w starszych modelach nys spotykalo sie skrzynke bezpiecznikow po lewej stronie na boczku tapicerskim (przedzial nog kierowcy), spotykane bylo to rozwiazanie rowniez w pierwszych nysach z wysoka deska rozdzielcza od 1983 do 1985 , niebylo to praktyczne miejsce na skrzynke bezpiecznikow z tego powodu bo wilgotnosc powietrza z jazdy o raz zacieki czesto doprowadzaly do oksydacji lub zawilgoconych stykow bezpiecznikow , od 1986 r skrzynke bezpiecznikow mocowano stabilnie pod deske rozdzielcza , co zapewnialo mniejszy kontakt z wilgocia i stabilniejsze zamocowanie do blachy nadwozia a nie jak kiedys do plyty ktora po jakims czasie zawilgotniala

i skrzynka niemiala stabilnego zamocowania , z ta zmiana rowniez przeniesiono regulator alternatora (kiedys pradnicy) z tego lewego boczku tapicerskiego do wneki deski rozdzielczej wysokiej jak odkreci sie deske rozdzielcza to bedzie sie widzialo regulator , takie zmiany zapewnily lepszy stan elektryki w sam.nysa oraz zastosowanie kostek laczeniowych (kompaktowych)
stare miejsce na skrzynke bezpiecznikow
nowe miejsce na skrzynke
