czołem pany, google naprowadziło mnie na ten temat, swoją drogą dziwne ze jest w dziale OT
Zdecydowalem sie napisać, bo:
4CT90-1BE, rok 2000, pompa rotacyjna
bosz, EGR, naklejka euro 2

Lublin III (głowiczka z nabitym już daewoo-fso)
Tak tylko na potwierdzenie reguły "wrzucali co mieli"
A sprowadza mnie pytanie o EGR- wg schematów z netu, ECU (już wiem co to była za skrzynka) dostaje sygnał tylko z:
-alt
-potencjometru (na pompie)
-czujnika temp. płynu
i na bazie tego otwiera zawór
ktoś wie czy po odpięciu czujników ecu bedzie dostawało jakieś błedy itp? jak w VWweju gdy odepnesz czujnik to zrobii korekcje dawki itp itd? Czy poprostu zignoruje brak danych i bedzie lało jak powinno?
-------------
Pytanie dodatkowe- czy skoro silnik ma już ECU- dam rade dokulać sie 13km pod garaż na zukowskiej wiązce? (w sensie brak podpiętej kostki "silnikowej", czyli m in ten potencjometr na pompie, elektrozawór gaszenia itp)
pozdrowienia