Dzisiaj jest 17 czerwca 2024, 04:58


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 253 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 17  Następna
Autor Wiadomość
Post: 10 lutego 2014, 17:31 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5081
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
Porównaj dźwignie. Może dźwignia jest wyrobiona, albo ktoś ją przerobił, bo nie miał podkładki?

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 10 lutego 2014, 20:56 
Miłośnik Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lipca 2012, 21:56
Posty: 229
Lokalizacja: Pomorze
Zarówno stara jak i nowa pompa identyczna, z tym, że stara wyrobiona, założę bez podkładki i niech sobie działa, skoro taki urok tego silnika akurat ;]


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 20 października 2014, 17:45 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 września 2013, 10:59
Posty: 75
Lokalizacja: Podkarpacie
Dzieki Marian za odp. na moje dawne pytanie odn. szczelin w gardzieli. Co prawda dopiero teraz widze i już nawet nie pamietam jak to zrobilem, czy zostawiłem tą szparkę czy nie. Sprawdze przy jakimś czyszczeniu. pzdr.

_________________
Ze spółdzielczym pozdrowieniem!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 06 grudnia 2014, 16:09 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 lipca 2007, 13:03
Posty: 2604
Lokalizacja: Kołobrzeg
Pojazd: Nysa 522W, 522S,Autosan H6 ZK
teraz 522 szaleje. Coś mam nie tak z gaźnikiem, ale da się zrobić myślę-odpala, jeżdzi tylko podczas ruszania gaśnie jak się sporo gazu nie doda (duuużo), itak po każdej zmianie biegu - moja diagnoza to brudny gaźnik-do ponownego przeczyszczenia. Jak myślisz?

_________________
nysomani wszystkich krajów-łączcie się!!!!!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 06 grudnia 2014, 17:14 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5081
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
Może być przytkana jakaś dysza czy kanał, ale może też być za uboga mieszanka. Pytanie, czy dużo gazu trzeba dodawać stopniowo, czy raptownie?

P.S. Ale z takimi pytaniami do to działu "Mechanika" :)

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 06 grudnia 2014, 18:23 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 lipca 2007, 13:03
Posty: 2604
Lokalizacja: Kołobrzeg
Pojazd: Nysa 522W, 522S,Autosan H6 ZK
Weź przenieś temat, bo ja nie przecież. Tak:dużo gazu trza dać raptownie bo jak bieg zmienie (zwieksze lub zredukuje) i na gaz nacisne normalnie to jakby sie dusiła, trza więcej dać by ten stan szybko przeskoczyć i by nie zgasła, potem juz normalnie. I jakaś słabsza jest wogóle. Najgorzej jak pod górke trza ruszyć... Dzis zgasł właśnie i gościu za mną prawie mi w kakao wjechał :(
Obroty na biegu jałowym są ok, problem tylko podczas ruszania i po zmianie biegów.

_________________
nysomani wszystkich krajów-łączcie się!!!!!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 06 grudnia 2014, 19:06 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5081
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
No to, jak piszę - przy dodaniu gazu ma za ubogą mieszankę. Albo któryś kanalik/dysza przytkane i nie dostaje wystarczająco dużo benzyny po dodaniu gazu i trzeba mocno depnąć, żeby prysnąć więcej z pompki przyspieszającej.
Albo wyczyść, albo wzbogać mieszankę odrobinę.

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 17 lipca 2015, 09:24 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 marca 2015, 12:54
Posty: 1259
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Żuk A07D 1996.31.12, 4C90
DIESEL 4C90

Ma ktoś pojęcie, jakimi objawami będzie charakteryzowała się usterka pompy paliwa (tej małej - podobnej do 126p) ?

_________________
Byliśmy na 2015/ 2016/2017
WOODSTOCK


~Pojazd wielozadaniowy stworzony z myślą o podniebnych wojażach, widziany przez niektórych nad strefą 51'

Zagorzały miłośnik bębnowego pisku - szanuj bęben - jedź poboczem
Czy widział pan, Panie władzo, by ktoś leciał bokiem, ŻUKIEM?!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 17 lipca 2015, 09:59 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 maja 2009, 17:36
Posty: 821
Lokalizacja: Lublin
Pojazd: Żuk A-0701J i A-111J
zokolic pisze:
DIESEL 4C90

Ma ktoś pojęcie, jakimi objawami będzie charakteryzowała się usterka pompy paliwa (tej małej - podobnej do 126p) ?


u mnie kiedyś sparciała membrana ale objawy były nie ciągłe i raz samochód tracił moc że na pusto pod wzniesienia nad dwójce ledwo jechał a zaraz znowu dawał radę normalnie trwało to długo, aż temp spadła poniżej zera i stanął całkiem. po szukaniu gdzie paliwo stoi padło na pompę paliwa, była tam bryła lodu ale przy okazji okazało się że membrana jest dziurawa.

