Forum Miłośników Polskich Dostawczaków
https://www.forum.polskiedostawczaki.pl/

Hamulce tarczowe
https://www.forum.polskiedostawczaki.pl/viewtopic.php?f=6&t=234
Strona 1 z 2

Autor:  Gość [ 28 lutego 2008, 19:54 ]
Tytuł:  Hamulce tarczowe

witam mam pytanie czy słyszał ktoś o hamulcach tarczowych z przodu od lublina w nysce?? da się to zrobić?? dużo przerobek jest?

Autor:  nysanek [ 28 lutego 2008, 20:14 ]
Tytuł: 

da sie napewno :wink: byla kiedys na allegro taka i miala zobacz :

Obrazek

Autor:  Gość [ 28 lutego 2008, 20:25 ]
Tytuł: 

widziałem ją była za 15 i za 30 tysięcy czy mogłbyś mi wysłać więcej zdjęć tej nysy na maila :: sebasti15@interia.pl a niewiesz czy dużo jest przerobek?

Autor:  nysanek [ 28 lutego 2008, 20:33 ]
Tytuł: 

niemam wiecej zdjec tej nysy , zostawilem jedynie to z hamulcami , przerobki takiej nierobilem nigdy , jedynie przerobilem w mojej nysie na bezregulacyjny uklad z lublina 1 na forum jest temat zalozony to sobie mozesz ogladnac :wink:

Autor:  zbychu77 [ 28 lutego 2008, 22:55 ]
Tytuł: 

Ja mam pokopiowane zdjęcia tej Nysy z ogłoszenia 8) . Jutro znajdę i wkleję w tym temacie :wink: .

Autor:  Dziwny Mag [ 29 lutego 2008, 02:05 ]
Tytuł: 

Poczytaj tutaj:
http://www.lowrider.pl/forum/viewtopic. ... c&start=30

http://www.lowrider.pl/forum/viewtopic. ... highlight=

Autor:  Gość [ 29 lutego 2008, 06:56 ]
Tytuł: 

dzięki za pomoc

Autor:  zbychu77 [ 06 marca 2008, 15:36 ]
Tytuł: 

Niestety, ale obiecanych przeze mnie już tydzień temu, fotek nie ma i nie będzie, bo nawalił mi CD-ROM, a mam je na płytce :wink: . Na razie nic z tym nie zrobię :wink: .

Autor:  Mokry [ 13 maja 2010, 08:30 ]
Tytuł: 

Na forum lowrider nie znalazłem żadnych konkretów o które mi chodzi
a nie ukrywam chciałbym wrzucić tarcze na przód nysy,
znalazłem całą belkę od lublina za 400,-
I teraz pytanie czy potrzebuje całych zwrotnic i piast od lublina czy jarzmo do zacisku można przykręcić do zwrotnicy nysowej bo rozstaw otworów jest ten sam na tych zwrotnicach, a tarcze poprostu zamiast bębna na piastę założyc. Bo jeśli nie to zwrotnica od lublina jest ciut wyższa (odległość miedzy tymi uszami) i trzeba by jakąś tuleje dotaczać żeby pasowała.

Autor:  Mokry [ 13 maja 2010, 08:34 ]
Tytuł: 

Jeszcze jedno:
Pytania by nie było ale oś w żuku/nysie jest mniejsza niż w lublinie (mierzyłem) więc jak tarcza jest jednocześnie piastą (nie wiem czy tak jest )moża by zastosować inne lozyska by pasowała.

Autor:  nysanek [ 13 maja 2010, 09:23 ]
Tytuł: 

czesc ,

sluchaj kolego sympatyczny :P to forum jest stworzone przez osoby ktore niesa tuningowcami , i wogole takie pytania tutaj niestawiaj bo zadnej konkretnej odpowiedzi niedostaniesz , jest to forum typu orginal i zachowanie takich aut w orginale i unowoczesnieniu niektorych podzespolow, chetnie Ci odpowiem na pytania zwiazane z orginalnymi czesciami , tutaj nikt sie niebawi w przerabiane nysy na forda transita. ( zostaw ten samochod orginalny taka jest moja rada , jezeli bedziesz za duzo kombinowac w przerobki to wyjdzie improwizacja i nieraz zagrozenie dla innych kierowcow w ruchu drogowym , przerobka hamulcow to powazna sprawa niepodchodzil bym do tego na twoim miejscu domowymi sposobami.) Kolega amadeo ci napisal juz ze natym forum znajdziesz duzo ciekawostek i porad technicznych wiec czytaj a znajdziesz.Sa w dziale patenty niektore unowoczesnienia ktore sa nieraz lepszym rozwiazaniem technicznym , ktore sa mniej awaryjne , mozesz nawet zastosowac hamulce bezregulacji z lublina 1 wszystko tu jest opisane, dla kogos kto ma techniczna smykalke do pojecia.

Autor:  Leśnowóz [ 13 maja 2010, 09:40 ]
Tytuł: 

Z tego co wiem to Monter ma w swojej Żukiecie z przodu tarcze od lublina http://forum.polskiedostawczaki.pl/temat-vt134.html więc najlepiej z nim się skontaktuj

Autor:  Robo [ 13 maja 2010, 16:26 ]
Tytuł: 

Ja podjadę kiedyś do tej nysy za 30 tyś i zobaczę jak to zrobił.

Autor:  Mokry [ 15 maja 2010, 12:12 ]
Tytuł: 

Co do orginalności mojej nysy to nie mam zamiaru montować do niej spojlerów tylko poprawić swoje bezpieczeństwo ( no i nysy) bo nieukrywajmy oryginalne hamulce (4 bębny) na auto o tej masie to za mało, a pozatym z zewnątrz tego nie widać a powrót do 100% oryginału to jakieś 30-45 minut (mechanika nie jest mi obca), wiec dziwie się waszemu oburzeniu. Jest tak dlatego że nie chce by nysia stała tylko i wyglądała, niech mi jeszcze dobrze posłuży, a ja nie jestem żadnym tjuningowcem, kieruje mną jedynie rozsądek.

Autor:  simon.templar [ 15 maja 2010, 12:43 ]
Tytuł: 

Dobrze zrobione fabryczne hamulce zatrzymaja Nysę 522 tak, że pasażerowie wylądują na osłonie silnika! Sprawdzone! A bezpieczeństwo... No tak, ważna rzecz ale bez przesady. O wiele bardziej niebezpiecznym jest zgubiony tłumik niż hamulce bębnowe.

Strona 1 z 2 Strefa czasowa UTC+1godz.
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/