opisac ci moge
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
na tylne kola potrzebujesz kompletny zestaw bezregulacyjny nowego typu tarcza kotwiczna , szczeki i cylinderki , do montazu nowego ukladu musisz odkrecic twoje stare tarcze kotwiczne oraz wybic poloski z mostu inaczej niezdejmiesz tarczy
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
niema problemu wiekszego z wybiciem polosiek potrzebny tylko wybijak , taki ma prawie kazdy mechanik starej daty w garazu
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
jak to juz zrobisz to montujesz nowa tarcze i wbijasz poloske spowrotem niema znaczenia jak wejdzie zabki sa wszystkie takie same wiec wejda w mechanizm roznicowy tylnego mostu
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
no i jak juz nowa tarcza jest przymocowana do poloski to zaczynasz skladac hamulec przykrecasz cylinderek potem szczeki zaczepiasz linke recznego hamulca do dzwigienki ktora potem bedzie sama regulowac luz recznego hamulca , jak twoje bebny hamulcowe maja rowek to daj do przetoczenia na tokarce lub kup odrazu nowe bebny hamulcowe jezeli byly juz przetaczane bebny kiedys , z przednimi hamulcami jest latwiej juz ci opisywalem ze pozostaje wszystko ze starego ukladu poza cylinderkami , i tutaj tez obejzec bebny czy niemaja rowka , inaczej trudno bedzie nalozyc beben na szczeki , no i odpowietrzyc uklad na koniec , jak masz uklad zalany plynem DA1 lub R3 to zmien na DOT 4 i masz hamulce brzytwy
cylinderki samoregulacyjne z przodu
![Obrazek](http://images34.fotosik.pl/60/b554df604ebd5715med.jpg)