Forum Miłośników Polskich Dostawczaków
https://www.forum.polskiedostawczaki.pl/

Żuk Andoria potrzebna szybka porada
https://www.forum.polskiedostawczaki.pl/viewtopic.php?f=6&t=708
Strona 1 z 1

Autor:  class26 [ 21 października 2009, 16:28 ]
Tytuł:  Żuk Andoria potrzebna szybka porada

Witam
Mam problem z żukiem z silnikiem andori.Silnik zapala normalnie bez problemów i po ok 5 minutach gaśnie i nie daje się odpalić.Gdy kręcę rozrusznikiem to próbuje zaskoczyć ale nie odpala.Dopiero po kilku minutach postoju odpala znowu normalnie i po ok 5 minutach działania znowu wszystko się powtarza.Sprawdziłem wtryski i wszystkie są ok pompa raczej napewno też sie nie zapowietrza bo sprawdziłem wszystkie połączenia.Co to może być bo nie mam już pomysłów:(

Autor:  nysanek [ 21 października 2009, 18:48 ]
Tytuł: 

zabrudzony filtr paliwa , duzo syfu w zbiorniku , moze tez pompa paliwa nawalila.

Autor:  class26 [ 21 października 2009, 19:29 ]
Tytuł: 

Filtr paliwa założyłem nowy tak że to napewno nie to:( Sprawdze jeszcze jutro ten zbiornik paliwa bo może faktycznie jakiś śmieć zatyka dopływ.A jest jakiś sposób żeby w domowych warunkach ocenić stan pompy czy trzeba ją wykręcić i dac do sprawdzenia.Silnik miał jeszcze taki objaw ze gdy już chodził to gdy dodałem szybko gazu i zaraz ujołem to schodizł poniżej wolnych obrotów jakie są ustawione tak ze prawie gasł a po chwili dopiero uzyskiwał spowrotem wolne obroty

Autor:  nysanek [ 21 października 2009, 19:48 ]
Tytuł: 

pompe masz mechaniczna to znaczy ze zasila ja walek rozrzadu , jak odkrecisz rurke ktora wchodzi do pompy wtryskowej i rozrusznikiem pokrecisz to bedziesz widzial czy paliwo leci z tej rurki czy nie , pod cisnieniem

Autor:  Robo [ 21 października 2009, 19:52 ]
Tytuł: 

Lewego powietrza też może dostawać - miałem tak przy nysie dieslu i słaba była i gasła. Sprawdź opaski na wężach paliwowych i połączenia węży z filtrem i pompą paliwa itd... czy luźne nie są

Autor:  nysanek [ 21 października 2009, 20:12 ]
Tytuł: 

wystarczy jak kolega bedzie mial membrane w pompie peknieta i juz niebedzie pompa tloczyc jak powinna , jezeli silnik ma duzy przebieg moze byc rowniez dzwigienka napedzajaca pompe ktora styka sie z walkiem rozrzadu wyrobiona , wtedy niestarcza naped pompy i cisnienie slabnie , jest wiele roznych przyczyn nieraz takich gdzie czlowiek wcale niebedzie otym myslec

Autor:  class26 [ 22 października 2009, 15:48 ]
Tytuł: 

Wymieniłem właśnie dzisiaj pompkę paliwa na nową ale neistety nic to nie pomogło:(

Autor:  nysanek [ 22 października 2009, 20:24 ]
Tytuł: 

to daj do warsztatu

Autor:  880602 [ 16 stycznia 2011, 20:42 ]
Tytuł: 

mam taki sa problem z lublinem 2.4 d odpala jedzie i gasnie prosze o pomoc

Autor:  kubaopoczno [ 05 lutego 2012, 16:26 ]
Tytuł:  wskaźnik paliwa

mam problem. po wlaniu ok 20l paliwa do zbiornika (żuk), wskaźnik paliwa pokazuje stan faktyczny (prawidłowy), a innym razem pokazuje ,że jest zbiornik pełny. co jest tego przyczyną??

Autor:  nysanek [ 05 lutego 2012, 17:15 ]
Tytuł: 

plywak w zbiorniku

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+1godz.
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/