No dobra, przygód z Lublinkiem ciąg dalszy

hehe już chyba mam trochę dość leżenia pod samochodem i chyba czas zrobić sobie mała przerwę...
Znów leże i patrze na baku paliwa plama... kur ... zapiał

znów trzeba ściągać bak... ale będzie łatwiej, bo mało paliwa

hehe Latarka i telefon i robię fotki, bo niestety w furgonie bez zdjęcia baku nic nie widać, ale telefonem dałem rade postawić wstępna diagnozę

wężyki popękane, więc postanowiłem tak czy siak wszystkie wymienić, kupiłem 5m węża 8mm w środku, rurę wlewową paliwa, uszczelkę przy pływaku itp. wszystkie węże oprócz metalowych, bo są dobre. Po zdjęciach wywnioskowałem, że puszcza uszczelka przy pływaku i się nie myliłem

po odkręceniu cały gwint był mokry.
https://chmura.il.pw.edu.pl/index.php/s/v9guX0kSV3Q8sIOhttps://chmura.il.pw.edu.pl/index.php/s/x7xBl5hwODNuvaxhttps://chmura.il.pw.edu.pl/index.php/s/xFbBOOgEi5SIygZhttps://chmura.il.pw.edu.pl/index.php/s/6HXGNfNEEX9endahttps://chmura.il.pw.edu.pl/index.php/s/rpGyCvCB4voNnWrhttps://chmura.il.pw.edu.pl/index.php/s/APPckjV0okbPwezhttps://chmura.il.pw.edu.pl/index.php/s/qOT0bY7vFD6PJl2Jedna z rurek pływaka była jak widać naprawiana przez poprzednich właścicieli, profilaktycznie obsmarowałem ją sylikonem Dirko. Musieli ją ułamać skleili czymś twardym a w środek wsadzili rurkę miedzianą dla usztywnienia widać.
No dobra to bak na ziemie, umyłem go i zacząłem wymieniać wszystkie rurki.
https://chmura.il.pw.edu.pl/index.php/s/2cq6r9qvxqOKyaohttps://chmura.il.pw.edu.pl/index.php/s/rwy1OYUtQqu3ik6https://chmura.il.pw.edu.pl/index.php/s/3n3wqlzXoUdBKPnWszystko nowe, założone, jazda próbna, latarka i znów pod samochód

kur zapiął już mam dość tarzania się pod Lublinkiem, ale jest sucho git

problem z głowy.
Żeby póki co nie leżeć i leżeć i zrobić coś co oko cieszy zakupiłem na szrocie zegary z obrotomierzem
https://chmura.il.pw.edu.pl/index.php/s/MBetYXubVoWdXieRozebrałem je w domu na części pierwsze, dokładnie wyczyściłem, plastiki pod kran, zegary były czyste, folia ze ścieżkami obficie płynem do styków potraktowałem, delikatnie papierem poźniej i znów płynem, sprawdziłem żaróweczki, 5 poszło do wymiany. Wyjąłem predkościomierz i sutawiłem przebieg taki jaki był w poprzednim liczniku, wystarczyło delikatnie podnieść kółka zębate na licznikiem kilometrów i ustawić przebieg.
https://chmura.il.pw.edu.pl/index.php/s/eDjUAHCVPeViLUXhttps://chmura.il.pw.edu.pl/index.php/s/96ZJcwJgnNAYFU0https://chmura.il.pw.edu.pl/index.php/s/Sfrzpye1IYlX6Ephttps://chmura.il.pw.edu.pl/index.php/s/1clTPkhOe6RORiyPoprzednie zegary miałem pb1 z Mery te są pafal mps22. Po zamianie i podłączeniu wszystko działa bez żadnych problemów

plug and play
https://chmura.il.pw.edu.pl/index.php/s/88VF29MIO5ZOMcahttps://chmura.il.pw.edu.pl/index.php/s/s1Ynslxiop1uzJ6https://chmura.il.pw.edu.pl/index.php/s/bZFFRgNrO24AspoI krótki filmik
https://chmura.il.pw.edu.pl/index.php/s/xsQhXGveWLsOZlqMała rzecz a cieszy
Żeby sprawdzić obroty, na kole od wału korbowego namalowałem flamastrem olejnym, świecącym w uv dwa znaczniki, odpaliłem silnik, latarke uv i przyłożyłem licznik obrotów, który miałem z czasów modelarstwa jak latałem śmigłowcami zdalnie sterowanymi, używałem go do sprawdzania obrotów na wirniku śmigłowca czy samolotu

pokazał 900 - 950 obrotów na biegu jałowym, czyli mniej więcej się zgadza z tym co na liczniku. Jutro zrobię fotki z tej operacji i je wrzucę.
Na szrocie kupiłem również osłonę prowadnicy drzwi przesuwnych, pomalowałem farba strukturalną, wyczyściłem ile się dało prowadnicę i wózek, jedno łożysko w prowadnicy było rozsypane, więc wymieniłem dwa, dałem nowy smar i poskładałem. Wcześniej była jakaś prowizorka, która mnie strasznie denerwowała
https://chmura.il.pw.edu.pl/index.php/s/5gTaKp2mlmIvZOYhttps://chmura.il.pw.edu.pl/index.php/s/RRJ7WQp279uEroZhttps://chmura.il.pw.edu.pl/index.php/s/06xvrusdLLiiLyhhttps://chmura.il.pw.edu.pl/index.php/s/cyfWoasExf1WMbRWieczorami, żeby łatwiej było ładować coś, co będzie trzeba załadować założyłem sobie lampę ledową bardzo mocną