_________________
"Ozdobą wszystkich dróg jest lubelski żuk"


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 17 lipca 2015, 11:23 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 marca 2015, 12:54
Posty: 1259
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Żuk A07D 1996.31.12, 4C90
Cholera, bo sam nie wiem, auto pracuje normalnie, ale czasem mam wrażenie że przypadłość jaką opisywał Diesel z zbyt krótkim smokiem dotyczy i mnie.
Stawiałem na tą małą pompę, ale raczej odpada.
Silnik pracuje równo, ma moc, z 3 pod górę idzie.

_________________
Byliśmy na 2015/ 2016/2017
WOODSTOCK


~Pojazd wielozadaniowy stworzony z myślą o podniebnych wojażach, widziany przez niektórych nad strefą 51'

Zagorzały miłośnik bębnowego pisku - szanuj bęben - jedź poboczem
Czy widział pan, Panie władzo, by ktoś leciał bokiem, ŻUKIEM?!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 18 lipca 2015, 11:37 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 marca 2009, 23:42
Posty: 981
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd: Lublin 3, Polonez Kombi
Objawy są zazwyczaj takie, że jak jedziesz dłużej na pełnej dawce to zaczyna brakować paliwa. Więc jeśli na 3 jedzie ostro pod górę na pełnym gazie i nie traci werwy to raczej pompa OK.

_________________
Polecam Enkol - Społeczne archiwum transportu szynowego


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 20 lipca 2015, 07:46 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 marca 2015, 12:54
Posty: 1259
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Żuk A07D 1996.31.12, 4C90
phinek pisze:
Objawy są zazwyczaj takie, że jak jedziesz dłużej na pełnej dawce to zaczyna brakować paliwa. Więc jeśli na 3 jedzie ostro pod górę na pełnym gazie i nie traci werwy to raczej pompa OK.


O widzisz, tutaj zaczyna się problem. Jest dokładnie jak piszesz. Traci moc, jakby mu paliwa brakło.

_________________
Byliśmy na 2015/ 2016/2017
WOODSTOCK


~Pojazd wielozadaniowy stworzony z myślą o podniebnych wojażach, widziany przez niektórych nad strefą 51'

Zagorzały miłośnik bębnowego pisku - szanuj bęben - jedź poboczem
Czy widział pan, Panie władzo, by ktoś leciał bokiem, ŻUKIEM?!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 21 lipca 2015, 07:23 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 marca 2009, 23:42
Posty: 981
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd: Lublin 3, Polonez Kombi
Czyli pompka podająca podaje mniej niż 100% potrzebnej dawki i potem braknie mocy.
Co najmniej wymień membranę, wyczyść zaworki i sprawdź filtry paliwa

_________________
Polecam Enkol - Społeczne archiwum transportu szynowego


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 21 lipca 2015, 08:21 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 marca 2015, 12:54
Posty: 1259
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Żuk A07D 1996.31.12, 4C90
Uwaga, to jest hit. Filtr - brak sama puszka, już się chwaliłem na forum.
Dali filtr paliwa (coś jak z fiata 126p) poszli dalej. Pompka paliwa membrana z "materiału" płótna.
Tak się złożyło,że kupiłem za 45 zł nową. pompuje znacznie lepiej. Silnik pali na dotyk i już nie przygasa.
Dynamiczny (jak na andorię) buja budą aż miło.

_________________
Byliśmy na 2015/ 2016/2017
WOODSTOCK


~Pojazd wielozadaniowy stworzony z myślą o podniebnych wojażach, widziany przez niektórych nad strefą 51'

Zagorzały miłośnik bębnowego pisku - szanuj bęben - jedź poboczem
Czy widział pan, Panie władzo, by ktoś leciał bokiem, ŻUKIEM?!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 24 lipca 2015, 09:09 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 marca 2015, 12:54
Posty: 1259
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Żuk A07D 1996.31.12, 4C90
Ile oleju do pompy wtryskowej? 4c90
Czy pompa zaciąga z silnika, ktoś może odpowiedzieć?

_________________
Byliśmy na 2015/ 2016/2017
WOODSTOCK


~Pojazd wielozadaniowy stworzony z myślą o podniebnych wojażach, widziany przez niektórych nad strefą 51'

Zagorzały miłośnik bębnowego pisku - szanuj bęben - jedź poboczem
Czy widział pan, Panie władzo, by ktoś leciał bokiem, ŻUKIEM?!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 253 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 17  Następna
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net