Dzisiaj jest 16 czerwca 2024, 23:01


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Post: 28 grudnia 2016, 19:00 
Miłośnik Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lutego 2015, 21:39
Posty: 291
Lokalizacja: Kraków
Pojazd: Żuk A07
Witam, chcialbym sprawić sobie nowe przewody paliwowe. Z czego Waszym zdaniem będzie najlepiej zrobić?

_________________
https://www.facebook.com/zukolak/


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 28 grudnia 2016, 19:14 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5081
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
Ja bym szedł w miedź...

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 28 grudnia 2016, 20:44 
Fanatyk Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 15 stycznia 2011, 13:09
Posty: 1208
Lokalizacja: Świętokrzyskie
Pojazd: Żuk A07J 1996/Żuk A06H 1995
Jak do diesla, to wywal te metalowe i daj z niebieskiego igielitu.On jest odporny na paliwa i oleje.Puść to najkrótszą drogą, połap sobie trytkami i po temacie.Ja mam tak zrobione.Nie baw się w żadne tekalany i inne rurki, bo to bez sensu.W razie czego, to wymiana takiego wężyka trwa parę minut.Wężyk kosztuje grosze.
http://allegro.pl/waz-igielitowy-do-ben ... 56045.html
Przykładowa aukcja.Tylko musi być niebieski, bo zwykły za jakiś czas stwardnieje i przestaje się do czegokolwiek nadawać.On nie jest ciśnieniowy, ale ciśnieniowe też robią.Mają taki oplot wzmacniający.Ale ten się nadaje i do ssania i na silnik, między pompę i filtr, bo tam nie ma praktycznie w ogóle ciśnienia.Ja mam wszędzie taki założony.Na tym filmiku z żukami na jutubie, to dobrze nawet widać, że takie wężyki są dane przy pompie.Ładnie widać, czy gdzieś powietrze nie idzie, polecam.
To jest ciśnieniowy
http://www.contakt.pl/do-benzyny-olejw- ... 7f8f0f9b54
Ale to zbędny luksus, skoro tu ciśnienie nie występuje.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 28 grudnia 2016, 21:07 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 2050
Lokalizacja: Swędów LDZ
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
rurka od gazu lpg-miedź w koszulce, bo nie brzęczy o elementy. igielitom nie ufam, pekają, rozszczelniają się, w poldku mały pożar przez to był.

_________________
Strucelserwis był, Żuk został.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 28 grudnia 2016, 22:13 
Fanatyk Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 15 stycznia 2011, 13:09
Posty: 1208
Lokalizacja: Świętokrzyskie
Pojazd: Żuk A07J 1996/Żuk A06H 1995
Bo do benzyny, to bym nie zakładał, ale ropa, to co innego.jak jest wszystko zrobione z głową, to ma być.Jak się tak czepiać, to rurka tez może gdzieś pęknąć, rozszczelnić się itd. Jak by człowiek się bał, to by z domu nie wychodził.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 29 grudnia 2016, 10:37 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 czerwca 2015, 23:30
Posty: 647
Lokalizacja: Wrocław
Pojazd: Żuk A07J 2.4TD
kyzer sam wiesz ile Ci to problemów zrobiło...
Nie słuchaj buźki z wężykami do motorynki, bo Ty nie jeździsz tym żukiem po 100 km po okolicy tylko daleko...

Zrób tak jak ja czyli kup porządny przewód paliwowy ja kupiłem taki:
http://allegro.pl/show_item.php?item=57 ... I5NTNlZQ==

Montujesz raz i masz po temacie.
Prowadź je najkrótszą drogą zabezpieczając porządnymi opaskami zaciskowymi...
Ja mam wywaloną pompkę mechaniczną, zamiast niej elektryczną i jestem mega zadowolony!

_________________
Żuk Kazik:
http://www.forum.polskiedostawczaki.pl/ ... =16&t=2875
https://www.facebook.com/Zuk.Kazik


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 29 grudnia 2016, 11:31 
Fanatyk Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 15 stycznia 2011, 13:09
Posty: 1208
Lokalizacja: Świętokrzyskie
Pojazd: Żuk A07J 1996/Żuk A06H 1995
Jak tak na bogato, to pójdźmy dalej.
http://allegro.pl/waz-przewod-paliwowy- ... 79924.html
http://allegro.pl/przewod-waz-paliwowy- ... 54980.html


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 29 grudnia 2016, 11:36 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5081
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
Ja jestem zdania, że w możliwie jak największym stopniu powinno się stosować przewody sztywne, bo z nimi jest najmniej problemu. Miedź nie koroduje tak, jak stal, więc jest optymalnym wyborem moim zdaniem. Wtedy zostają Ci dwa -trzy krótkie odcinki przewodu elastycznego. Możesz poszaleć i kupić wtedy faktycznie coś porządnego, zacisnąć dobrze opaską i zapominasz o układzie paliwowym na lata (o ile masz sprawną pompę, czysty zbiornik i filtr).

