Igloopol
Aby zapewnić prawidłowe funkcjonowanie chłodni i zakładów przetwórczych "Igloopol" podjął we własnym zakresie produkcję potrzebnych w tym celu urządzeń branży metalowej (m.in. automatycznych drzwi chłodniczych, które wcześniej trzeba było importować, ponieważ nikt w kraju ich nie produkował).[1] W Zakładzie Metalowym w Dębicy Kombinat uruchomił również produkcję nadwozi,
przyczep oraz naczep chłodniczych i izotermicznych o różnej ładowności dzięki którym możliwy był transport gotowych wyrobów spożywczych do odbiorców. Początki były skromne, kiedy to za czasów Przedsiębiorstwa Przemysłu Chłodniczego podjęto produkcję przyczep chłodniczych, wtedy jeszcze w kooperacji z WSK Mielec.[2] Z czasem "Igloopol" stał się jednym z większych producentów tego typu nadwozi w Polsce i część produkcji trafiała na sprzedaż do innych zakładów branży chłodniczej w kraju i na eksport. Nadwozia były montowane na podwoziach samochodów Żuk, Star, Jelcz, Liaz i innych.
Izoterma "Igloopol P-29" (podwozie Żuk A 1334B); producent: Zakład Metalowy "Igloopol" Dębica
Izoterma z chłodnicą akumulacyjną "Igloopol P-44" (podwozie Żuk A 1336B); producent: Zakład Metalowy "Igloopol" Dębica
