Forum Miłośników Polskich Dostawczaków
https://www.forum.polskiedostawczaki.pl/

Smar do Nysek ;)
https://www.forum.polskiedostawczaki.pl/viewtopic.php?f=6&t=706
Strona 1 z 2

Autor:  Marian [ 16 października 2009, 16:38 ]
Tytuł:  Smar do Nysek ;)

Witam!
Mam pytanie, zwiazane z zamiarem nasmarowania wreszcie nyski. Chodzi o to, jaki smar wciskac w kalamitki przy pedalach, przy przednim zawieszeniu, do krzyzakow walu itd..., ma ktos jakis sprawdzony? Bede wdzieczny za odpowiedz :)

Autor:  Leśnowóz [ 16 października 2009, 17:54 ]
Tytuł: 

w książce stoi smar STP

ale przyłączam się do pytania bo może ktoś zna coś lepszego

Autor:  nysanek [ 16 października 2009, 18:09 ]
Tytuł: 

ja zawsze biore ten w tych wiaderkach polski smar LT 45 , wszystko nim smaruje. Tawotnice nabijam nim

Autor:  Marian [ 16 października 2009, 18:19 ]
Tytuł: 

No tez myslalem o takim podobny wlasnie.. :) Myslalem ,ze moja koncowka w smarownicy nie bedzie pasowac na kalamitke w Nysie, ale okazalo sie ze jednak pasuje, wiec jak kupie smar, to Nysa bedzie ociekac smarem na zime ;)
A takie pytanie troche z innej beczki, wiem, ze powinno sie konserwowac profile zamkniete nadwozia, na FPMie czytalem rozne rozwiazania, ale tata mi powiedzial, ze najlepiej i najprosciej zakonserwowac starym olejem, podobno dziadek wszystkie swoje samochody tak konserwowal i byly nireruszone przez rdze :) Chce tak zrobic na zime, jako, ze na blacharke Nyska bedzie musiala poczekac, i pytanie, gdzie sa otwory do konserwacji,np szkieletu nadwozia lub ramy?

Autor:  nysanek [ 16 października 2009, 18:55 ]
Tytuł: 

w ksiazce podane chyba sa te otwory , ja nic nierobilem takiego bo jezdze latem tylko , a jak jakies szczeliny widzialem ze mozna czyms zapryskac to zapryskalem takim woskiem i tyle , a smarowniczki sa standardowego rozmiaru przynajmniej w calej europie zreszta w koparkach amerykanskich CAT tez wszystko pasuje , jedynie maja inne rozmiary srub na cale tam jakos to jest.

Autor:  AdministratorNysaVan [ 16 października 2009, 19:08 ]
Tytuł: 

Jeżeli blacharkę bedziesz robić to co za sens zalewać i konserwować Nysę ?
No chyba że tą blacharę bedziesz robić za 100 lat :D bo inaczej blachorz sie zamęczy z usuwaniem tego shitu .

Autor:  Marian [ 16 października 2009, 19:11 ]
Tytuł: 

nie za sto lat ale za co najmniej jedna zime pod chmurką.. :/ A raczej blacharz w profile zamkniete chyba zagladac nie bedzie, bo i nie ma jak.. :D

Autor:  AdministratorNysaVan [ 16 października 2009, 20:15 ]
Tytuł: 

Nie bedę dyskutowac ,sam robie blacharkę wiec wiem jak takie mażidło potrafi być upierdliwe . Dla mnie jakąkolwiek konserwację shit mazidłem robi sie po skończonej blacharce tj wyspawana i zapodkładowana karoseria .
houk

Autor:  Marian [ 16 października 2009, 20:22 ]
Tytuł: 

tak wodzu :D Aha, no ok, jesli specjalista tak twierdzi, to ok :) W każdym razie wracajac do tematu kalamitki wszystkie dostana jeść :D
Dziękuję :)

Autor:  Robo [ 19 października 2009, 10:20 ]
Tytuł: 

Są preparaty specjalne do profili zamkniętych w dobrych sklepach motoryzacyjnych w sprayu z taką rurką co się ją wtyka w otwór. One pod ciśnieniem tam w środku się rozpylają, a jak chcesz żeby olej tam wszędzie się rozlał gdzie trzeba? To niemożliwe. Musiał byś jakoś go tam rozpylić w środku, ale jak...

Autor:  Leśnowóz [ 21 października 2009, 21:36 ]
Tytuł: 

a tak przy okazji, co się czai w garażu
Obrazek
smar STP i ŁT-43
Kiedy przestała istnieć CPN :roll:

Autor:  Robo [ 22 października 2009, 11:49 ]
Tytuł: 

jakieś 12 lat temu.... Twoje smary to klasyki 8)

Autor:  patron [ 22 października 2009, 12:55 ]
Tytuł: 

ŁT-43 jest do kupienia w Warszawie przy Stawki 3 ;)

Autor:  Marian [ 22 października 2009, 17:44 ]
Tytuł: 

ŁT 43 jest do kupienia wszędzie :D
ale STP!!!! To jest kąsek, juz nieprodukuja tego, a taki zalecala fabryka :D

Autor:  patron [ 22 października 2009, 19:48 ]
Tytuł: 

ok ;) nie znam się i nigdy tego nie ukrywałem ;)

Strona 1 z 2 Strefa czasowa UTC+1godz.
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/