Forum Miłośników Polskich Dostawczaków https://www.forum.polskiedostawczaki.pl/ |
|
Tylne zawieszenie - diagnoza, regeneracja https://www.forum.polskiedostawczaki.pl/viewtopic.php?f=6&t=544 |
Strona 3 z 7 |
Autor: | Robo [ 14 listopada 2009, 21:59 ] |
Tytuł: | |
Blache dospawaj, odbój dostaniesz bez problemu. taki sam jest w żuku. |
Autor: | Boogiman [ 26 listopada 2009, 21:58 ] |
Tytuł: | |
Dobra dobra , tu gadu gadu o smarowaniu ale co jeżeli trzeba wyklepać i dołożyć pióro ![]() Otóż : w obydwu nyskach mam ten sam problem , są zarejestrowane na 8+1 , tyle że jak na pokład zabieram 6 pasażerów to resor już jest na płasko oparty na odbojach i jest spora uzasadniona obawa że przy 8 osobach i nierównościach złamie się. Byłem w kilku miejscach w KRK i mam mętlik w głowie : jeden gość przez telefon orientacyjnie powiedział 210 zł za wyklepanie i dołożenie pióra . Ja pojechałem i zobaczył że to nie złom a raczej youngtimer to od razu cena poszła powyżej 400 zł . pojechałem do innego , zobaczył , i minimum 450 zł . trzeci 600 zł . Nie znam się na tym , jaka cena jest ok według was? Dostęp jest idealny , nie trzeba się mordować , potrzebuję wyklepać i dołożyć po piórze na stronę. |
Autor: | AdministratorNysaVan [ 26 listopada 2009, 22:17 ] |
Tytuł: | |
Bo sie czasy zmieniły ! Jak by widzieli zardzewiałą Nysinę to by ci tak nie zaśpiewali lub zaśpiewali żebyś sie odczepił . Ale zobaczyli ładnie zrobioną Nyskę wiec pomysleli jeżeli pakuje w nią szmal to go stać ![]() Jak masz kogoś do pomocy to weź wymontuj te resory i zawieś do speca lub po prostu kup nowe (wzmacniane) od żuka ,powinny pasować ![]() Tu masz tanio http://www.allegro.pl/item831807452_zuk_resor_nowy.html Pozdr... |
Autor: | Marian [ 27 listopada 2009, 16:17 ] |
Tytuł: | |
Hmm, klepanie swoją droga, bo w Twoim przypadku Boogie może to dać dobry efekt i pewnośc, ale musze wam powiedzieć, że w tym tygodniu widizałem Lublina dwójkę, tak załadowanego, że jego resowy były wygięte w drugą stronę, czyli parabola z ramionami skierowanymi ku dołowi, stał na światłach potem ruszył i pojechał gdzieś... Po tym już nie mam wątpliwośći, że do złamania resora trzeba mieć umiejętności ![]() |
Autor: | nysanek [ 27 listopada 2009, 17:14 ] |
Tytuł: | |
wzamacniane z zuka kup ,takie tez mam i jest ok. |
Autor: | Boogiman [ 27 listopada 2009, 18:58 ] |
Tytuł: | |
no a te z allegro to wzmacniane czy nie? jaki udźwig? 8 pasażerów średnio po 80 kg to daje : 640 kg ładunku |
Autor: | nysanek [ 27 listopada 2009, 19:07 ] |
Tytuł: | |
w sklepie z czesciami zuka dostaniesz , to co na allegro nieraz ludzie wstawiaja to nieraz sami niewiedza co kilkanascie lat temu zakupili , takie resory sa niedrogie te wzmacniane , z zalozenia ze w praktyce taki zuk skrzyniak zaladowany jest na full to znaczy 1 tona lub wiecej wiec te wzmacniane wytrzymaja 2 razy te 640 kg u ciebie. |
Autor: | Boogiman [ 27 listopada 2009, 19:09 ] |
Tytuł: | |
no a te na allegro są ok , czy nie ? facet mówi że ma 4 sztuki , akurat tyle mnie interesuje , ale żeby potem nie było że nie ma żadnej różnicy pomiędzy teraz a po. |
Autor: | nysanek [ 27 listopada 2009, 19:12 ] |
Tytuł: | |
te z zuka pasuja do nysy bez problemu , tylko tego faceta sie zapytaj czy to wzmocnione chociaz w dzisiejszych czasach maja same wzmocnione w sklepach i ten tez na natki wyglada ten z allegro. |
Autor: | Boogiman [ 27 listopada 2009, 19:31 ] |
Tytuł: | |
nysanek pisze: te z zuka pasuja do nysy bez problemu , tylko tego faceta sie zapytaj czy to wzmocnione chociaz w dzisiejszych czasach maja same wzmocnione w sklepach i ten tez na natki wyglada ten z allegro. pytałem czy wzmocnione czy oryginalne , mówi że oryginalne.
|
Autor: | nysanek [ 27 listopada 2009, 19:34 ] |
Tytuł: | |
to szukaj wzmocnionych w sklepach na miejscu , znajdziesz napewno. |
Autor: | phinek [ 03 grudnia 2009, 23:35 ] |
Tytuł: | |
Marian15 pisze: ..widizałem Lublina dwójkę, tak załadowanego, że jego resowy były wygięte w drugą stronę,...
Oj ile to razy się na "smutnych resorach" jeździło... Więc złamać resor to raczej jak podkoroduje i stoi, jak się rusza i przegina na drugą to znaczy że jest OK. A na kolei do jak resor jest prosty to znaczy, ze jeszcze trzeba ładować. Zaś każdy wagon właściwie załadowany ma resory smutne. |
Autor: | Marian [ 04 grudnia 2009, 16:58 ] |
Tytuł: | |
tja, ja rozumiem, lekkie wygięcie w drugą strone - to się zgadzam ,wtedy na pelno zaladowany i jest git, ale one byly naprawde fest wygiete w druga strone.... Szkoda, że nie miałem przy sobie aparatu, tobym zdjecie zrobił. Potem, jak ruszał to słychać było, że ciężko mu się ruszało, a na płaskim to było ![]() |
Autor: | AdministratorNysaVan [ 22 grudnia 2009, 15:33 ] |
Tytuł: | |
Widzę ze problem sie nie rozwiązał ![]() Ja bym na twoim miejscu Boogi pomierzył połozenie tylnego mostu . Podlewarować tył ,sciągnąć koła i pomierzyć odstępy : A) Wymiar most belka ramy . Na tym wymiarze powinieneś najlepiej ustalić odchylenie mostu B) wymierzyć środek mostu i potem wyłapać obsadzenie resorów na cybantach C) Wymiar resorów ,podziel i wyznacz środek i porównaj go z druga stroną , może tu tez tkwi problem D) odległość cybanta (resora) do tarczy kotwicznej E) Sprawdz położenie resorów na moście . ![]() jak chcesz to moge Co pomierzyć u mnie w Żuku ,ale myślę ze najlepiej jak ktoś to zrobi w Nysie ,mogą być jakieś inne wymiary . ja jednak bym pomierzył i poluzował śróby na cybantach ,młotkiem pukniesz to przesuniesz delikatnie most ,skręć śruby i znowy wymierz , napewno bedzie lepiej niż jest ![]() |
Strona 3 z 7 | Strefa czasowa UTC+1godz. |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |