Forum Miłośników Polskich Dostawczaków
https://www.forum.polskiedostawczaki.pl/

Problem z energią żuk.
https://www.forum.polskiedostawczaki.pl/viewtopic.php?f=7&t=2955
Strona 1 z 1

Autor:  lukaszpanas [ 03 października 2015, 20:21 ]
Tytuł:  Problem z energią żuk.

Witam,
problem jest tego typu, na wolnych obrotach żukowi przygasają światła czasem się zdarza, że przerywacz kierunkowskazów ma za mało energii i nie mam kierunków na postoju na światłach.
Alternator, regulator do wymiany?

Od razu mówię, że akumulator mam nowy, klemy podczyszczone itp.
Co zrobić? Gdzie problem?

Autor:  buźka [ 03 października 2015, 20:27 ]
Tytuł:  Re: Problem z energią żuk.

A jakie wartości pokazuje amperomierz? Wskazówka wychyla się zapewne na minus?Wolne obroty nie są zbyt wolne?Ile musisz przygazować,żeby się poprawiło?Może już się szczotki kończą.

Autor:  zokolic [ 04 października 2015, 08:50 ]
Tytuł:  Re: Problem z energią żuk.

Jeśłi altek jest nowy, obstawiam regulator napięcia. Chociaż troche dziwne objawy.
Albo uszkodzone komutatory i szczotkotrzymacz - no chyba, że jest tak jak mówisz i masz nowy alternator.

Nie ma śniedzi na podłączeniu kabli do altka?

<TO SĄ WSZYSTKO SPEKULACJE>

Autor:  kubamytab [ 04 października 2015, 14:58 ]
Tytuł:  Re: Problem z energią żuk.

Pytanie podstawowe to jakie masz sumaryczne obciążenie, na same światła na jałowych prądu jest na styk, ale jak coś jeszcze podepniesz dodatkowo to alternator nie wyrabia. Jeżeli wszystko w stocku to ewentualnie jeszcze masy sprawdzić i napięcie na alternatorze. Jak coś mam na zbyciu 2szt. sprawne, ale bez kół pasowych - u mnie chodzi już alternator 120a.

Autor:  lukaszpanas [ 14 października 2015, 00:14 ]
Tytuł:  Re: Problem z energią żuk.

Amperomierz na niskich jak i wysokich obrotach pokazuje "0". Minimalnie drga na plus przy nabieraniu obrotów, a gdy już są wysokie z powrotem zero. :/

Autor:  Wydra [ 14 października 2015, 08:14 ]
Tytuł:  Re: Problem z energią żuk.

Nie patrz na pokładowy amperomierz. Najlepiej podepnij jakiś sprawdzony miernik, któremu można zaufać. Sprawdź naciągnięcie paska klinowego i do pomiarów.
Sprawdź prądy i napięcia przy alternatorze. Ale też przy lampach. Pod obciążeniem i bez.
Najlepiej mierzyć od startu zimnego, niestabilnego silnika wtedy ewentualne wady będą najbardziej widoczne.

Autor:  phinek [ 17 października 2015, 21:35 ]
Tytuł:  Re: Problem z energią żuk.

Możesz mieć zwalony regulator, który "za bardzo" ogranicza prąd

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+1godz.
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/