a czemu tak jest
bo zieloni na tym swiecie maja za duzo do gadania
wychodza normy spalin oznaczenia euro 1,2,3,4, teraz juz nawet 5 , i co dalej
bardzo proste taka firma komunalna czy inna prywatna transportowa ma wieksze podatki do zaplaty podatek za uzywanie autostrady "maut" przyklad : ciezarowka 5 osiowa placi sie za kilometr 35 centow z norma euro 2
zaczyna sie to juz w duzych miastach ze niewolono wjezdzac do miast z normami nizszymi gdzie plakietka na szybie jest czerwona
i tak tez wszystkie dobre stare ciezarowki koncza swoj zywot
moze w polsce to niejest takie drastyczne jak tutaj , przykladowo mercedesy ciezarowe modele wczesniejsze NG oraz SK od 1988-1998 r mialy w swojej ofercie najmniejsze silniki znaczy z iloscia koni mechanicznych od 350 KM silniki V8 , teraz jak kupi sie mercedesa actrosa to ta V8 dostanie sie dopiero od 500 koni mechanicznych
totalna beznadzieja wszystko co jest ponizej 500 KM , V6
redukowac emisje spalin takie silniki V6 to slabizna i wysokie obroty doprowadzaja do krotszej eksploatacji. I mamy typowy przyklad dzisiejszej polityki ktora tez macza w tym palce
te stare SK sa niezniszczalne maszyny nadal zyja w afryce na pustyni , jezeli ma taki mercedes przejechane doby milion kilometrow to tez go idzie dobrze sprzedac do krajow afrykanskich lub innych.Oni wiedza co dobre
w mojej firmie gdzie pracuje mielismy pieknego zadbanego SK 380
i czemu go szef sprzedal ze wzgledu nato ze drozszy w utrzymaniu
a taka V8 niezna oslabienia pod gorke
i oto chodzi posluchajcie sami :
http://www.youtube.com/watch?v=MQKMw_dDN7A