Dzisiaj jest 10 maja 2025, 15:21


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł: Instalacja LPG
Post: 11 października 2009, 13:17 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 01 czerwca 2009, 00:16
Posty: 142
Lokalizacja: Warszawa
Planuję zagazować mą Nysę, by mój studencki budżet był w stanie podołać jej kosztom eksploatacji.
W związku z tym pytam się tych, co mają już w swojej gaz:
Czy macie jakieś sugestie i dobre rady zanim do tego przystąpię? Polecacie jakieś konkretne elementy/rozwiązania?
Gdzie macie zbiorniki w swoich? ja najchętniej chciałbym wepchnąć butlę gdzieś pod deski, w okolicach tłumika - myślicie, że da radę?
Czy ktokolwiek miał styczność z takim cudem jak BLOS? Działa to to? Daje jakieś wymierne korzyści? Warto?


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 26 listopada 2009, 22:03 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 listopada 2007, 17:46
Posty: 490
Lokalizacja: Kraków
ja mam butlę "walec" w miejscu gdzie było koło zapasowe , czyli podwieszoną pod deskami od spodu za tylną osią.
Nie wadzi , nie wystaje , nawet jej zbytnio nie widać.

_________________
FSD Nysa 522 Mikrobus r.'87
FSD Nysa 522 Mikrobus r.'91
Polski Fiat 126p 650E FL Bielsko Biała '92
Romet Ogar 205 r.'91
Jawa 210 r.'80


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 26 listopada 2009, 23:04 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 01 czerwca 2009, 00:16
Posty: 142
Lokalizacja: Warszawa
Właśnie - a jak to jest z tymi butlami?
Każda butla nadaje się do podwieszenia na zewnątrz,
czy trzeba się za jakimiś specjalnymi rozglądać?


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 27 listopada 2009, 19:01 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 listopada 2007, 17:46
Posty: 490
Lokalizacja: Kraków
każda , jedyne co dodatkowo pasuje zrobić to oprócz zwykłych pasów metalowych na których podwieszą butlę , dorobić 1 lub 2 z 1 lub 1,5 mm blachy na wzmocnienie.

_________________
FSD Nysa 522 Mikrobus r.'87
FSD Nysa 522 Mikrobus r.'91
Polski Fiat 126p 650E FL Bielsko Biała '92
Romet Ogar 205 r.'91
Jawa 210 r.'80


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 28 listopada 2009, 17:01 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 lipca 2007, 13:03
Posty: 2604
Lokalizacja: Kołobrzeg
Pojazd: Nysa 522W, 522S,Autosan H6 ZK
Co powiecie na włożenie butli do drugiego zbiornika na paliwo w mojej milicyjnej, tak by nie było jej wcale widać?

_________________
nysomani wszystkich krajów-łączcie się!!!!!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 28 listopada 2009, 18:53 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 listopada 2007, 17:46
Posty: 490
Lokalizacja: Kraków
kiepsko , nie będziesz miał wglądu czy coś się z nią dzieje , a poza tym diagnosta się raczej nie zgodzi

_________________
FSD Nysa 522 Mikrobus r.'87
FSD Nysa 522 Mikrobus r.'91
Polski Fiat 126p 650E FL Bielsko Biała '92
Romet Ogar 205 r.'91
Jawa 210 r.'80


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 28 listopada 2009, 19:21 
potrzebny wam ten gaz jak kotu buty :D


Na górę
  
 
 Tytuł:
Post: 28 listopada 2009, 20:17 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 01 czerwca 2009, 00:16
Posty: 142
Lokalizacja: Warszawa
Albo gaz albo brak nysy. Dla mnie kalkulacja prosta, wybór jeszcze łatwiejszy.

Chyba ze chcesz zostać moim sponsorem :D
Nakleję Twoje zdjęcie na Nyskę ;-) No i bez gazu się obejdzie.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 28 listopada 2009, 20:34 
Administrator Nysa Service

Rejestracja: 29 lipca 2007, 11:09
Posty: 1057
Lokalizacja: Polska
No nie stresuj mnie . ja wiem ze jazda codzienna Żukiem wychodzi drogo ale nawet nie pomyślałem o zamontowaniu gazu :D poza tym gaz dobija S21 i tu mi nikt nic nie powie nowego :) Spalanie gazu w S21 ma tendencję do spalania stukowego i wieksza temperature spalania ,wiec przy technologi wykonania S21 to naprawdę extrime :wink: i w końcu małe przebiegi między naprawcze .


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 28 listopada 2009, 20:38 
no ja tam tak sie tym gazem nieinteresuje bo pamietam w 2005 roku byl ten gaz po 50 centow czy jakos tak teraz juz kosztuje do 1 euro , wiec poczekac troche i bedzie tak rowno stac jak paliwo , tutaj jest zwykla benzyna w cenie takiej samej jak benzyna super o wiekszej liczbie oktanowej , jak widac z czasem wszystko jest dziwne :roll: ale jasne ze mozna na gazie zaoszczedzic bez dwuch zdan wiec trzeba ten czas wykorzystac dopuki niedoszedl gaz do ceny paliwa, no i jak amadeo napisal ze silnik dostaje wiecej w D... na gazie :x


Na górę
  
 
 Tytuł:
Post: 28 listopada 2009, 21:59 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5103
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
Niech sobie kolega patron gaz zamontuje, zobaczy co i jak, moze troche zaoszczedzi, a potem zawsze mozna zdemontowac, a lepszy gaz niz Nysy brak :D

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 28 listopada 2009, 22:36 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 03 maja 2009, 20:03
Posty: 153
Lokalizacja: Warszawa
Zanim krew sie poleje to zapytam:
Z tego co pamiętam Nysa jest przystosowana do benzyny " ołowiowej ".
Na stacjach można kupic tylko bezołowiową . Czy stosujecie jakiś dodatek przy tankowaniu ? Pytałem na stacji Orlenu i mają małą buteleczkę ok.100 ml - wystarcza na 60 litrów paliwa , kosztuje ok 6 zł .
Czy ktoś to stosuje ? Czy Nysa radzi sobie z bezołowiową ?


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 28 listopada 2009, 22:40 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5103
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
przy regeneracji głowicy poprosilem o zamontowanie nowych gniazd zaworowych i zaworow na bezolowiową benzyne, i sie o nic nie boje :) Na tych starych gniazdach i zaworach to sie moga wypalic zawory lub gniazda, bo są zrobione z miększego materiału, a te na bezołowiówkę są twarde. W zasadzie to onic innego nie chodzi, ale wiekszosc i tak jezdzi na bezolowiowej i jest im obojetne jaka maja glowice...

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 28 listopada 2009, 22:46 
ten dodatek na stacjach cpn do benzyny bezolowiowej ma tez inne wlasciwosci oprocz smarowania zaworow , oczyszcza zawory wiec stosuj go co 10 tankowanie wlac do zbiornika.


Na górę
  
 
 Tytuł:
Post: 28 listopada 2009, 22:52 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 03 maja 2009, 20:03
Posty: 153
Lokalizacja: Warszawa
W tej chwili mam tą buteleczke przed nosem . Piszą że jest to czteroetylek ołowiu i należy dodawac na każde 60 litrów paliwa .
Wyraźnie " tylko do samochodów zabytkowych "
Przy okazji u nas już niema CPNów . Są różne takie Orleny , BP , Statoile
, Lukoile itp .


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net