opisac ci moge

na tylne kola potrzebujesz kompletny zestaw bezregulacyjny nowego typu tarcza kotwiczna , szczeki i cylinderki , do montazu nowego ukladu musisz odkrecic twoje stare tarcze kotwiczne oraz wybic poloski z mostu inaczej niezdejmiesz tarczy

niema problemu wiekszego z wybiciem polosiek potrzebny tylko wybijak , taki ma prawie kazdy mechanik starej daty w garazu

jak to juz zrobisz to montujesz nowa tarcze i wbijasz poloske spowrotem niema znaczenia jak wejdzie zabki sa wszystkie takie same wiec wejda w mechanizm roznicowy tylnego mostu

no i jak juz nowa tarcza jest przymocowana do poloski to zaczynasz skladac hamulec przykrecasz cylinderek potem szczeki zaczepiasz linke recznego hamulca do dzwigienki ktora potem bedzie sama regulowac luz recznego hamulca , jak twoje bebny hamulcowe maja rowek to daj do przetoczenia na tokarce lub kup odrazu nowe bebny hamulcowe jezeli byly juz przetaczane bebny kiedys , z przednimi hamulcami jest latwiej juz ci opisywalem ze pozostaje wszystko ze starego ukladu poza cylinderkami , i tutaj tez obejzec bebny czy niemaja rowka , inaczej trudno bedzie nalozyc beben na szczeki , no i odpowietrzyc uklad na koniec , jak masz uklad zalany plynem DA1 lub R3 to zmien na DOT 4 i masz hamulce brzytwy
cylinderki samoregulacyjne z przodu
