a to ciekawe z tym olejem, nie wiedziałem. na stronie penrite nic o tym nie ma. z tymi dyszami gaźnika to ja nie rozumiem dlaczego nawet w książce od żuka nie ma tabeli jakie te wszystkie dysze powinny mieć fi. (jak np w polonezie). i ustawienie poziomu paliwa tak samo. niby jest informacja, że powiom paliwa od 14.5 do 16.5 mm od górnej krawędzi komory pływakowej. ale jak to właściwie zmierzyć to szczerze nie rozumiem. webery są znacznie mniej skomplikowane i nie miałem takich problemów.
teraz mam kolejny problem..
po rozgrzaniu i przejechaniu zauważyłem, że leje się paliwo na kolektor wydechowy przez jakieś małe dziurki w kolektorze ssącym. no to jeszcze raz to wszystko wyjąłem, rozpołowiłem kolektory i rzeczywiście dziury są.. WTF. Znalazłem temat o tym na forum i ludzie to zaślepiają, więc tak też zrobiłem. (drutem od tiga). teraz nie ma biegu jałowego... na ssaniu jest wszystko spoko, ale tylko wyłączyć i odrazu gaśnie, nawet nie ma próby chociaż przez chwilę pozostania przy życiu. Jest to brak paliwa, bo jak się mu daje gazu to przyspiesza normalnie i da się symulować bieg jałowy zmywaczem w gardziel. Zwiększyłem poziom paliwa to teraz tak trochę chodzi, ale ledwo. Telepie nim strasznie. Nie rozumiem tego gaźnika