na konsoli mam przycisk od jej odpalania a na kablu założyłem dodatkowy bezpiecznik 5A do niej. Link do lampy:
http://allegro.pl/lampa-robocza-panel-l ... 30592.htmlhttps://chmura.il.pw.edu.pl/index.php/s/LwpGHhbSkL7taIUhttps://chmura.il.pw.edu.pl/index.php/s/HPlOGCIO4RgVEtzPrzycisk obok dmuchawy wewnętrznej (którą też naprawiłem

)
https://chmura.il.pw.edu.pl/index.php/s/D2lpbmxyTHtQ2R4Heh z dawnych czasów zostało mi trochę sprzętu grającego, wiec ... po co ma się kurzyć

Głośniki na przód kupiłem nowe Magnata, bo moje miały mniejszą średnice, gwizdki Hertz pod szybą, zwrotnice pod półkę, radio było widać na poprzednich fotkach, elipsy 6x9 trójdrożne na tył w boczki za fotelami kierowcy i pasażerów. Wzmacniacz tylko do tuby zmostkowany na 500w tylko do tuby 30cm głośnik

hehe. plus pociągnięty bezpośrednio z akku

Gra... masakra prawie ogłuchnąć można

hehe
https://chmura.il.pw.edu.pl/index.php/s/xQ9Fa0bBDx2OB3X https://chmura.il.pw.edu.pl/index.php/s/hBxHJR4Gf9fU5LBBrakowało jednego nadkola z tyłu, więc założyłem nowe. Chlapaczy z tyłu też nie było, ale je już jakis czas temu założyłem.
https://chmura.il.pw.edu.pl/index.php/s/5mm0RG1zrtRxBNJhttps://chmura.il.pw.edu.pl/index.php/s/JMrEGL6pyjhHe3shttps://chmura.il.pw.edu.pl/index.php/s/1OBKlHezXonzBNxCiąg dalszy nastąpi

Ciąg dalszy następuje

ale wiele się nie będzie działo, bo jakoś dziś nie miałem weny na grzebanie

hehe jedyne co zrobiłem to zajrzałem do styków przy płynie hamulcowym, jeden był urwany, naprawiłem, przeczyściłem a pedał na zegarach dalej się świeci

hehe
Co do obrotów, chciałem nakręcić filmik, ale samemu ciężko było trzymać, latarkę, licznik obrotów i jeszcze zdjęcia robić telefonem

Więc na zdjęciach poniżej bałagan do liczenia obrotów i znaczniki na kole
https://chmura.il.pw.edu.pl/index.php/s/x88hzYG4ucYEJPThttps://chmura.il.pw.edu.pl/index.php/s/IQGRGlFf1f6iW1ghttps://chmura.il.pw.edu.pl/index.php/s/XaNIonxHJht8VGAJeszcze dziś chciałem zapasowe wsadzić pod samochód, ale zawiesia z gumkami, okazały się zgniłe, gumki są ok, ale zawiesia trzeba nabyć nowe, a mocowanie z przodu do gryntownego czyszczenia i będzie dobrze. heh trochę się namęczyłem, żeby je zdjąć... ale się udało, jedno nawet zacząłem czyścić, ale mi się odechciało i wybrałem się na przejażdżkę
https://chmura.il.pw.edu.pl/index.php/s/svSgEPnAadE2Rp7https://chmura.il.pw.edu.pl/index.php/s/G6I6RolvFjjUjQXZrobiłem dziś jakieś 70km jeżdżąc bez celu

przed siebie hehe filmiki mało porywające nakrecone z reki

w sumie nic ciekawego
https://chmura.il.pw.edu.pl/index.php/s/mTX2fMIl3BhIgsUhttps://chmura.il.pw.edu.pl/index.php/s/w8Jy2ltUzjvO16PJeździ bardzo fajnie Lublinek, po wymianie termostatu temperatura na właściwym poziomie, idzie do przodu jak zły

hehe Lubię nim jeździć

Ściąga w prawo, ale to szarpaki pojadę, może wyjdzie co trzeba wymienić a później chce kupić nowe opony na tył, więc i tak wtedy zrobię zbieżność i zobaczymy. Opony ogólnie maja 5 lat, z tyłu jakieś 5.5 - 6mm bieżnika z przodu 3mm, więc tył poleci na przód a na tył pójdą nowe oponki.
Heh jeszcze czasem, raz częściej raz rzadziej przy wrzucaniu 4 jest mały zgrzyt, ale naprawy skrzyni już się nie podejmę, nie ma warunków, żeby zdjąć skrzynie. Może ktoś ma pomysł co trzeba by wymienić w skrzyni by tego zgrzytu nie było??