Forum Miłośników Polskich Dostawczaków https://www.forum.polskiedostawczaki.pl/ |
|
Żuk Andoria potrzebna szybka porada https://www.forum.polskiedostawczaki.pl/viewtopic.php?f=6&t=708 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | class26 [ 21 października 2009, 16:28 ] |
Tytuł: | Żuk Andoria potrzebna szybka porada |
Witam Mam problem z żukiem z silnikiem andori.Silnik zapala normalnie bez problemów i po ok 5 minutach gaśnie i nie daje się odpalić.Gdy kręcę rozrusznikiem to próbuje zaskoczyć ale nie odpala.Dopiero po kilku minutach postoju odpala znowu normalnie i po ok 5 minutach działania znowu wszystko się powtarza.Sprawdziłem wtryski i wszystkie są ok pompa raczej napewno też sie nie zapowietrza bo sprawdziłem wszystkie połączenia.Co to może być bo nie mam już pomysłów:( |
Autor: | nysanek [ 21 października 2009, 18:48 ] |
Tytuł: | |
zabrudzony filtr paliwa , duzo syfu w zbiorniku , moze tez pompa paliwa nawalila. |
Autor: | class26 [ 21 października 2009, 19:29 ] |
Tytuł: | |
Filtr paliwa założyłem nowy tak że to napewno nie to:( Sprawdze jeszcze jutro ten zbiornik paliwa bo może faktycznie jakiś śmieć zatyka dopływ.A jest jakiś sposób żeby w domowych warunkach ocenić stan pompy czy trzeba ją wykręcić i dac do sprawdzenia.Silnik miał jeszcze taki objaw ze gdy już chodził to gdy dodałem szybko gazu i zaraz ujołem to schodizł poniżej wolnych obrotów jakie są ustawione tak ze prawie gasł a po chwili dopiero uzyskiwał spowrotem wolne obroty |
Autor: | nysanek [ 21 października 2009, 19:48 ] |
Tytuł: | |
pompe masz mechaniczna to znaczy ze zasila ja walek rozrzadu , jak odkrecisz rurke ktora wchodzi do pompy wtryskowej i rozrusznikiem pokrecisz to bedziesz widzial czy paliwo leci z tej rurki czy nie , pod cisnieniem |
Autor: | Robo [ 21 października 2009, 19:52 ] |
Tytuł: | |
Lewego powietrza też może dostawać - miałem tak przy nysie dieslu i słaba była i gasła. Sprawdź opaski na wężach paliwowych i połączenia węży z filtrem i pompą paliwa itd... czy luźne nie są |
Autor: | nysanek [ 21 października 2009, 20:12 ] |
Tytuł: | |
wystarczy jak kolega bedzie mial membrane w pompie peknieta i juz niebedzie pompa tloczyc jak powinna , jezeli silnik ma duzy przebieg moze byc rowniez dzwigienka napedzajaca pompe ktora styka sie z walkiem rozrzadu wyrobiona , wtedy niestarcza naped pompy i cisnienie slabnie , jest wiele roznych przyczyn nieraz takich gdzie czlowiek wcale niebedzie otym myslec |
Autor: | class26 [ 22 października 2009, 15:48 ] |
Tytuł: | |
Wymieniłem właśnie dzisiaj pompkę paliwa na nową ale neistety nic to nie pomogło:( |
Autor: | nysanek [ 22 października 2009, 20:24 ] |
Tytuł: | |
to daj do warsztatu |
Autor: | 880602 [ 16 stycznia 2011, 20:42 ] |
Tytuł: | |
mam taki sa problem z lublinem 2.4 d odpala jedzie i gasnie prosze o pomoc |
Autor: | kubaopoczno [ 05 lutego 2012, 16:26 ] |
Tytuł: | wskaźnik paliwa |
mam problem. po wlaniu ok 20l paliwa do zbiornika (żuk), wskaźnik paliwa pokazuje stan faktyczny (prawidłowy), a innym razem pokazuje ,że jest zbiornik pełny. co jest tego przyczyną?? |
Autor: | nysanek [ 05 lutego 2012, 17:15 ] |
Tytuł: | |
plywak w zbiorniku |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+1godz. |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |