Forum Miłośników Polskich Dostawczaków https://www.forum.polskiedostawczaki.pl/ |
|
Układ zapłonowy - świece, przewody, aparat zapł., cewka https://www.forum.polskiedostawczaki.pl/viewtopic.php?f=7&t=339 |
Strona 4 z 8 |
Autor: | Miszczu [ 07 lutego 2011, 20:58 ] |
Tytuł: | |
Przez te kilka minut chodzi normalnie, jakby nic, a potem znienacka gaśnie. |
Autor: | nysanek [ 07 lutego 2011, 21:10 ] |
Tytuł: | |
przepalona cewka zaplonowa pekniecie sprezyny przerywacza stacyjka nadpalone styki w srodku moze cisnienie w pompie paliwa niebyc wystarczajace , przez co komora plywakowa napelnia sie zbyt wolno , silnik gasnie jezeli wlaczysz silnik , to w tym momencie gdzie zaczyna slabnac podpompuj recznie paliwo , jezeli niezgasnie bedzie dalej chodzic to bedzie z ukladem paliwa cos , pekniecie membrany pompy.Niekonicznie to jest cos z ukladem elektrycznym , bo odpala ale chodzi te 2 minuty potem amen , to wtedy podpompuj recznie mu paliwo . |
Autor: | Miszczu [ 08 lutego 2011, 20:08 ] |
Tytuł: | |
sprawa rozwiązana, była to błahostka a mianowicie na aparacie jest śrubka na klucz 7mm i do niej przykręcony kabelek i to nakrętka była luźna i kabelek nie łączył. |
Autor: | nysanek [ 08 lutego 2011, 22:30 ] |
Tytuł: | |
no to ok , przez wibracje silnika przerywacz niedostawal pradu, bo kabel luzny ![]() |
Autor: | Miszczu [ 18 lutego 2011, 21:46 ] |
Tytuł: | Ustawienie zapłonu. |
Gdzie, jak i czym ustawia się zapłon w Żuku, poprosiłbym o zdjęcie poglądowe jakieś, bo nie mam o tym bladego pojęcie. Muszę ustawić zapłon, bo występuje spalanie stukowe po nagrzaniu silnika. To chyba trzeba opóźnić. Jak ustawić zapłon do benzyny 92LO? |
Autor: | Miszczu [ 18 lutego 2011, 22:22 ] |
Tytuł: | |
Przepraszam za post pod postem, ale skończył mi się czas edycji. Ta benzyna nie ma 92 tylko 86 oktanów i jest zielonego koloru. Pytam, bo mogę dużo taniej po znajomości kupić takiej kilka beczek. Chciałbym tez wiedzieć jeszcze jak ustawić zapłon na zwykłą benzynę 95. |
Autor: | Marian [ 18 lutego 2011, 22:31 ] |
Tytuł: | |
Normalnie - na słuch ![]() ![]() Albo na lampe, ale tego nie wiem jak ![]() |
Autor: | Miszczu [ 19 lutego 2011, 15:12 ] |
Tytuł: | |
Ale czym kręce? |
Autor: | maqsz [ 19 lutego 2011, 17:19 ] |
Tytuł: | |
Aparatem zaplonowym. |
Autor: | Miszczu [ 19 lutego 2011, 20:13 ] |
Tytuł: | |
A jeśli strzela w gaźnik, jest słaby i ospale reaguje na dodanie gazu to jest przyspieszony czy opóźniony. Na benzynie jedzie źle a na gazie jeszcze gorzej jest ![]() |
Autor: | Marian [ 20 lutego 2011, 11:45 ] |
Tytuł: | |
No to opóźniony, jak nie reaguje od razu na gaz. W przypadku lpg będzie jeszcze gorzej, bo lpg ma wyzsza liczbe oktanowa niz benzyna... |
Autor: | Vitek [ 28 lutego 2011, 19:17 ] |
Tytuł: | |
Odświeżam temat, bo bede akurat kupowal swiece. O tych NGK B7HS pisza, że sa do motocykli wiec chcialem sie upewnic czy mowimy o tym samym i sa tez najlepsze do nysy:) |
Autor: | nysanek [ 28 lutego 2011, 19:27 ] |
Tytuł: | |
to nima nic wspolnego czy do motoru czy do auta chodzi o gwint , kup swiece do nysy NGK B6HS jak jezdzisz przez caly rok , te B6HS swiece sa o 1 numer cieplejsze od B7HS , ja jezdze nysa tylko latem wiec wstawilem sobie 7ki , wystarczaja 7ki tez przez caly rok.Mozesz B6HS lub B7HS wstawic HS = krotki gwint (nysa S21) ES = dlugi gwint (nie do nysy ) B6HS odpowiadaja cieplocie iskra F75 stosowanej przez caly rok. |
Autor: | Miki N. [ 28 lutego 2011, 19:57 ] |
Tytuł: | |
Świece NGK są produkowane we Francji (made in france) i w Japonii (made in japan). Nie kupujcie made in france!!!!! Są to bardzo złe świece. Jak NGK to tylko made in japan, które bardzo polecam! Są jakieś odpowiedniki świec do silników S-21 firm Beru bądź Bosch'a?? Jeśli są to co o nich sądzicie? |
Autor: | Marian [ 28 lutego 2011, 20:18 ] |
Tytuł: | |
Ja mam takie made in france, ale w sumie trudno mi powiedziec, czy są dobre, bo moja Nysa na razie stoi, po remoncie będę mógł coś powiedzieć ![]() |
Strona 4 z 8 | Strefa czasowa UTC+1godz. |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |