Forum Miłośników Polskich Dostawczaków https://www.forum.polskiedostawczaki.pl/ |
|
Zawor zwrotny paliwa https://www.forum.polskiedostawczaki.pl/viewtopic.php?f=8&t=222 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | PARZUŚ [ 12 lutego 2008, 19:53 ] |
Tytuł: | |
Pożyteczne i nie drogie ![]() |
Autor: | nysanek [ 13 lutego 2008, 09:19 ] |
Tytuł: | |
czesta przyczyna jest to ze , zaworki w pompie paliwowej popuszczaja nietrzymaja cisnienia , montujac ten zawor zwrotny zawsze jest pewne to ze cisnienie paliwa trzyma ![]() |
Autor: | Julo [ 14 lutego 2008, 10:52 ] |
Tytuł: | |
ale koniecznie zaloz opaski zaciskowe, bo moze byc buba jak sie to rozszczelni kiedys jakims cudem. |
Autor: | nysanek [ 15 lutego 2008, 20:47 ] |
Tytuł: | |
juz zalozne sa opaski ![]() |
Autor: | Juzef [ 16 lutego 2008, 18:52 ] |
Tytuł: | |
Hmm... ciekawa rzecz, tylko nie wiem gdzie by to można było zamontować. O ile mi wiadomo, mam taki układ, że w całym przewodzie paliwowym jest tylko 15cm miękkiego połączenia i tam nic się raczej nie wkręci, bo to element ... no, oryginalny. Cały ten odcinek od pompy czy tam skąd do gaźnika jest aluminowy i cienki. Chyba że można to w innym miejscu wkręcić, ale nie wydaje mi się, by było gdzieś odpowiednie. Z takimi opaskami faktycznie coś prowizorycznie wygląda. BTW co to za obiekt w ciągu węża, tylko poniżej?;] |
Autor: | nysanek [ 16 lutego 2008, 19:05 ] |
Tytuł: | |
ale ty skomplikowanie myslisz ![]() ![]() |
Autor: | Juzef [ 16 lutego 2008, 23:05 ] |
Tytuł: | |
Hm, no to jasne. Chociaż nie wiem czy w moim przypadku to potrzebne by było. Jeśli już się jedzie, to problemu nie ma. A jak stoi, to pare miesięcy, więc tam chyba nic nie pomoże, zawsze trzeba podpompować na wstępie. Co do opasek to u mnie żadnej nie ma na przewodzie paliwowym nigdzie. |
Autor: | nysanek [ 16 lutego 2008, 23:18 ] |
Tytuł: | |
juzefie , to ze u ciebie niema opasek no to powiem tak ze czegos brakuje , a natomiast brakuje tego ze na 100% niemasz zabezpieczonych przewodow paliwowych to ci kazdy powie. Podpompowac recznie paliwo to ja tez musze jak nysa stoi 1 mies. tylko chodzi oto ze po wylaczeniu silnika nagrzanego robia sie gazy paliwowe (przetloczone paliwo przez pompe paliwa) ktore wypychaja paliwo z komory plywakowej gaznika ,ten zawor zamyka szczelnie i utrzymuje cisnienie , przez co ma sie ponownie latwiejszy rozruch cieplego silnika . postawilem kropke ze wiecej sie niewypowiem ![]() |
Autor: | Juzef [ 17 lutego 2008, 18:03 ] |
Tytuł: | |
Okiej, rozumiem. To, że u mnie jakieś odchyły konstrukcyjne, to nie problem. W razie potrzeby młotek czyni cuda. A że przydatna sprawa to nie wątpię, tak więc się rozważy. |
Autor: | nysanek [ 17 lutego 2008, 18:12 ] |
Tytuł: | |
nie sa to odchyly konstrukcyjne u ciebie ,masz orginalna dlugosciowo rurke paliwa ktora wychodzi z pompy paliwa i kawalek wezyka ktory laczy rurke z gaznikiem i to wszystko , jak chcesz zamontowac dodatkowy filterek paliwa czy taki zawor to musisz ta rurke uciac kawalek. |
Autor: | Robo [ 17 kwietnia 2008, 12:45 ] |
Tytuł: | |
a jak wygląda założenie tego gdy w aucie jest lpg? to nie przeszkadza niczemu? |
Autor: | nysanek [ 17 kwietnia 2008, 17:20 ] |
Tytuł: | |
to ***** warte ![]() ![]() ![]() |
Autor: | Robo [ 18 kwietnia 2008, 09:42 ] |
Tytuł: | |
![]() |
Autor: | Marian [ 19 kwietnia 2008, 12:38 ] |
Tytuł: | |
nysanek pisze: to ***** warte
![]() ![]() ![]() To sie tyczyło gazu w Nysie, czy tego zaworka w Nysie z gazem, czy ogólnie ?? |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa UTC+1godz. |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |