: Kraków
hmm. to zmienie klosz na ten co jest w nysie i finisz. na nysie sa lampy z promotu, wygladaja kropka w kropke tak samo, na to biale nie zwrocilem uwagi.

ALE jest tez opcja, ze oryginalnie bylo to biale podswietlenie nic nie podswietlajace. Nie mam za bardzo dostepu do nysy w tej chwili, wiec nie sprawdze, ale nie zdziwil bym sie, gdyby sie okazalo, ze lampa oryginalna tez ma takie podswietlenie, bo akurat taka byla, to taka zalozyli.

wogole to milo, ze ktos to czyta, juz stracilem nadzieje, hehe

a jeszcze w kwestii szperacza - jestem urzeczony jego konstrukcja. Kupilem jakis czas temu obuidowe z wkladem tej nowszej wersji, jakich na allegro pojawia sie wiecej. Troche bardziej "kanciasty" i z wystajaca amka, tak, ze szklo wydaje sie osadzone glebiej. Kto poszpera za szperaczami :) to zobaczy o co kaman. Uwazam, ze te nowsze sa tragicznie skonstruowane.
Natomiast ten mój - bajka
odkrecamy 1 srubke - zdejmujemy ramke, szkło z uszczelka gumowa - jest osadzone luzem na odblysniku i trzymane tylko ramką. Wszystko mozna sobie dokaldnie wyczyscic i bajka. dalej:
odkrecamy duza srube na tyle obudowy, a raczej nie odkrecamy jej tylko nia krecimy - wychodzi nam odblysnik. Wlasnie odkrylem, ze to sluzy do "skrecania" wszystkiego do kupy zbey sie nie chybotało :P. no ale krecimy az wyjdzie. Poznioej 2 srubki tzrymajase kabel i odblysnik wyjety. Wszystko bajecznie przemyslane, proste i wydaje mi sie, ze przy odpowiednim dbaniu nie do zepsucia. Jestem urzeczony :)

_________________
Wszelkich informacji o Nysie 325 poszukuję.
Kupię zgnitego na śmierć Honkera 1500/1600.


Ostatnio zmieniony 29 stycznia 2009, 00:26 przez Julo, łącznie zmieniany 1 raz

Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 29 stycznia 2009, 00:26 
Miłośnik Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 01 grudnia 2007, 15:25
Posty: 226
Lokalizacja: Warszawa
Jesli zmienisz tylko jeden klosz (bo prawy stary to chyba sie nie nada) też nie bedzie dobrze. Zwróc uwagę że kolor jest inny. Chodzi mi o to, co było dosc popularne w socjaliźmie, czyli jedna lampa czerwona, a druga np. wisniowa. Porównaj dobrze kolory. Pewnym wyjściem jest wymontować srodek z innej prawej i wstawić w kloszu lewej. Przy odrobinie szczęścia dobierzesz kolor.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 29 stycznia 2009, 00:27 
Miłośnik Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sierpnia 2007, 00:01
Posty: 253
Lokalizacja: Kraków
wydaje mi sie, ze to sa juz pierdoly przy skali calego projektu :) ale fakt, nie zwrocilem na to uwagi wczesniej :) albo zwrocilem na bardzo krotko :P

a,zapomnial bym. kupilem tez kolektor dolotowy od poloneza starego typu. powinien do mnie dojsc lada dzien :) oczywiscie nowy :)

_________________
Wszelkich informacji o Nysie 325 poszukuję.
Kupię zgnitego na śmierć Honkera 1500/1600.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 01 lutego 2009, 15:57 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 lipca 2007, 13:03
Posty: 2604
Lokalizacja: Kołobrzeg
Pojazd: Nysa 522W, 522S,Autosan H6 ZK
jeśli chodzi o ten szperacz to ja mam ten nowszy model i nic złego oi nim nie powiem - konstrukcje obu są fenomenalne i tak jak piszesz praktycznie nie do zepsucia. Chwilowo męczy mnie problem ze sróbami mocującymi ponieważ kupiłem bez a nie mogę nigdzie dostać takich jak oryginalne.....

_________________
nysomani wszystkich krajów-łączcie się!!!!!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 01 lutego 2009, 16:56 
Miłośnik Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sierpnia 2007, 00:01
Posty: 253
Lokalizacja: Kraków
no ja mam obudowę od tegop nowego. odbłyśnik jest "zaklepany" na szkle, pomiędzy tym cos zgniło i jest buba, bo trzeba by siłowo rozebrać i kombinować. w tym starszym takiego problemu raczej nie doświadczę :)

_________________
Wszelkich informacji o Nysie 325 poszukuję.
Kupię zgnitego na śmierć Honkera 1500/1600.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 144 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10  Następna
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net