Forum Miłośników Polskich Dostawczaków https://www.forum.polskiedostawczaki.pl/ |
|
Żuk 1997 A07 4C90 "Wodociągi Kluczbork" https://www.forum.polskiedostawczaki.pl/viewtopic.php?f=16&t=3861 |
Strona 2 z 12 |
Autor: | combinat [ 05 lutego 2018, 22:25 ] |
Tytuł: | Re: Żuk 1997 A07 4C90 "Wodociągi Kluczbork" |
gratuluję postępów, pracujesz w garażu czy na dworze?? Ja wciąż czekam na ciepły front z nad Afryki ![]() P.S. Ten wydech nie za głośny? - w sensie czy wytrzymasz, bo pamiętaj że 100-kilometrowa trasa Żukiem trwa dłużej niż w Civicu... odległość ta sama tylko, że wydech będzie buczał o 15 minut dłużej za uchem ![]() |
Autor: | Matiz [ 06 lutego 2018, 06:06 ] |
Tytuł: | Re: Żuk 1997 A07 4C90 "Wodociągi Kluczbork" |
buźka, wszystkie pedały są za wysoko, chyba dźwigne podłoge i fotel. A regulacja to swoją drogą, pedał i tak musi jeszcze dostać wzmocnienie- nie spawałem do budy tylko dospawałem mu stelaż ze śrubami, żeby szło demontować. Tak, na dworze, niestety, dlatego tak mozolnie idzie ![]() aha no, jak widzicie znalazł sie winowajca miekkiego peda... manipulatora nożnego hamulców ![]() ![]() jeszcze nie szukałem ,ale jak już jestem to podpowiedzcie- szukac reparaturek czy cały cylinderek? Albo inaczej- czy JUZ jest problem dostać cylinderki czy jeszcze nie? ![]() |
Autor: | Wydra [ 06 lutego 2018, 06:56 ] |
Tytuł: | Re: Żuk 1997 A07 4C90 "Wodociągi Kluczbork" |
Z cylinderkami jeszcze nie ma problemu. A czy wystarczy sama reparaturka to bez wyjęcia tłoczka i tak nikt nic nie powie ![]() |
Autor: | Matiz [ 03 marca 2018, 08:26 ] |
Tytuł: | Re: Żuk 1997 A07 4C90 "Wodociągi Kluczbork" |
Załącznik: Załącznik: TAKIE SPOTKANIE |
Autor: | Strucelsw [ 03 marca 2018, 21:32 ] |
Tytuł: | Re: Żuk 1997 A07 4C90 "Wodociągi Kluczbork" |
Smutek pracujący |
Autor: | Dziwny Mag [ 04 marca 2018, 02:42 ] |
Tytuł: | Re: Żuk 1997 A07 4C90 "Wodociągi Kluczbork" |
I peklowany ![]() Fajne fotki ![]() |
Autor: | Matiz [ 08 marca 2018, 22:04 ] |
Tytuł: | Re: Żuk 1997 A07 4C90 "Wodociągi Kluczbork" |
Czołem panocki Małe pytanie techniczne odkryliśmy że w bebnie gdzie rozwaliło tłoczek nie mamy jednego "ptaszka" trzymajacego szczęke. Powiedzcie mi - jest to do kupienia? Jak tego szukać? bo widze że jest nitowane ![]() czy od razu dorabiać? I wtedy pytanie czy musi byc elastyczny czy raczej metal twardy i solidny? ![]() Jak pogoda pozwoli to w sobote jedziem targać Tczew 5MT ![]() |
Autor: | Drewniany [ 08 marca 2018, 22:07 ] |
Tytuł: | Re: Żuk 1997 A07 4C90 "Wodociągi Kluczbork" |
Czy "ptaszek" to to cós: http://www.moto-trans.koszalin.pl/produ ... a/?id=1674 ??? lub na lepszych zdjęciach i w lepszej cenie: http://allegro.pl/sprezyny-szczek-warsz ... 97272.html |
Autor: | Marian [ 08 marca 2018, 22:08 ] |
Tytuł: | Re: Żuk 1997 A07 4C90 "Wodociągi Kluczbork" |
