Forum Miłośników Polskich Dostawczaków
https://www.forum.polskiedostawczaki.pl/

Żuk 4x4 Uaz
https://www.forum.polskiedostawczaki.pl/viewtopic.php?f=16&t=1592
Strona 3 z 3

Autor:  Żuk 4x4 2.4D [ 20 października 2013, 23:50 ]
Tytuł: 

szkoda że ten piękny żuczek trafił gdzieś po za forum ale wygląda to tak ładnie że postanowiłem coś takiego sam zbudować i wszystko szło dobrze , 4x4 już jest niestety na wolnych mostach od uaza przez co żuczek z wolnossącą andorią jest strasznie wolny i jak na razie próbuję rozgryźć temat wsadzenia v8 również z gaza 66 , silnik już leży i czeka na mały przegląd no i swoje wygodne miejsce w żuku już nie mogę się doczekać momętu kiedy to wyjedzie na ulicę a to rozmowie z byłym właścicielem tego niebieskiego cuda zostałem jeszcze bardziej utwierdzony w przekonaniu że ten silnik jest świetnym kompromisem pomiędzy siłą a szybkością a zależy mi głównie na tym pierwszym :D

Autor:  kulako [ 24 listopada 2013, 21:52 ]
Tytuł: 

mosty uaza nie wytrzymają butowania na takim silniku. Nie ma opcji. Ten silnik mimo że nie ma zbyt dużej mocy ale ma za duzy moment obrotowy .

Autor:  zlypies [ 27 września 2014, 19:50 ]
Tytuł:  Re: Żuk 4x4 Uaz

czy ktoś mógłby mi zamontować v8 gaza 66 do żuka? serio pytam.

Autor:  morchun93 [ 28 września 2014, 12:33 ]
Tytuł:  Re: Żuk 4x4 Uaz

Jezeli dobrze widze to to nie jest rama z zuka. wyglada na rame uaza... z budą żuka:)?

Autor:  Dziwny Mag [ 28 września 2014, 16:54 ]
Tytuł:  Re: Żuk 4x4 Uaz

Rama z UAZa nie jest z prostego profilu. Ja tam widzę modyfikowaną żukowską.

Autor:  morchun93 [ 28 września 2014, 18:34 ]
Tytuł:  Re: Żuk 4x4 Uaz

No właśnie a na zdjeciach ewidentnie widac rame w kształcie "fali" badz elipsy jak zwał tak zwał a profil z ktorego jest rama żuka ciezko tak wygiac tym bardziej po obu stronach symetrycznie. chyba ze ma wstawiony kawalek ramy uaza

Autor:  marcinliput [ 30 października 2014, 22:57 ]
Tytuł:  Re: Żuk 4x4 Uaz

i prosze bardzo:
http://olx.pl/oferta/zuk-v8-4-2-CID5-ID ... 0371624f63

Autor:  Szklarzyk [ 23 grudnia 2014, 09:43 ]
Tytuł:  Re: Żuk 4x4 Uaz

Witam,
W nawiązaniu do tematu:
Żuk ma ramę żukowska, prosta, fala to złudzenie fotograficzne.
Przedni most i tylni jest z uaza.
Przednie zawieszenie zostało przerobione poprzez dospawanie mocowań pod resory uaza
Silnik połączony jest ze skrzynią 5 z Lublina.
Reduktor uaza połączony jest ze skrzynią biegów uaz, i leży na pace, będę musiał go odłączyć i połączyć ze skrzynią 5 Lublina.
Żukieta stoi u mnie w garażu i razie pytań mogę odpowiadać co i jak.
Pozdrawiam
Łukasz

Autor:  Strucelsw [ 23 grudnia 2014, 12:51 ]
Tytuł:  Re: Żuk 4x4 Uaz

fajny projekt, popieram, silnik v8 tez super, nie jest bardzo ciężki, tylko troche pali...moznaby go troche zmodyfikować. i ma bezcenny dźwięk:) sam chciałbym mieć w mojej nysie tylny most z blokadą, parę razy juz by sie przydał...

Autor:  Szklarzyk [ 24 grudnia 2014, 09:39 ]
Tytuł:  Re: Żuk 4x4 Uaz

Z paliwożernością bym nie przesadzał.
Przy spokojnej jeździe do 90km/h koledze wyszło ok 15 l gazu na trasie.
O jakich modyfikacjach mówisz? jestem otwarty na wszelkie porady
Pozdrawiam
Łukasz

Autor:  Strucelsw [ 27 grudnia 2014, 18:17 ]
Tytuł:  Re: Żuk 4x4 Uaz

to ładnie, tyle to mi s21 bierze:)słyszałem raczej o średniej 20l
mody-ulepszenie układu zapłonowego, modyfikacje głowic(z rozsądnym zwiększeniem stopnia sprezania-tam jest chyba 6.2, przy zwiększeniu choćby do 8 poprawa dynamiki i osczędności jest spora),gaźnika.
można zawsze więcej( obliczenie i wykonanie układu dolotowego oraz wydechowego), ale jeśli chodzi o oszczędność i wkład pracy to wystarczy.
Jakby co z Piaseczna do Pruszkowa, do mnie blisko dosyć:)

Strona 3 z 3 Strefa czasowa UTC+1godz.
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/