Forum Miłośników Polskich Dostawczaków
https://www.forum.polskiedostawczaki.pl/

Sprężynka pedału gazu
https://www.forum.polskiedostawczaki.pl/viewtopic.php?f=6&t=1815
Strona 1 z 1

Autor:  Badyl [ 01 stycznia 2012, 17:47 ]
Tytuł:  Sprężynka pedału gazu

Spadła mi sprężynka pedału gazu - po wciśnięciu pedału nie wraca z powrotem- ponieważ wcześniej nie przyglądałem się w którym miejscu jest ona zamontowana nie wiem gdzie mam ją teraz założyć :) Dlatego proszę o pomoc, w jej założeniu.

Autor:  Marian [ 01 stycznia 2012, 17:53 ]
Tytuł: 

Mam przyjechać i Ci ją założyć? ;) A tak bardziej serio - jak jesteś z Wrocławia to możemy się spotkać kiedyś.

Jeśli chodzi o spręzynkę:
Tam, gdzie wchodzi oś pedału gazu w ściankę - tam, po drugiej stronie, do osi jest zamontowana blaszka, do której to powinieneś przymocować jeden koniec sprężynki, drugi koniec powinien byc zamontowany do blaszki z dziurką. Blaszka jest tuż obok przyspawana do ścianki. Powinieneś to jakoś ogarnąć, nie ma tu żadnej czarnej magii :)

Autor:  Badyl [ 01 stycznia 2012, 18:13 ]
Tytuł: 

Dzięki :) Chętnie się spotkam, aktualnie Nysa jest w remoncie który potrwa do końca styczna, wiec w lutym możemy się spotkać :)

Autor:  buźka [ 04 stycznia 2012, 12:51 ]
Tytuł: 

A ja może pozwolę sobie wtrącić,apropo gazu,że u siebie zakładałem niedawno kompletne pedały podwieszane z nowszych Żuków i od razu zrobiłem sobie pedał gazu podwieszany.Tzn.Miałem już to długo,długo wcześniej,ale pedały były w podłodze,a sam pedał gazu tylko podwieszony,tzn. przykręcony do ściany grodziowej,a pochodził z poloneza,od hamulca/sprzęgła.Oczywiście sterowanie gaźnikiem za pomocą linki.Teraz mam to fachowo zrobione,bo są orginalne pedały z żuka,a obok nich zamocowany (przyspawany) ładnie pedał gazu z poloneza.Pięknie się to komponuje i działa super.Poza tym,mam kompletną instalację z poloneza,wraz z zegarami,silnikiem wycieraczek,pająkiem pod kierownicą,mikroprocesorem sterującym kierunkami itd. oraz kolumnę kierowniczą wraz kierownicą i obudową.tutaj jest to wykonany miks kolumny z polda z kolumną z żuka,tzn. wał kierowniczy w środku kolumny ma dospawany kawałek dolnej części z żuka,wraz z rurą osłaniającą,tak,żeby podszedł do tego przegub z żuka,łączący kolumnę z przekładnią.Całość wygląda super i jest zamontowana niżej,niż orginał.Prowadzi się świetnie.Jak będę mógł,to wrzucę zdjęcia,bo aktualnie zdycham w łóżku :(

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+1godz.
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/