To nie było nitowane, tylko przykręcane - oryginalnie ze sprężystej blachy, ale to tylko po to ,żeby można było łatwo wyciągnąć, a element nie tracił kształtu. |
Autor: | Matiz [ 08 marca 2018, 23:20 ] |
Tytuł: | Re: Żuk 1997 A07 4C90 "Wodociągi Kluczbork" |
ototo, dzieki wielkie Panowie! |
Autor: | phinek [ 09 marca 2018, 11:13 ] |
Tytuł: | Re: Żuk 1997 A07 4C90 "Wodociągi Kluczbork" |
Marian pisze: oryginalnie ze sprężystej blachy, ale to tylko po to ,żeby można było łatwo wyciągnąć, a element nie tracił kształtu. No nie tylko... sprężyna skuteczniej kasuje luzy, dając możliwość płynnego przesuwu - czyli dzięki sprężystości tej blaszki szczęki są ustawione w konkretnej pozycji i nie hałasują |
Autor: | Marian [ 09 marca 2018, 13:04 ] |
Tytuł: | Re: Żuk 1997 A07 4C90 "Wodociągi Kluczbork" |
To robią raczej sprężyny spiralne spinające ze sobą szczęki, a szczęka w bok nie poleci, bo na dole zblokowana i na górze w cylinderku też ![]() |
Autor: | phinek [ 09 marca 2018, 16:18 ] |
Tytuł: | Re: Żuk 1997 A07 4C90 "Wodociągi Kluczbork" |
Ale kolibać się może |
Autor: | Matiz [ 10 marca 2018, 20:14 ] |
Tytuł: | Re: Żuk 1997 A07 4C90 "Wodociągi Kluczbork" |
dobra Pany odhaczone z listy, mamy Tczew 5MT. Nie dawało mi to spokoju od dłuższego czasu. Co ciekawe- wytargałem samemu ![]() Załącznik: I obawy były troche uzasadnione- jakies głąby przyjechały po mocowania silnika i opusicili go potem tak jak został. Zawisł na masie, rurze wydechowej... i wodziku skrzyni! ![]() miałem obawy czy sie coś nie połamało, bo bez drażka nie idzie wciepać 1 i 2 ![]() Dobra do rzeczy- Trzeba wymienić łożysko wałka sprzegłowego. Pamietam że gdzieś widziałem relacje z naprawy skrzyni, może ktoś kojarzy? Nie wiem czy to byłu tu na forum czy jakiś złombol to wrzucał ![]() Przed otwieraniem skrzyni mam respekt, jeszcze nigdy nie robiłem. Z drugiej strony to dosyć prosta skrzynia, w dodatku wzdłużna. Chetnie bym spróbował bo w Mikrze tez mi napierdziela łożysko. To byłby dobry trening Bonusy: Załącznik: edit: mam, to Żuk Kazik (którego pozdrawiam) Tylko nie wiem czemu oddał to do zakladu skoro połowa roboty byla już zrobiona. Wątek kasowania luzu znam, może o to chodziło? ![]() http://www.zuk-kazik.pl/regeneracja-skr ... ew-ts5-21/ A pisałem już o to do Kazika "na zapas" ze 2 miechy temu, w sumie zapomniałem zapytać.... ![]() |
Autor: | zbiegusek [ 11 marca 2018, 08:35 ] |
Tytuł: | Re: Żuk 1997 A07 4C90 "Wodociągi Kluczbork" |
Zuch chłopak! Mina zwycięzcy na pierwszej focie w pełni uzasadniona. ![]() Rozumiem, że to gdzieś na ślunsku? Ile dałeś za możliwość własnoręcznego wytargania i zabrania ze sobą? Bo kurde u mnie cienko ze złomowiskami, a i dogadać się z właścicielami jeszcze gorzej... |
Strona 2 z 12 | Strefa czasowa UTC+1godz. |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |