Żadne przeróbki wolnossącego na turbo, bo to skórka za wyprawkę.No chyba, że masz kasę i chcesz zrobić jak dla siebie, to wtedy remont kapitalny wraz ze zmianą odpowiednich podzespołów na te od turbo, ale to, jak piszę, nieopłacalne.Jak chcesz kupować inny silnik, i zależy Ci na jak największej mocy i jak najmniejszych przeróbkach, to wrzuć ten doładowany na pompie Bosha, ale w wersji 102KM z intercoolerem, bo pierwsze wersje miały tylko 90, tyle samo co na rzędowej.Wersja oznaczenia 4CTi90-1BE6 (bazuję na wikipedi) ADCR to już trochę więcej zabawy, bo i elektronika przy silniku itd. No i nie wiem, po co Ci aż 115KM w żuku?Szybciej za bardzo nie pojedziesz, bo nie ma czym.Trzeba by dłuższy most dawać, np. 10/41.Silnik mocniejszy, to powinien dać radę więcej na tym uciągnąć.
|