Forum Miłośników Polskich Dostawczaków https://www.forum.polskiedostawczaki.pl/ |
|
przełącznik zespolony https://www.forum.polskiedostawczaki.pl/viewtopic.php?f=7&t=2998 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | ekmir [ 02 listopada 2015, 19:14 ] |
Tytuł: | przełącznik zespolony |
Jakie w Żukach były/są przełączniki zespolone - z iloma kostkami ? |
Autor: | buźka [ 02 listopada 2015, 20:46 ] |
Tytuł: | Re: przełącznik zespolony |
Chyba zawsze były z dwiema. |
Autor: | ekmir [ 02 listopada 2015, 21:17 ] |
Tytuł: | Re: przełącznik zespolony |
A poza tymi dwoma kostkami to były jeszcze jakieś "wolne" kabelki pojedyncze ? |
Autor: | buźka [ 02 listopada 2015, 21:40 ] |
Tytuł: | Re: przełącznik zespolony |
O ile mnie pamięć nie myli,to chyba nie.W starszych typach polonezów są identyczne,tylko mają trochę inne podłączenia,bo np. zamiast klaksonu jest spryskiwacz. Ja mam całą instalację z nowszego caro i ten przełącznik mam też z caro,klakson w kierownicy,spryskiwacz i wycieraczkę, normalnie w przełączniku,programowalna praca wycieraczek itd. Super sprawa. |
Autor: | yasiek [ 02 listopada 2015, 21:45 ] |
Tytuł: | Re: przełącznik zespolony |
Pozwolę podłączyć się pod temat i zapytać czy kierunkowskazy w Zuku odbijają po wyprostowaniu kierownicy? |
Autor: | Marian [ 02 listopada 2015, 21:47 ] |
Tytuł: | Re: przełącznik zespolony |
Chyba w późnych Żukach odbijały. Ale od kiedy dokładnie tego nie powiem. |
Autor: | AudioBas [ 02 listopada 2015, 21:50 ] |
Tytuł: | Re: przełącznik zespolony |
Mam 1996 i odbijają ![]() |
Autor: | Marian [ 02 listopada 2015, 21:51 ] |
Tytuł: | Re: przełącznik zespolony |
Farciarz z Ciebie ![]() ![]() |
Autor: | buźka [ 02 listopada 2015, 21:57 ] |
Tytuł: | Re: przełącznik zespolony |
Książka napraw wydanie 1985 już podaje,że przełącznik kierunkowskazów powraca w położenie środkowe po wyprostowaniu kierownicy,więc już wtedy to było. |
Autor: | buźka [ 02 listopada 2015, 22:00 ] |
Tytuł: | Re: przełącznik zespolony |
Marian pisze: Farciarz z Ciebie ![]() ![]() Przeważnie wycierają się plastikowe "dzyndzle" w przełączniku.Albo zajrzyj,jak jest ustawiona blaszka przykręcona do wału kierownicy,która wchodzi w wycięcie w plastikowym pierścieniu,który steruje tymi "dzyndzlami". |
Autor: | yasiek [ 02 listopada 2015, 22:14 ] |
Tytuł: | Re: przełącznik zespolony |
AudioBas pisze: Mam 1996 i odbijają ![]() Ja tez mam 1996 i mi nie odbijają :/ czasami kilka kilometrów przejadę z włączonym kierunkowskazem ![]() |
Autor: | Marian [ 02 listopada 2015, 22:15 ] |
Tytuł: | Re: przełącznik zespolony |
Jeżdżąc Żukiem trzeba się przerzucić na pewne nawyki myślenia za samochód, a nie odwrotnie ![]() |
Autor: | zokolic [ 03 listopada 2015, 08:08 ] |
Tytuł: | Re: przełącznik zespolony |
Marian pisze: Jeżdżąc Żukiem trzeba się przerzucić na pewne nawyki myślenia za samochód, a nie odwrotnie ![]() Mistrzostwo. ;D Nic dodać nic ująć. |
Autor: | ekmir [ 03 listopada 2015, 08:11 ] |
Tytuł: | Re: przełącznik zespolony |
A czy przełączniki zespolone od fata/poloneza można zastosować w Żuku ? |
Autor: | zokolic [ 03 listopada 2015, 08:13 ] |
Tytuł: | Re: przełącznik zespolony |
ekmir pisze: A czy przełączniki zespolone od fata/poloneza można zastosować w Żuku ? Wydaje mi się, że przełącznik zespolony jest żywcem wyjęty z Fiata 126p |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa UTC+1godz. |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |