Dzisiaj jest 06 czerwca 2025, 21:44


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 423 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 29  Następna
Autor Wiadomość
Post: 28 stycznia 2015, 18:26 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 stycznia 2010, 12:12
Posty: 2863
Lokalizacja: EU
serwo ma gume ochronna , jezeli ona jest peknieta i dostal sie tam piach , brud to bedzie blokowac , bo nieodbije spowrotem , tak jak kaczka napisal daj nowe serwo :wink:

_________________
FSD - NYSA SERVICE (POLMO)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 15 marca 2015, 19:35 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 28 sierpnia 2013, 17:39
Posty: 144
Lokalizacja: bielsko-biala
a mozna zamiast pompy podcisnienia do serwa podłaczyc podcisnienie z kolektora dolotowego?


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 15 marca 2015, 19:39 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 28 sierpnia 2013, 17:39
Posty: 144
Lokalizacja: bielsko-biala
moze elastyczne wezyki z tyłu sa rozwarstwione i cisnienie czyt. płyn hamulcowy nie ma drogi powrotnej i dlatego blokuje kola, tym bardziej jak po odkreceniu odpowietrznika sika płyn


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 15 marca 2015, 21:43 
Fanatyk Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 15 stycznia 2011, 13:09
Posty: 1213
Lokalizacja: Świętokrzyskie
Pojazd: Żuk A07J 1996/Żuk A06H 1995
morchun93 pisze:
a mozna zamiast pompy podcisnienia do serwa podłaczyc podcisnienie z kolektora dolotowego?

Gdyby można było,to nie montowali by pompy próżniowej.Zauważ,że takie coś było montowane w pojazdach z silnikami diesla.Tarpan perkins też to ma.Przy silnikach benzynowych tego nie było,bo mają niskie sprężanie i niższe podciśnienie w kolektorze.Gdyby to podłączyć bezpośrednio do kolektora w andorii,to pewnie by wessało całe to serwo.Nowoczesne silniki zapewne też maja taki patent,tym bardziej te uturbione,gdzie w kolektorze panuje już nad,a nie podciśnienie.
A dlaczego pytasz o podłączenie bezpośrednio do kolektora?Pompa niesprawna?


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 15 marca 2015, 23:09 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 marca 2009, 23:42
Posty: 981
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd: Lublin 3, Polonez Kombi
buźka chyba coś pokićkałeś z tym ciśnieniem sprężania i pompą próżniową...

Zasada jest prosta:

A: jest silnik o zapłonie iskrowym (benzyna) -> jest sterowanie przepustnicą -> za przepustnicą zawsze będzie podciśnienie -> można podciśnienie brać z kolektora.

B: jest silnik o zapłonie samoczynnym (diesel) -> jest sterownie dawką paliwa a nie nie tłumieniem przepływu na przepustnicy -> nie ma zatem podciśnienia w kolektorze a jeśli jest to niewielki i świadczy tylko o tym że konstruktor silnika był fujara -> podciśnienia brak w kolektorze więc KONIECZNA jest pompa podciśnienia.

Turbo, srurbo, interkooolery i inne bajery nie mają tu nic do tego.

_________________
Polecam Enkol - Społeczne archiwum transportu szynowego


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 16 marca 2015, 17:34 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 28 sierpnia 2013, 17:39
Posty: 144
Lokalizacja: bielsko-biala
no vacu nie sprawne, bardzo dlugo musze jechac aby serwo dzialalo a jak np jade z gory to nie nadąza i nie dziala serwo,


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 28 maja 2015, 14:56 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 lipca 2007, 13:03
Posty: 2604
Lokalizacja: Kołobrzeg
Pojazd: Nysa 522W, 522S,Autosan H6 ZK
Ej-szukam tego tematu co muszę kupić by samoregulujące założyć. Trefić nie mogę o montażu tego itd.. Gdzie to jest?

_________________
nysomani wszystkich krajów-łączcie się!!!!!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 28 maja 2015, 15:31 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5103
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
W patentach

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 28 maja 2015, 21:23 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 2099
Lokalizacja: Swędów LDZ
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
blokowanie kół, to brak luzu między popychaczem, ale tym od pedału a gniazdem w serwie. może sprezyna powrotna pedału pękła. Wężyk elastczny tez może być spuchnięty do sierodka
luz między popychaczem serwa a pompą sie raczej nie zmienia, jeśli się nie wymieniało pompy na inną, lub nie wyjmowało/zmieniało uszczelki miedzy nimi.

_________________
Strucelserwis był, Żuk został.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 29 maja 2015, 12:49 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 lipca 2007, 13:03
Posty: 2604
Lokalizacja: Kołobrzeg
Pojazd: Nysa 522W, 522S,Autosan H6 ZK
Marian pisze:
W patentach


Dzięki!!!

_________________
nysomani wszystkich krajów-łączcie się!!!!!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 12 sierpnia 2015, 10:36 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 marca 2015, 12:54
Posty: 1259
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Żuk A07D 1996.31.12, 4C90
Mam problem z układem hamulcowym.

Żuk na bębnach. Układ odpowietrzony - na 100% dobrze. Płyn nie ucieka. Wyregulowane szczęki.

Pedał po wciśnięciu na raz - jest miękki. Po drugim twardnieje i auto zaczyna chamować. Po trzecim słychać stuk (szczęki dochodzą) i koła ani drgną.

Dlaczego się tak dzieje? Jak to wygląda z cylinderkami, na jednej stronie/ osi musi być jeden z regulatorem?

Poprzedni właściciel zamontował nowe szczęki i rozpieracze, nowe cylinderki, auto hamuje po 3 ruchach pedału hamulca. Płyn nie ucieka.

_________________
Byliśmy na 2015/ 2016/2017
WOODSTOCK


~Pojazd wielozadaniowy stworzony z myślą o podniebnych wojażach, widziany przez niektórych nad strefą 51'

Zagorzały miłośnik bębnowego pisku - szanuj bęben - jedź poboczem
Czy widział pan, Panie władzo, by ktoś leciał bokiem, ŻUKIEM?!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 12 sierpnia 2015, 11:42 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5103
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
Spotkałem się z podobnym problemem i obstawiam, że jest gdzieś nieszczelność niewidoczna na pierwszy rzut oka lub układ jednak nie odpowietrzony do końca.

Na osi masz albo cylinderki samoregulacyjne albo z regulacją. Raczej nikt nie montuje jednego takiego, jednego takiego, to trochę bez sensu.

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 12 sierpnia 2015, 13:47 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 2099
Lokalizacja: Swędów LDZ
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
przy lekkim naciśnięciu pedał zapada się powoli-przeciek wewnętrzny. Nie polecam regeneracji pomp starego typu z aluminiowym korpusem- nie pamiętam żeby to kiedyś dało efekt, lepiej nową kupić, wiela nie kosztuje

_________________
Strucelserwis był, Żuk został.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 12 sierpnia 2015, 14:09 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 marca 2015, 12:54
Posty: 1259
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Żuk A07D 1996.31.12, 4C90
Inaczej, płynu nie ubywa.
pedał jest "mięki ale bez przesady" i wchodzi w podłogę, następny ruch - wracają hamulce
I trzeci raz, słychać aż stukają szczęki o bębny.

To wygląda tak, jakby szczęki musiały pokonać drogę (deptając na pedał hamulca dwa razy) stykają z bębnem za trzecim razem.

Jakby cylinderki nie trzymały.

Nic nie rozumiem.
Obstawiacie, że pompa? Właściciel wymieniał na nową.

_________________
Byliśmy na 2015/ 2016/2017
WOODSTOCK


~Pojazd wielozadaniowy stworzony z myślą o podniebnych wojażach, widziany przez niektórych nad strefą 51'

Zagorzały miłośnik bębnowego pisku - szanuj bęben - jedź poboczem
Czy widział pan, Panie władzo, by ktoś leciał bokiem, ŻUKIEM?!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 12 sierpnia 2015, 16:06 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 grudnia 2013, 09:31
Posty: 780
Lokalizacja: Zator
Pojazd: Żuk A15 1970
Może gumowe przewody bardzo puchną i spada ciśnienie?

Ale ja bym jeszcze raz spróbował odpowietrzyć, bo Twoje objawy bardzo mi przypominają zapowietrzony układ.

_________________
http://drewniany.wixsite.com/prl-auto-moto-mania


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 423 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 29  Następna
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net