Forum Miłośników Polskich Dostawczaków
https://www.forum.polskiedostawczaki.pl/

Żuk custom 2,9 V6
https://www.forum.polskiedostawczaki.pl/viewtopic.php?f=16&t=227
Strona 1 z 2

Autor:  boronet [ 22 lutego 2008, 11:58 ]
Tytuł:  Żuk custom 2,9 V6

witam wraz z kolega (Pib84) który już zadawał pytania u was na forum odnośnie felg, mamy zamiar przerobić trochę żuczka. Mianowicie zmiana silnika na 2,9 V6 z manualna skrzynia MT75 (wszystko fordowskie czeka już w garażu). następnie obniżenie zawieszenia jeszcze nie wiemy o ile zobaczymy jak to wyjdzie. Obniżenie dachu zmiana wyglądu wnętrza. Co do koloru jeszcze się nie zdecydowaliśmy narazie skupimy się na przerobieniu ramy zawieszenia itp. a poźniej sprawy kosmetyczne. Do projektu posłuzy nam to autko
Obrazek

wstępny projekt naszego customa wygląda tak:

Obrazek

lub cos takiego tylko ze koncowa paka nie metal ale drwno

Obrazek

po dwóch dniach roboty :) buda i paka tylna ściągnięte.
Obrazek

pewnie będziemy mieli sporo pytań natury technicznej :) i liczymy na pomoc posiadaczy żuków.

Obecnie poszukujemy mostu od wolgi m24
felgi od wołgi lub warszawy z mocowaniami dekli

Autor:  Marian [ 22 lutego 2008, 13:59 ]
Tytuł: 

Mi się przeróbki nie podobają, a już szczególnie tych starych aut. One powinny być odremontowane na oryginał. Oryginał bardziej mi się podoba, ale to jest tylko moje zdanie :)

Autor:  Marcin [ 22 lutego 2008, 15:11 ]
Tytuł: 

Mi się pomysł podoba. :)
Druga wizja jest lepsza wg mnie.

Autor:  Dziwny Mag [ 23 lutego 2008, 01:15 ]
Tytuł: 

Osobiście też uważam drugi projekt za "lepszy" - bardziej mi się podoba :D W pierwszym gryzie sie cholernie łaczenie starego Żuka z nowym - ta ramka od tsrszego typu ejst jakby wciśnieta na siłę... Takie moje zdanie - ale Wasz projekt i decyzje :) moja sugestia byłaby taka, że albo przód stary - z obłymi błotnikami, albo nowy, kanciaty - bez półśrodków.
Pozdrawiam!

Autor:  nysanek [ 25 lutego 2008, 10:57 ]
Tytuł: 

moze taki projekt rosyjskiego konstruktora by wam odpowiadal?

Obrazek

Autor:  zbychu77 [ 25 lutego 2008, 14:33 ]
Tytuł: 

Widzę pewien element z Zaporożca :compress: .

Autor:  PARZUŚ [ 25 lutego 2008, 20:54 ]
Tytuł: 

Kurde ci to mają wyobrażnie :wink:

Autor:  boronet [ 04 marca 2008, 23:30 ]
Tytuł: 

wiec tak rama stoi osobno i kabinka osobno jak widać, na dniach zakupujemy most od wołgi co by wytrzymał, autko otrzyma także felgi 14 cali poszerzone od wołgi z kołpaczkami których jeszcze szukam :). Na chwile obecną zaczynamy od obniżenia zawieszenia na ramie już plan jest tak że przechodzimy do działania na dniach. Trochę roboty jest i kombinacji zastanawiamy się nad wspomaganiem bo w sumie mamy magiel od scporpio tylko trzeba by było go podpasywać pod zawieszenie. Narazie tyle z budowy :) taki jest plan na najbliższe tygodnie :). Po zawieszeniu przyjdzie czas na dopasowanie silnika a później obniżenie dachu i mnóstwo roboty przy wykończeniu i spasowaniu wszystkiego.

Autor:  boronet [ 26 marca 2008, 23:19 ]
Tytuł: 

a wiec tak rama po wstepnym obnizeniu o 9,5 cm wyglada tak

Obrazek Obrazek Obrazek

a co do jeszcze niższej gleby to zejdzie jeszcze bo felgi przyjda 14 a nie 16 i nie beda staly na takich balonach, tak ze powinno byc dobrze, na dniach beda felgi (ale najpierw pojada na poszerzenie) a pozniej do przymiarki na autko. Obecnie jestesmy na etapie poszukiwania mostu od wolgi. ale to juz chyba nie dlugo zeby nie stac z robota czas dopasowywac pocisk (silnik :)) zalozenie tarcz hamulcowych z lublina 2,9t ktore prawie juz zdobylismy. no i mozliwe ze wspomaganie dopasowane bedzie tez od scorpio tak jak silnik. narazie to tyle :)

Autor:  Robo [ 17 kwietnia 2008, 14:01 ]
Tytuł: 

Jak dalsze prace popiszcie i na który projekt sie zdecydowaliście?
powodzenia!!

Autor:  boronet [ 17 kwietnia 2008, 17:10 ]
Tytuł: 

wiec tak prace ciągle postępują do przodu, ostatnio wyczyściliśmy ramę i pomalowana została podkładem a później farba chlorokauczukową, no i tutaj zamieszczam fotki po pomalowaniu (troche kiepskie bo ciemno w garazu i ponura pogoda :()
Obrazek Obrazek Obrazek

Obecnie walczymy z układem wspomagania i ciągle poszukujemy tarcz i zacisków. Felgi będą 14 od wołgi i poszły już do poszerzenia na 7,5 lub 8 cali :). Mamy mały problem z transportem mostu bo u nas w okolicy nikt nie posiada mostu od wołgi. :(. Ale coś się wykombinuje to tyle jak coś się ruszy to będzie kolejna relacja :)

Autor:  Robo [ 18 kwietnia 2008, 09:47 ]
Tytuł: 

nie wiem czy chlorokauczuk jest dobry-ja zastosowałem to a teraz całą ramę po 3 latach szlifowałem, podkład i dałem takie cos co się UBS nazywa, jak smoła jest i tyle tego że aż ścieka ze spodu pod autem. Dla mnie auto jest dobrze zakonserwowane tylko wtedy jak w gorącym dniu kapie z niego czarna maź konserwująca i jak odjedzie to jest pod nim taki ciemny prostokątny ślad :wink:

Autor:  PARZUŚ [ 18 kwietnia 2008, 14:13 ]
Tytuł: 

W moim lublinie rama była oczyszczona wiertarką ze szczotką potem podkładem (minia) i na to czarna farba olejna i minął już rok a jeszcze żadnej rdzy nie widać nic a nic, może dlatego że lublin tylko w garażu stoi :D

Autor:  monter [ 18 kwietnia 2008, 19:17 ]
Tytuł: 

Ja nieprzepadam za konserwacjami "żeby kapało" dlatego rame mam pomalowaną podkładem i dwiema warstwami lakieru renowacyjnego.mineło 8 lat i żadnej rdzy,jedynie gdzie były robione jakieś "poprawki" np. z mocowaniami tłumika są ogniska rdzy bo już mi sie nie chciało :wink:

Autor:  Shuriken [ 21 lipca 2008, 20:04 ]
Tytuł: 

zbychu77 pisze:
Widzę pewien element z Zaporożca :compress: .
To u nas bardzo popularny "tuning". Spotyka się wszędzie - od KAMAZ do FORD. Chociaż ilu lat minęło, ale jednak. :D :D :D

Strona 1 z 2 Strefa czasowa UTC+1godz.
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/