Każdy przewód elastyczny, nawet najdroższy i najlepszy z czasem ulegnie stwardnieniu, spękaniu. Miedź przeżyje to wszystko i o ile nikt jej nie przetnie czy nie złamie celowo to nic się jej nie stanie.

Tyle z mojego punktu widzenia ;)

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 29 grudnia 2016, 12:06 
Fanatyk Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 15 stycznia 2011, 13:09
Posty: 1208
Lokalizacja: Świętokrzyskie
Pojazd: Żuk A07J 1996/Żuk A06H 1995
Może i racja, ale co by to nie było, to nie zwalnia to od konieczności okresowej kontroli jego stanu, bo nic nie jest wieczne.Przewody miedziane są jak najbardziej odpowiednie, bo stalowe, to wiadomo.Ja wywaliłem swoje, bo po kilkukrotnym ich podginaniu itd, miałem już dość kombinacji i łapania nieszczelności.Mam giętkie, ale wiem, że gdzieś coś może się stać i od czasu do czasu zajrzę tam i tyle.Zresztą, ja mam to teraz pociągnięte zupełnie inaczej, bo mam odstojnik na ścianie grodziowej i łatwiej mi było puścić wężyk.No i ładnie wygląda taki napełniony paliwem.Widać wszystko przez niego, czy gdzieś się coś nie zatyka.A czy czasem Diesel nie dał też wężyków? A przecież nie jeździ wokół komina.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 29 grudnia 2016, 15:55 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 2050
Lokalizacja: Swędów LDZ
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
guma tylko gdzie niezbędne, reszta sztywna. dzisiejsze przewody niektórych producentów potrafią sparcieć po roku.

_________________
Strucelserwis był, Żuk został.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 05 stycznia 2017, 17:04 
Miłośnik Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lutego 2015, 21:39
Posty: 291
Lokalizacja: Kraków
Pojazd: Żuk A07
Dzięki :) poleci miedź i dobra guma.
Myślę też o filtrze paliwa za smokiem i przed rurkami a smok bez żadnego sitka?

_________________
https://www.facebook.com/zukolak/


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 05 stycznia 2017, 17:14 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 2050
Lokalizacja: Swędów LDZ
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
tu masz tą miedzianą gazowniczą w dobrej cenie:
http://www.phjacus.pl/N23-Rurka-miedzia ... -p320.html
http://allegro.pl/rurka-rura-fi-8-miedz ... 80416.html

_________________
Strucelserwis był, Żuk został.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 05 stycznia 2017, 20:02 
Fanatyk Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 15 stycznia 2011, 13:09
Posty: 1208
Lokalizacja: Świętokrzyskie
Pojazd: Żuk A07J 1996/Żuk A06H 1995
Smoka zostaw bez sitka, bo uwierz, że łatwiej wyczyścić filtr/odstojnik, niż wyciągać cały zbiornik, szczególnie, jak gdzieś na trasie się zatka.Filtr/odstojnik, daj sobie dopiero gdzieś z przodu, bliżej silnika, będzie łatwiejszy dostęp do wymontowania/oczyszczenia.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 05 stycznia 2017, 21:10 
Miłośnik Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lutego 2015, 21:39
Posty: 291
Lokalizacja: Kraków
Pojazd: Żuk A07
Wolal bym uniknąć zapychania rurek

_________________
https://www.facebook.com/zukolak/


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 05 stycznia 2017, 21:26 
Fanatyk Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 15 stycznia 2011, 13:09
Posty: 1208
Lokalizacja: Świętokrzyskie
Pojazd: Żuk A07J 1996/Żuk A06H 1995
To aż taki syf przewidujesz mieć w baku? Jeśli tak, to nawet minutę Ci silnik nie pochodzi, bo smoka zaje*ie totalnie.Ja miałem siatkę na smoku i nie wyrabiałem z odkręcaniem i czyszczeniem, o coś się wytrąca ze ścianek zbiornika, pomimo już kilkukrotnego jego płukania.Odkąd pozbyłem się siatki, to problem zniknął.Od czasu do czasu wyczyszczę sitko przy odstojniku (5 minut roboty) i gitara.Ale rób jak chcesz.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net