Dzisiaj jest 10 maja 2025, 14:12


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Rozrząd w 4c90
Post: 29 listopada 2009, 10:13 
Gość Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 28 listopada 2009, 17:42
Posty: 4
Lokalizacja: Białystok
Witam, pytanko: jaka powinna być szczelina pomiędzy wałkiem rozrządu a popychaczami zaworów??? Ja ustawiłem na 0,25 ssący, a na 0,20 wydechowy, ale jakoś dziwny dźwięk wychodzi z pokrywy zaworów. Nie wiem czy zawór nie uderza w tłok.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 13 grudnia 2009, 09:04 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 marca 2009, 23:42
Posty: 981
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd: Lublin 3, Polonez Kombi
Wrwszcie odzyskałem swoją książkę serwisową a tam stoi jak byk:
Luzy zarowów na zimnym silniku 0,2 mm zarówno na ssącyn jak i na wydechowym.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 13 grudnia 2009, 10:39 
wlasnie widze ze kolega Zet9, napisal niewiem czy zawor nie uderza w tlok , jezeli by to sie stalo to by tylko raz doszlo do takiego starcia tlok --- zawor i koniec , zawor moze wejsc za gleboko do komory spalania jezeli sprezyna zaworowa peknie , niema wtedy odbicia znaczy funkcji zamykania zaworu tlok moze wykrzywic zawor jak go podbije, ale jezeli ustawia sie zawory nawet na wiecej niz 0,2 jak to w ksiazce podane to bedzie glosna praca silnika co tez szybko da to do zrozumienia kierowcy ze ustawilem zawory na wieksza szczeline, w silniku S-21 idzie to dokladnie wysluchac na goracym silniku jak jakis zawor jest wiekszy od innych wystarczy przygazowac krotko i zejsc z gazu jak laski lub jedna laska popychaczy zadzwoni przez dluzszy czas to szczelina na ktoryms z zaworow jest za duza , dlatego w silniku S-21 tak samo ustawic wszystkie zawory na 0,22 , wtedy ma sie cicha prace silnika bo w silniku S-21 co jest dziwne ( takie materialy stalowe dobrane) ze szczelina sie powieksza jak silnik sie nagrzeje , w innych pojazdach moze byc to odwrotnie ze szczelina sie zmniejsza wszystko zalezy od materialow stopu z ktorych czesci klawiatury sa zrobione.


Na górę
  
 
 Tytuł:
Post: 16 kwietnia 2010, 08:25 
Gość Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 15 kwietnia 2010, 20:25
Posty: 1
Lokalizacja: bekiesza
kolego a masz możę książke serwisową do żuka diesla


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 21 kwietnia 2010, 08:30 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 marca 2009, 23:42
Posty: 981
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd: Lublin 3, Polonez Kombi
serwisówkę mam, ale od Lublina z silnikiem 4C90 - tam ten silnik jest zacnie rozpisany.

_________________
Polecam Enkol - Społeczne archiwum transportu szynowego


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net