Forum Miłośników Polskich Dostawczaków https://www.forum.polskiedostawczaki.pl/ |
|
mój zuk;) https://www.forum.polskiedostawczaki.pl/viewtopic.php?f=16&t=396 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | AdministratorNysaVan [ 18 stycznia 2009, 19:16 ] |
Tytuł: | |
Witam miłosnika Żuków ![]() ![]() ![]() |
Autor: | popolg [ 18 stycznia 2009, 20:43 ] |
Tytuł: | |
Witam witam;) no właśnie nie ma fotek więcej:( ale zrobie jakies nowe jutro;) a drugi żuk jest 91r. i sobie jeździ ciągle i nie ma zamiaru przestać;) ale jest juz troche zmeczony zyciem;) ale jak na zuka trzyma sie jeszcze dzielnie i na wiosne bedzie przekładka kontenera z tego starego na nowego a tamten chyba na złom;( teoretycznie a w praktyce to chodzi tylko o papier zeby go wyrejestrowac a zostanie na czesci;) tylko problem jest załatwic taki papier ![]() ![]() ![]() |
Autor: | nysanek [ 18 stycznia 2009, 20:55 ] |
Tytuł: | |
czesc ![]() mozliwe jest wszystko i nawet jazda zukiem 120 km/h tylko naco ![]() ![]() ![]() |
Autor: | popolg [ 18 stycznia 2009, 21:34 ] |
Tytuł: | |
hehe byc może dlatego uszczelek wydmuchało ![]() ![]() |
Autor: | nysanek [ 18 stycznia 2009, 21:55 ] |
Tytuł: | |
jaki masz problem ze zlozeniem glowicy ? kolejnosc dokrecenia jest wazna to znajdziesz w ksiazce napraw , praktycznie wszystkich aut ktore mialy silniki S21 montowane , blok silnika i glowice musisz dokladne oczyscic , ja biore zawsze taki kamien do rownania powierzchni , i nim obydwie czesci starannie wyszlifuje ![]() |
Autor: | popolg [ 18 stycznia 2009, 22:09 ] |
Tytuł: | |
i chyba moment dokrecania tez... wazny:) ale zawory trzeba rozpiac uszczelniacze wymienic na wszelki wypadek no i to poskładać później to wyzsza technika jest ![]() ![]() |
Autor: | nysanek [ 18 stycznia 2009, 22:50 ] |
Tytuł: | |
moment dokrecenia 110-120 Nm , radze tobie kupic ksiazke napraw tam wszystko opisane jest i kolejnosc srub, ja osobiscie wlewam olej castrol high mileage 15W/40 , wlewalem tez ten lotos city niejest zlym olejem , ale wole castrol wlewac , poprostu mniej ma wyciekow i mniej spala tego oleju i wylacznie mineralne oleje lac do silnika S-21, w dzisiejszych czasach we wszystkich olejach sa juz jakies dodatki tak ze prawie ten mineralny to polsyntetyk ulepszony. |
Autor: | AdministratorNysaVan [ 18 stycznia 2009, 22:52 ] |
Tytuł: | |
tu polecam ci temat do poczytania ![]() ![]() |
Autor: | popolg [ 19 stycznia 2009, 00:04 ] |
Tytuł: | |
dzieki za rady jutro coś po majstruje:) przy niej i fotki wstawie jakies ![]() |
Autor: | popolg [ 19 stycznia 2009, 14:41 ] |
Tytuł: | |
a to silnik;) jakby ktoś nie widział go bez głowicy;) ![]() A to jest drugi żuk na wymianę kontenera który pójdzie do niebieskiego ![]() ![]() |
Autor: | nysanek [ 21 stycznia 2009, 21:40 ] |
Tytuł: | |
jak masz juz zdjeta glowice to radze tobie sprawdz te szpilki do ktorych sie kolektor ssacy i wydechowy trzyma ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | popolg [ 24 stycznia 2009, 23:56 ] |
Tytuł: | |
ee za dużo komplikacji silnik jest nominał nic przy nim nie było robione nigdy wiec nie miał kto zerwać gwinty:) na razie to głowica poszła do mechanika bo trzeba jedno gniazdo frezować... i przy okazji splanuje ja deko dla pewnosci |
Autor: | PARZUŚ [ 25 stycznia 2009, 13:17 ] |
Tytuł: | |
Witaj popolg no no żuczki całkiem całkiem ![]() powodzenia w pracach |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa UTC+1godz. |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |