Dzisiaj jest 09 maja 2025, 20:45


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Post: 13 lipca 2024, 14:35 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 19 marca 2015, 22:36
Posty: 72
Lokalizacja: Gdynia
Pojazd: Żuk A 18 01B
hej wszystkim.
Okazało się,że moja stacyjka się skończyła. Na rynku są dostępne nawet nowe. Pozostaje kwestia jaka powinna być. Chodzi mi czy były tylko jednego rodzaju , czy wiele rodzajów? na co zwrócić uwagę przy zakupie i wymianie?
Pozdrawiam


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 13 lipca 2024, 14:57 
Miłośnik Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 grudnia 2014, 20:22
Posty: 275
Lokalizacja: Warszawa
Hej,
jeśli to poszła kostka, to idzie jeszcze dostać na olx/allegro nowe i używane, ale ceny robią się chore.

Ja ostatnio zaadaptowałem nową stacyjkę (magneti marelli, produkcja w Chinach..) do Fiata 126p. Plus, że jest to nowa produkcja i pasują, niemal dokładnie, na kolumnę Żuka. Tylko musisz założyć inny konektororaz zamienić kable w konektorze tak, aby pasowały do Żukowej instalacji. Nie jest to trudne, kwestia zidentyfikowania trzech przewodów:
stałe +12V
pozycja "1" stacyjki +12V
pozycja "start", czyli 12V na automat rozrusznika

pozdro

_________________
A156 1984
A18 LUX 1990
A07 1990
A18 1993
A075 1995


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 15 lipca 2024, 17:31 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 2091
Lokalizacja: Swędów LDZ
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
same stacyjki jakies mam

_________________
Strucelserwis był, Żuk został.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 23 lipca 2024, 10:52 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5103
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
Polecam zamontowanie przekaźnika do automatu rozrusznika. One potrafią mieć duży pobór i wypalają styki w kostce stacyjki. Przekaźnik można nawet zamocować bezpośrednio do automatu na rozrusznik, zasilanie przekaźnika prosto z kabla prądowego rozrusznika, masa spod śruby mocującej automat, sterowanie oryginalnym kablem który idzie na automat i wyjście z przekaźnika na automat dorobić krótki przewód z konektorami. Mam tak u siebie zrobione i raz, że lepiej kręci, bo nie ma takiego spadku napięcia jak na wyruchanej kostce stacyjki, a dwa, że nie zużywa ww kostki dalej, bo płynie przez nią tylko śladowy prąd do przekaźnika. Raz zepsuł się przekaźnik to za bodaj 8 czy 10zł kupiłem drugi i założyłem. A zawsze awaryjnie jest możliwość przepiąć na sztywno, jak w oryginale

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 25 lipca 2024, 21:16 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 2091
Lokalizacja: Swędów LDZ
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
Swięta prawda.

_________________
Strucelserwis był, Żuk został.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net